S0ppel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har de begynt å selge skruf white portion i butikkene no? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var den jeg mente, jeg hadde ikke handla derfra.. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei, når man må skrive i et kommentarfelt hvilken snus man vil ha, er det ikke profesjonelt drevet.. Synes den ser litt tvilsom ut i grunn, uten å bli for paranoid.. Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjøpte General Porsjon igår General er bare diiiiigg som fy!<3 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 General ekstra sterk løs er digg!!!! Men hvis jeg baker en mega blir jeg kvalm som fyyy! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Blir det toll på snusen uansett hvor mye du bestiller om du bestiller fra buysnus? Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Blir det toll på snusen uansett hvor mye du bestiller om du bestiller fra buysnus? Hvis den blir stoppet i tollen blir det det.. Synes for øvrig det er rart at den sendes videre fra tollen i det hele tatt, da jeg har lest at man ikke har lov til å importere snus uten spesiell importtillatelse. Noe helt annet er det hvis man har vært i utlandet og tar med seg tax-freekvota på "hjemveien"... Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 General ekstra sterk løs er digg!!!! Men hvis jeg baker en mega blir jeg kvalm som fyyy! hehe, Da må du snuse mer:) jeg kjenner bare at den røsker i leppa men blir herlig avslappet av den;) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Og jeg merker ingenting. Men den var god å bake, fin konsistens og gode greier. Bra snus. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nå har det vel litt med hvor mye man snuser om dagen, på en god dag går det lett 2 bokser, og på en dårlig dag så går det ikke 1 boks. og du blir mye ber følsom for snus dersom du snuser mye per dag, pga tannkjøttet etser opp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hah, har gått nedover en periode pga sykdom her nå og merker det faktisk når jeg tar meg en pris at jeg blir uggen etter å¨ha spytta den ut igjen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) General ekstra sterk løs er digg!!!! Men hvis jeg baker en mega blir jeg kvalm som fyyy! hehe, Da må du snuse mer:) jeg kjenner bare at den røsker i leppa men blir herlig avslappet av den;) Når jeg lager vanlige kjenner jeg bare chillheten i snusen men når jeg lager en mega blir jeg kvalm Mente vel kansje ikke kvalm som fyy, men kjenner at jeg ikke burde tatt en sååååå stor snus Endret 1. februar 2009 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kan noen lage en anmeldese av ekstra sterk løs?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 nå har det vel litt med hvor mye man snuser om dagen, på en god dag går det lett 2 bokser, og på en dårlig dag så går det ikke 1 boks. og du blir mye ber følsom for snus dersom du snuser mye per dag, pga tannkjøttet etser opp Mener ikke å være slem, men det her er det dummeste jeg har lest på lang tid. Jo mer enn snuser, jo mer nikotin er kroppen vandt med. Om en snuser mye blir man dermed ikke påvirket til samme grad av sterksnus som en som bruker lite snus. Etsning av tannkjøttet har ingenting med nikotininntak å gjøre, om noe ødelegger det slimhinnene slik at de ikke klarer å ta til seg like mye nikotin som da de var uskadde. kan noen lage en anmeldese av ekstra sterk løs?? Tenker jeg gjør det i morgen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Den norske siden der er bare scam Edit: jeg har en tendens til å overse at det er en side til Endret 2. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Mener ikke å være slem, men det her er det dummeste jeg har lest på lang tid. Jo mer enn snuser, jo mer nikotin er kroppen vandt med. Om en snuser mye blir man dermed ikke påvirket til samme grad av sterksnus som en som bruker lite snus. Etsning av tannkjøttet har ingenting med nikotininntak å gjøre, om noe ødelegger det slimhinnene slik at de ikke klarer å ta til seg like mye nikotin som da de var uskadde. Du forsto ikke poenget, poenget mitt var bare at det er desidert den snusen du kjenner svir mest under leppa, og snuser du 5 pris om dagen blir du ikke sår, men om du snuser 20, så blir du sår så det holder. Men ja det ble vel bare misforstått. Endret 2. februar 2009 av lunnr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ah, da er jeg helt enig. Den svir som faen hos meg også, men jeg merker ikke noe nikotin dessverre. Men det er deilig med litt sviing igjen. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får man kjøpt Nick and Johnny East i Norge? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 kellebjelle: Ja. Anmeldelse av Ekstra sterk løs is in tha thread. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg