Poseboen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Prøvde nå i helga Ekstra sterk løs for første gang, og til min store overraskelse ble jeg faktisk nesten litt uvel av den. Har snust løs fast i omtrent ett år i tillegg til at jeg har røyka en del, så dette så jeg virkelig ikke komme. Kan ha noe med at jeg satt på en turbuss også da, men den er i hvert fall sterk, det er det ikke noe tvil om. Som tidligere sagt. Er du helt ny med snus ikke gå rett på denne. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor mye snuser dere i denne tråden, på en dag? Jeg har funnet meg selv i bruke fra nesten en hel boks med general løs, til en hel, på bare en dag, plager meg egentlig, fordi jeg tenker økonomisk på det. Koster jo tross alt litt å kjøpe seg en boks med general hver dag. Personlig tror jeg kanskje at general begynner å bli litt for svakt for meg, prisene jeg lager nå er mye større enn de var i sommer f.eks. Så, er det noen som har hatt/har samme problemet og vet om en annen type snus jeg kan gå for, slik at jeg klarer å kutte litt ned på forbruket? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Har samme problemet, men tror du kan begyne med general ekstra sterk, skruf sterk ? da får du hvertfall i deg mer nikitin og kanskje du ungår 1 boks per dag Endret 3. februar 2009 av lunnr Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 God idê.. Har selv snust 20 bokser general og grovsnus løs på rad den siste tiden, og kjøpte meg en skruf sterk løs igår. Må si at dette var noe at det smarteste eg har gjort på lenge, for no baker eg mye mindre priser og trenger ikke å ha snus i hele tiden, pga. at får faktisk effekt av den 1 Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det ikke samme nikotinmengde i skruf sterk løs som den gamle skruf original løs? Eller er det jeg som har blitt feilinformert? Lurer litt på placebo effekt her Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jo, det er samme, men merker god forskjell på den og på general Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja det er mulig, har ikke snuset skruf løs på år og dag..hvordan er nikotininnholdet i mg/g i den i forhold til general løs? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 general er vell 7-8 mg/g mens skruf er 9 mg/g eller 11mg/g (??) er absolutt ikke sikker, så ikke skyt meg ! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 tror det er 11 i skruf, ja Og 8 i General Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da var General ekstra sterke løsen tom, hvilken burde jeg kjøpe i morgen? Mest keen på løs Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ettan, beste snusen! Det må jo gå ann å få noen av de online snusbutikkene til å sende uten butikknavn eller med en anna adresse? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Prøv en som har blitt anmeldt som du ikek har prøvd Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Prøv ettan eller grovsnus.. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Grov snus smakker dritt Men vurderer skruff, noen som vet hvordan nick&jhonny løs er i forhold til general? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 N&J løs er helt grei snus, men jeg har aldri hatt spesielt sansen for den. Like general løs bedre. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Grovsnus er en genial snus til å veksle litt med.. Husker jeg snuste en hel boks på en dag mens jeg kjørte snowboard i påskeferien i fjor.. (en boks varer 2-3 dager vanligvis for meg) Men poenget er at grovsnus er en digg snus, men ikke noe jeg kan snuse fast. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Grovsnus er en genial snus til å veksle litt med.. Husker jeg snuste en hel boks på en dag mens jeg kjørte snowboard i påskeferien i fjor.. (en boks varer 2-3 dager vanligvis for meg) Men poenget er at grovsnus er en digg snus, men ikke noe jeg kan snuse fast. Liker ikke smaken på grov snus. Jeg er ute etter en smaksmessig god erstatning for general løs, men også noe som har mer nikotin, N&J synes jeg har god smak, men jeg er usikker på hvordan forholdene med nikotinen er, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da var fingen nyoperert, så da må jeg spørre om litt råd her. Vil det ta lengre tid før såret gror? Vil det bli styggere arr? Er det noen som helst andre ulemper som gjelder? Er litt nervøs Og en ting til.. Hvor lenge holder nikotinet seg i blodet? Fikk beskjed rett etter jeg hadde bosset snusen at jeg skulle ta blodprøve om noen timer, så det gjør meg enda mer nervøs. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og en ting til.. Hvor lenge holder nikotinet seg i blodet? Fikk beskjed rett etter jeg hadde bosset snusen at jeg skulle ta blodprøve om noen timer, så det gjør meg enda mer nervøs. Er ikke noe å bekymre seg over, nikotin vises ikke på blodprøven med mindre legen leter etter det. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen av dere som har prøvd Skruf original white enda? Sitter selv med 4 bokser, og synes snusen er god. Dog ikke den beste jeg har smakt, men grei smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg