Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Mener du at du får like mye nikotin i deg uansett hvor stor du baker en prell, eller ikke?

Riktig

 

OT:

 

Er enig med Ethernet her, visst denne tråden fortsetter slik, blir den stengt ganske snart.

Nok ot prat og drittslenging til medlemmer og snus.

 

Om du syns at f.eks mocca er en kjerringsnus, så hold det for guds skyld for deg selv, det er bestandig andre i denne tråden som er uenig.

 

Denne tråden ble laget med ett formål om å prate om diverse snus sorter, ikke henge dem ut!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det jeg visste!

 

Personlig syns jeg det er teit at de bytter navnet til skruf sterk løs, når den ikke er sterkere enn vanlig skruf løs. But hey, that's just my opinion!

 

Det er jeg enig i!

 

Er bare en ting å gjøre, slutte å snus slik kjerring snus. ;)

Oh my fucking god. Hvorfor, hvorfor må dette tas opp så jævla mange ganger på så få sider?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ok gutt. Jeg vet ikke om du er General, RL, Ettan, grov whatever fan, men kom nå ikke her og bras ut av deg med dumme utsagn. Du skrev tidligere at du liker General ser jeg. Ok, jeg personlig synes veldig lite om general, men kjerring*snus er det ikke. Vi kom vel tidligere i tråden også frem til at mocca heller ikke er en kjerringsnus som du kaller det. Det er etter hva man liker, ikke hva alle andre snuser. Ja, jeg har smakt mocca og jeg skjønner at folk synes den er god, og om den maskuline kameraten min snuser mocca, so be it! Han trives med den, og da er det feil av meg å stemple den som en "kjerringsnus".

No offence to you. Dårlig dag

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

SKRUF = kjerringsnus.. og er det ikke litt flaut å grine på åpent forum btw?
Lenke til kommentar

Ok, da setter vi strek og prøver på nytt fra og med side 125.

 

Til dere som har prøvd eller har litt innsikt angående General Ekstra sterk løs, vet dere om den kommer/har kommet til sverige? Når i så fall? :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Scythe: Jeg vil ikke bidra til å ødelegge tråden selv. Men hvor faens tjukk i huet er du!? Kan du ikke holde kjeft og hjelpe til her istedenfor å ødelegge for alle andre? Skal du dra den noe videre, send meg PM

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

Iskall, du svarte jo ikke på spørsmålet mitt jo. :p

Mulig det var dårlig formulert, men det jeg mente å spørre om var om du mente at du får mer effekt av større pris, eller om du mente at du ikke får mer effekt av større pris.

 

Ethernet, skulle den ikke komme neste uke? Jeg vet ikke om det er i Norge eller i Sverige dette gjelder, men regner med Norge siden han sendte mailen sannsynligvis på norsk.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Mulig det var dårlig formulert, men det jeg mente å spørre om var om du mente at du får mer effekt av større pris, eller om du mente at du ikke får mer effekt av større pris.

Beklager så meget.

Det jeg mener er at du får ikke mer effekt om du baker en større pris.

 

Kan du kjøpe den nye Thunder snusen også Ethernet ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Mulig det var dårlig formulert, men det jeg mente å spørre om var om du mente at du får mer effekt av større pris, eller om du mente at du ikke får mer effekt av større pris.

Beklager så meget.

Det jeg mener er at du får ikke mer effekt om du baker en større pris.

 

Du vil i bunn og grunn få veldig mye snus som blir liggende "ubrukt" i midten, hovedsaklig er det overflaten av prisen som vil bli utnyttet.

Lenke til kommentar
Mulig det var dårlig formulert, men det jeg mente å spørre om var om du mente at du får mer effekt av større pris, eller om du mente at du ikke får mer effekt av større pris.

Beklager så meget.

Det jeg mener er at du får ikke mer effekt om du baker en større pris.

 

Kan du kjøpe den nye Thunder snusen også Ethernet ?

Om det er slik at ejg skal over i nærmeste fremtid og de har den, så skal ejg kjøpe med til deg :p

Siden du spurte så pent :love:

Lenke til kommentar

Om du legger tre ovenpå hverandre, slik at den ene sitter mot tenna og den andre mot leppa og den tredje i midten. Den i midten vil du ikke få noen effekt av.

 

Jeg stiller meg ikke på noen side her, men poenget er vel at når du tar en stor prell vil du ikke få i deg det som evnt. ligger i midten. Snusen din vil være helt grøt før den her noen som helst virkning.

 

men, dunno

Lenke til kommentar
2+2=2?

 

du får ikke mer effekt av større snus? nei, her sier jeg meg veldig uenig. da får man etter all logikk ikke større virkning av å ta flere general ekstra sterk porsjon i leppen samtidig, og jeg tror vi alle har prøvd det og kan melde om gode resultater.

 

Når du da tar flere porsjoner under leppa, legger du si... 4 stykker side om side, eller "stabler" du dem så du får 2 dobbelporsjoner? Det er der forskjellen ligger, all logikk tilsier at du rent fysisk vil kunne trekke mer nikotin ut av mer snus, så sant du utnytter så mye av snusens overflate som mulig. På sett og vis kan du se på det sånn at i en megapris, vil den ekstra snusen du legger til, bli liggende "tørr" og uutnyttet i midten.

Lenke til kommentar
Ok, da setter vi strek og prøver på nytt fra og med side 125.

 

Til dere som har prøvd eller har litt innsikt angående General Ekstra sterk løs, vet dere om den kommer/har kommet til sverige? Når i så fall? :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Scythe: Jeg vil ikke bidra til å ødelegge tråden selv. Men hvor faens tjukk i huet er du!? Kan du ikke holde kjeft og hjelpe til her istedenfor å ødelegge for alle andre? Skal du dra den noe videre, send meg PM

En kamerat sa han kjøpte den på 7-Eleven i Bergen.

Lenke til kommentar
Nja, da er du inne på det med hvor lenge du har den der da. En stor feit vil holde mye lenger enn en lang tynn, så er ikke sikkert du ville ha fått i deg så mye mer. Vet ikke? :dontgetit:

 

hihi, dette er nå sant da. jeg pleier å presse prisen litt sammen når den ligger i leppen min, sånn at leppen ikke henger over og en stor del blir uberørt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Visst du legger 2 poser på hver side av munnen, vil du jo klart kjenne mer effekt.

Det jeg mente var at visst du baker en stor pris, eller en mindre, så vil du få samme effekt.

Grunnen for dette er at du ikke får hentet ut nikotin/effekt av delen i midten av den store snusen.

 

Beklager dårlig formulering og skrivefeil, er trøtt. God Natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...