GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Onyx er bra prell, det ; ) Black portion i Star Formation, det er DIGG! Pokker, ble blenda av at jeg så RL løs i butikken i dag, glemte helt at jeg skulle kjøpe den Men men, det får bli neste gang da EDIT: Side 13 :O spoooky Endret 13. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 general løs, general ekstra sterk mmm... :!: Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men hva med offroad? Noen som har en snus å sammenlikne den med? Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Offroad burde være ganske god (jeg har ikke prøvd den selv,men) en i klassen min selger det til 8. klassinger for 200,- per pakke, og de vet et sted hvor de ikke har Offroad, men masse annen snus og der koster det 70,- per pakke. Så hvis de gidder å betale c.a det tredobbelte for Offroad burde den være ganske god. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Offroad burde være ganske god (jeg har ikke prøvd den selv,men) en i klassen min selger det til 8. klassinger for 200,- per pakke, og de vet et sted hvor de ikke har Offroad, men masse annen snus og der koster det 70,- per pakke. Så hvis de gidder å betale c.a det tredobbelte for Offroad burde den være ganske god. Sikkert bare kule og tror de trenger det, men egentlig er de ikke avhengie. Kjøper bare for og virke kul. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men hva med offroad? Noen som har en snus å sammenlikne den med? RL, er kjempe lett og bake, mens offroad er sånn snus du bare stapper under leppa og baker den der. RL smaker bra, men nesten ikke effekt, offroad smaker dritt og tror ikke effekten er sterk(har jeg hørt) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Onyx er bra prell, det ; ) Black portion i Star Formation, det er DIGG! hva er det med deg og star formation?? Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 RL har sånn deilig, myk og spenstig konsistens under leppa sånn at man blir litt avhengig på samme måte som man blir av godteri de første gangene :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har sendt RL løs anmeldelse til Nyhus, så da kommer den sikkert i løpet av morgen dagen Nå må dere glede dere til den kommer Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mente forresten Offroad original portion. Skal trappe ned løsbruket! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Åj, sjekk noen av Offroad snusene. De har mange smaker. Eple Icemint Lakris Tranebær Coffee Vanilla Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det bare meg som tar evn litt useriøst? I 75% av postene hans i denne nye tråden har han skrevet noe om star formation.. blir litt deppa Nå er det snart tid for kveldssnusen, nemlig General Løs Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Coffee Vanilla høres digg ut. Men det diggeste er å blande snusen med Oboy! Det er egentlig ikke så veldig digg men jeg gjorde før før når jeg snuste Tranebær siden den smakte så dritt.. Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har sendt RL løs anmeldelse til Nyhus, så da kommer den sikkert i løpet av morgen dagen Nå må dere glede dere til den kommer det vurderte jeg å gjøre men jeg er litt nube på diskusjon så jeg orket ikke begynne på det nå Coffee Vanilla høres digg ut. Men det diggeste er å blande snusen med Oboy! Det er egentlig ikke så veldig digg men jeg gjorde før før når jeg snuste Tranebær siden den smakte så dritt.. mmm... coffi vanilla snus :!: Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil prøve Eple snus Hørtes nesten diggere ut en Coffee Vanilla Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 haha, ikke ta meg useriøst gutter! liker vel bare ikke at posene ligger i klump... Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil prøve Eple snus Hørtes nesten diggere ut en Coffee Vanilla snus er brunt og brune epler er ikke godt Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har lyst på et tårn med en billig posesnus. I hovedsak snuser jeg på LD, Kronan, Level og Offroad. Hvem bør jeg satse på? Synes nå Offroad-boksen er kulest! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ville gått for Kronan, hørt mye fint om den, og prisen er fin også. Men nå skal jeg samle litt RL i hånden og bake en God NAtt Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.rbk-shop.no/TradePoint/Item_View?itemNo=606000009 Noen som ønsker å gi meg bursdagsgave? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg