Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir det toll på snusen uansett hvor mye du bestiller om du bestiller fra buysnus?

Hvis den blir stoppet i tollen blir det det.. Synes for øvrig det er rart at den sendes videre fra tollen i det hele tatt, da jeg har lest at man ikke har lov til å importere snus uten spesiell importtillatelse. Noe helt annet er det hvis man har vært i utlandet og tar med seg tax-freekvota på "hjemveien"...

Lenke til kommentar
General ekstra sterk løs er digg!!!! Men hvis jeg baker en mega blir jeg kvalm som fyyy!

hehe, Da må du snuse mer:) jeg kjenner bare at den røsker i leppa men blir herlig avslappet av den;)

Når jeg lager vanlige kjenner jeg bare chillheten i snusen men når jeg lager en mega blir jeg kvalm :)

Mente vel kansje ikke kvalm som fyy, men kjenner at jeg ikke burde tatt en sååååå stor snus :p

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar
nå har det vel litt med hvor mye man snuser om dagen, på en god dag går det lett 2 bokser, og på en dårlig dag så går det ikke 1 boks. og du blir mye ber følsom for snus dersom du snuser mye per dag, pga tannkjøttet etser opp

Mener ikke å være slem, men det her er det dummeste jeg har lest på lang tid. Jo mer enn snuser, jo mer nikotin er kroppen vandt med. Om en snuser mye blir man dermed ikke påvirket til samme grad av sterksnus som en som bruker lite snus. Etsning av tannkjøttet har ingenting med nikotininntak å gjøre, om noe ødelegger det slimhinnene slik at de ikke klarer å ta til seg like mye nikotin som da de var uskadde.

kan noen lage en anmeldese av ekstra sterk løs??

Tenker jeg gjør det i morgen.

Lenke til kommentar
Mener ikke å være slem, men det her er det dummeste jeg har lest på lang tid. Jo mer enn snuser, jo mer nikotin er kroppen vandt med. Om en snuser mye blir man dermed ikke påvirket til samme grad av sterksnus som en som bruker lite snus. Etsning av tannkjøttet har ingenting med nikotininntak å gjøre, om noe ødelegger det slimhinnene slik at de ikke klarer å ta til seg like mye nikotin som da de var uskadde.

Du forsto ikke poenget, poenget mitt var bare at det er desidert den snusen du kjenner svir mest under leppa, og snuser du 5 pris om dagen blir du ikke sår, men om du snuser 20, så blir du sår så det holder. Men ja det ble vel bare misforstått.

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...