Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker. Hvilke butikker pleier å ha den? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Bra bilde av General ekstra sterk løs du kan sette inn i anmeldelsen, Nyhus! http://imagebank.swedishmatch.com/index.js...&results=24 Endret 2. februar 2009 av kellebjelle Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg finner ikke den anmeldelsen... Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg finner ikke den anmeldelsen... Helt nederst på løs! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva har skjedd med førstepost? Bilder og slikt? Er det bare hos meg eller? For det så veldig rotete ut nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ethernet, der er sånn litt rundt omkring på forumet, merket det i babethread osv. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva har skjedd med førstepost? Bilder og slikt? Er det bare hos meg eller? For det så veldig rotete ut nå Samma her... Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker.Hvilke butikker pleier å ha den? Tja.. tror det er veldig varierende. Selv har jeg en "fast" kilde på OBS! Hypermarked, men hender den dukker opp andre steder og.. Selv om jeg ofte ender med Nick (& J) strong, eller noe annet rask i mangel på de virkelig gode... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker.Hvilke butikker pleier å ha den? General ekstra sterk løs? Narvesen har den, tror jeg. Hverfall noen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Aller bilder og slikt er borte i førsteposten, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva burde man gjøre for å vende seg til sterk snus? Bake store av vanlig snus som Ettan osv og så gå over til små av sterk snus? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ikke vend deg til sterk snus! menngen er at man ikke skal være vandt til det og få et svært nikotinsjokk Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slikk ja Hvordan vende seg til snus sånn i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 bare kjøp en general eller skruf porsjon og kos deg mens du fortsatt får virkning av det Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 MEn hater at jeg blir kvalm innimellom Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kan jo ikke det, det er jo utrolig godt de ganga jeg ikke blir dårlig. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, da får du vende deg til det da Men om du får effekt av skruf og de litt sterkere, ikke vend deg til det. Bare et tips. Jeg skulle gjerne ha fått effekt av noe som helst. Kjenner ingenting lenger Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Høres kjett ut. Kommer nok alsri til å vende meg til sterkere snus så. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hva burde man gjøre for å vende seg til sterk snus?Bake store av vanlig snus som Ettan osv og så gå over til små av sterk snus? Hvorfor i all verden skulle du ville gjøre det? Ville være idioti av galaktiske proporsjoner. Hold deg til vanlig nikotin-nivå så lenge du klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg