GrevenLight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ok, så den fantes visst allikavel http://img220.imageshack.us/my.php?image=image027qm9.jpg http://img230.imageshack.us/my.php?image=image028sh7.jpg General ekstra sterk løs Hvis du bor i bergen og leiter etter den, så har de den på 7-11 nærmt kinoen i byen. Den ligger godt kamuflert, helt øverst til høyre i snusskapet Styrken på denne her er ganske syk. Den river i overleppen, samtidig som den skaper en slags følelse av kulde, som når man røyker menthol røyk. Når det gjelder pakkingen kan man sammenligne den med grovsnus. Den er enkel å pakke uten at det blir noe søl eller at man må vaske eller tørke hendene på noe etterpå. Smaken kan man også ligne med grovsnus, bare at den så klart er mye sterkere. Anbefaler denne snusen EKSTRA STERKT! Vennene mine hoppet over den når jeg viste den til dem Den skal jeg få kjøpt inn i morgen Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fikk tak i General Ekstra Sterk Løs jeg også etter mye leting her i Stavanger by. Tydelig at dem ikke fekk lov å selge den før første februar, da den offisielt skal bli releaset. Mange fikk ikke inn før første heller, men jeg fant en Mix der de automatisk hadde fått den inn, og solgte den før de fikk lov. Vil uansett si at den er meget god, anbefales. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 FAEN jeg vil prøve Ingen her i området som har den.. Har ikke vært over grensa da ..men de har den vel ikke der. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Da fikk jeg kjære frederikef til og kjøpe General ekstra sterk løs for meg Må si at den var sykt chill Diggeste løssnusen, enkel og bake og varmer hele kroppen når jeg er ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Prøvde denne general ekstra sterk løs her om dagen, flott snus å den rusket i leppa også Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Jeg tenkte på å kjøpe 30 thunder-snus. for 21 svenske kroner stykke. Løs, altså. Også leste jeg på avgifter, og der sto det at det nå er 68 kroner per 100 gram. så da regnet jeg ut til at 654 sek blir 548,31. Også la jeg til 68 kroner per hundrene gram, og det ble 1466,31 uten frakt. Vet ikke om du betaler frakt på Swedich Snus. Men iallefall. Er dette riktig regnet? Eller kommer det inn andre faktorer? Det er den her jeg skal kjøpe. http://www.swedish-snus.com/snus/New%20pro...%20Loose-10562/ Endret 31. januar 2009 av MrBones Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Skal du bestille over nett? Regn med at det blir stoppet i tollen og du får en mye høyere sum å betale Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Høyere sum? Må jeg fortolle stuffet i tilleg til alle avgiftene jeg betaler? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp..Er ikke lov å bestille snus fra netter fra andre land, tror jeg Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du betaler sykt mye mer enn du ville betalt for boksene i Norge, i alle fall. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du betaler sykt mye mer enn du ville betalt for boksene i Norge, i alle fall. Jasså? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du betaler sykt mye mer enn du ville betalt for boksene i Norge, i alle fall. Jasså? Mhm, tollen krevde ekstremt mye fra meg når jeg bestilte fra buysnus.com i alle fall. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen sider sender boksene (løs) 5 og 5 i gangen. Altså 5 på mandag, 5 på tirsdag osv, for å unngå tollavgifter, siden du har lov å ta med 250g snus over grensa. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 da må du vere ute av landet først. det er ulovli å bestille fra internett, Lenke til kommentar
oxabil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 da må du vere ute av landet først. det er ulovli å bestille fra internett, Er det ulovli å bestille fra norske sider også? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nei, fraktet innad i landet burde gå greit, men å bestille snus utenfra liker ikke tollerne, men for all del. Prøv i vei Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Finns det norske sider som selger snus da? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så faktisk en norsk snus side for en stund siden, men husker ikke linken dessverre.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den norske snus siden, hadde STIVE priser! så skikkelig amatør ut og. Hvis vi tenker likt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Norsk Snus selger over internett, men den siden der ser ganske så amatør ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg