Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visst du legger 2 poser på hver side av munnen, vil du jo klart kjenne mer effekt.

Det jeg mente var at visst du baker en stor pris, eller en mindre, så vil du få samme effekt.

Grunnen for dette er at du ikke får hentet ut nikotin/effekt av delen i midten av den store snusen.

 

Beklager dårlig formulering og skrivefeil, er trøtt. God Natt.

 

faen, nå begynte jeg å tenke på isbreer der massen er trykket så hardt i sammen og så tyng at den blir plastisk og det er indre bevegelser i den. men ja, vi er begge enig egentlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
faen, nå begynte jeg å tenke på isbreer der massen er trykket så hardt i sammen og så tyng at den blir plastisk og det er indre bevegelser i den. men ja, vi er begge enig egentlig

Riight, godt at vi kom til en enighet.

Lenke til kommentar

Men så kan det jo nevnes at en av snusens hovedingredienser faktisk er nikotin. Noen liker følelsen av større mengder nikotin, noen liker følelsen små mengder. Siden dette er en tråd dedikert til diskusjon rundt og om snus, ser jeg ingen grunn til at mengden nikotin man får i seg ikke skal kunne tas opp for diskusjon.

 

Men som du sa, det er ditt syn på saken.

 

 

Når det kommer til det meg mengde nikotin i forhold til størrelse på pris, så må vel størrelsen ha en god del å si, med tanke på at det er mg/g det går i. Så klart som dere sier tidligere vil det i midten ligge relativt urørt, men jeg tror fortsatt at en større pris alltid vil gi mer effekt og nikotin. jeg har rett og slett vanskelig for å forstå noe annet.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Var tydeligvis bare jeg som reagerte på dette, skulle si det i går og, men det ble borte :p

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=278417

 

"Vi bytter navn fra original løs til sterk løs 45g".

På bildet som ble postet står jo at det ikke er noen forskjell. Men jeg ser det står 45g? Hva kommer det av? Iskall du kjøpte skruf løs i går, hvor mange gram?

For alle jeg kjøper på svinesund har 50g.

Lenke til kommentar
Var tydeligvis bare jeg som reagerte på dette, skulle si det i går og, men det ble borte :p

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=278417

 

"Vi bytter navn fra original løs til sterk løs 45g".

På bildet som ble postet står jo at det ikke er noen forskjell. Men jeg ser det står 45g? Hva kommer det av? Iskall du kjøpte skruf løs i går, hvor mange gram?

For alle jeg kjøper på svinesund har 50g.

Kommenterte det jeg også, men det ser ut til at det bare er vi som bryr oss.. :p

 

Catbread: Dummeste utsagn jeg har hørt, nå orker jeg ikke diskutere politikk i en snustråd, men når du sier noe sånt så mener du både at snus er bare for menn, og at samfunnet er altfor feministisk (når realiteten er en helt annen). Det var vertfall slik jeg oppfattet det.

Lenke til kommentar
Var tydeligvis bare jeg som reagerte på dette, skulle si det i går og, men det ble borte :p

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=278417

 

"Vi bytter navn fra original løs til sterk løs 45g".

På bildet som ble postet står jo at det ikke er noen forskjell. Men jeg ser det står 45g? Hva kommer det av? Iskall du kjøpte skruf løs i går, hvor mange gram?

For alle jeg kjøper på svinesund har 50g.

Kommenterte det jeg også, men det ser ut til at det bare er vi som bryr oss.. :p

 

Catbread: Dummeste utsagn jeg har hørt, nå orker jeg ikke diskutere politikk i en snustråd, men når du sier noe sånt så mener du både at snus er bare for menn, og at samfunnet er altfor feministisk (når realiteten er en helt annen). Det var vertfall slik jeg oppfattet det.

 

Slik snakk passer i en annen tråd må jeg si!

Lenke til kommentar
Var tydeligvis bare jeg som reagerte på dette, skulle si det i går og, men det ble borte :p

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=278417

 

"Vi bytter navn fra original løs til sterk løs 45g".

På bildet som ble postet står jo at det ikke er noen forskjell. Men jeg ser det står 45g? Hva kommer det av? Iskall du kjøpte skruf løs i går, hvor mange gram?

For alle jeg kjøper på svinesund har 50g.

Kommenterte det jeg også, men det ser ut til at det bare er vi som bryr oss.. :p

 

Catbread: Dummeste utsagn jeg har hørt, nå orker jeg ikke diskutere politikk i en snustråd, men når du sier noe sånt så mener du både at snus er bare for menn, og at samfunnet er altfor feministisk (når realiteten er en helt annen). Det var vertfall slik jeg oppfattet det.

 

Slik snakk passer i en annen tråd må jeg si!

Indeed, måtte bare påpekes.

 

Forresten, noen som vet om vi noensinne får Skruf Sterk WP her til lands, eller om vi bare må nøye oss med Skruf Orginal WP?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...