Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

I dag på Spar i byn fant jeg Skruf Sterk løs! Visste ikke at vi hadde den i Norges land?

 

Ett lite navneskifte bare :)

Så utrolig teit å lure kunden på denne måten. Det enste skruf kommer til å få ut av dette er en haug med skuffa kjøpere, blir ikke noe mer skruf på meg overtfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En pose med tranebær blir etterhvert som å ha en kosmetikkbutikk i kjeften. Ó gud for en forferdelig snus.

Sigurd90, håper du har prøvd denne før og var veeldig fornøyd.

For din egen skyld :p

Jada har snust masse Tranebær før. Syntes den er veldig god. Kall meg gjerne sær om du vil, men som vi vet er smaken som baken. Og når jeg sier at smaken er som baken snakker jeg om at man liker forskjellige ting og ikke om at tranebær smaker som baken :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Så utrolig teit å lure kunden på denne måten. Det enste skruf kommer til å få ut av dette er en haug med skuffa kjøpere, blir ikke noe mer skruf på meg overtfall.

Ja, det er jo helt sykt farlig om de bytter navn. Snusen smaker jo fortsatt det samme uansett.

Lenke til kommentar
Så utrolig teit å lure kunden på denne måten. Det enste skruf kommer til å få ut av dette er en haug med skuffa kjøpere, blir ikke noe mer skruf på meg overtfall.

Ja, det er jo helt sykt farlig om de bytter navn. Snusen smaker jo fortsatt det samme uansett.

Jeg har da aldeles ikke sagt noe om smaken, poenget mitt er bare det at en kjøper som forventer en sterkere variant av snusen faktisk blir lurt av selskapet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg har da aldeles ikke sagt noe om smaken, poenget mitt er bare det at en kjøper som forventer en sterkere variant av snusen faktisk blir lurt av selskapet.

Du har jo delvis rett:

 

1. De som snuser skruf gir nok blanke om de bytter navn.

2. Visst de vil ha noe sterkere så kan de snuse Skruf sterk pose ?

3. De blir jo ikke lurt av selskapet når selskapet selv går ut å sier at de bytter navn.

 

Det er iallefall mitt syn på saken.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Jeg har da aldeles ikke sagt noe om smaken, poenget mitt er bare det at en kjøper som forventer en sterkere variant av snusen faktisk blir lurt av selskapet.

Du har jo delvis rett:

 

1. De som snuser skruf gir nok blanke om de bytter navn.

2. Visst de vil ha noe sterkere så kan de snuse Skruf sterk pose ?

3. De blir jo ikke lurt av selskapet når selskapet selv går ut å sier at de bytter navn.

Skruf sterk pose er jo i realiteten ikke noe sterkere en en løs. Du må jo regne med at det er høyest unormalt å bake en pris på et gram. 3. punket har du forsovet rett i.

Lenke til kommentar
Det var det jeg visste!

 

Personlig syns jeg det er teit at de bytter navnet til skruf sterk løs, når den ikke er sterkere enn vanlig skruf løs. But hey, that's just my opinion!

 

Det er jeg enig i!

 

Er bare en ting å gjøre, slutte å snus slik kjerring snus. ;)

Oh my fucking god. Hvorfor, hvorfor må dette tas opp så jævla mange ganger på så få sider?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ok gutt. Jeg vet ikke om du er General, RL, Ettan, grov whatever fan, men kom nå ikke her og bras ut av deg med dumme utsagn. Du skrev tidligere at du liker General ser jeg. Ok, jeg personlig synes veldig lite om general, men kjerring*snus er det ikke. Vi kom vel tidligere i tråden også frem til at mocca heller ikke er en kjerringsnus som du kaller det. Det er etter hva man liker, ikke hva alle andre snuser. Ja, jeg har smakt mocca og jeg skjønner at folk synes den er god, og om den maskuline kameraten min snuser mocca, so be it! Han trives med den, og da er det feil av meg å stemple den som en "kjerringsnus".

No offence to you. Dårlig dag

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar
Oooog da bøyer jeg meg i støvet, og skammer meg over å ha uttalt meg.

General Ekstra Sterk Løs ser ut til å komme til butikkene, og misforstå meg ikke, jeg er glad for det.

 

Da beklager jeg til alle som jeg anklaget for å lyge, håper ikke dere tok det personlig. :)

Du er tilgitt :p

Hehe, takk. ;p

 

Forventer forresten masse whining av venner som jeg etter gjentatte forsøk har klart å overbevise om at skruf orginal løs og sterk løs er det samme, kommer nok argumenter som;

"Hvis det er det samme, hvorfor lanserte de da Sterk Løs nå!?" (i alle fall så lenge dagligvarer selger ut sine orginal løs, mens butikken rett over selger sterk løs).

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Skruf sterk pose er jo i realiteten ikke noe sterkere en en løs. Du må jo regne med at det er høyest unormalt å bake en pris på et gram. 3. punket har du forsovet rett i.

Fra wikipedia:

# Skruf Stärk Portion (+35% nikotin)

# Skruf Stärk Løs (+10% nikotin)

 

Om du baker en snus på 1 gram, eller 10 gram så for du jo i deg like mye nikotin, forskjellen er mengden av nikotin du får i deg av gangen.

 

Det er jo ingen forskjell om du baker en general løs(8mg) på 5 gram eller om du baker en general på 10 gram. Du får fortsatt i deg 8mg.

 

Å PLEASE slutt med det jævla fanboy snakket.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Skruf sterk pose er jo i realiteten ikke noe sterkere en en løs. Du må jo regne med at det er høyest unormalt å bake en pris på et gram. 3. punket har du forsovet rett i.

Fra wikipedia:

# Skruf Stärk Portion (+35% nikotin)

# Skruf Stärk Løs (+10% nikotin)

 

Om du baker en snus på 1 gram, eller 10 gram så for du jo i deg like mye nikotin, forskjellen er mengden av nikotin du får i deg av gangen.

 

Det er jo ingen forskjell om du baker en general løs(8mg) på 5 gram eller om du baker en general på 10 gram. Du får fortsatt i deg 8mg.

 

Å PLEASE slutt med det jævla fanboy snakket.

Min logikk taler mot det du skriver, for det er nå slik at jeg kjenner mer av en Sterk Løs-prell enn av en Sterk Porsjon-porsjon.

Og jeg har alltid sett for meg at det er pga. mengden gram.

 

Hvis mengden nikotin ikke avhenger av mengden gram, hvorfor er det da slik at nikotinnivået er skrevet som x mg/g, altså x milligram per gram?

 

EDIT: Brukte Skruf som eksempel kun pga. at sterk porsjon er sterkere enn løs i antall mg/g, ikke fordi jeg er fanboy av skruf, geez.

 

UNRELATED EDIT: Typisk at Skruf endret navn til Sterk Løs, for så å også sette ned fra 50 til 45 gram..

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

Ok, folkens, listen up!

 

Se på tråden nå. Det er altfor mye fanboy snakk her nå som iskall påpekte ovenfor.

Intesjonen med denne tråden var at man skal kunne diskutere og spørre rundt emner vedrørende snus. Det er en del nye brukere her i tråden nå som ødelegger den helt.

Jeg snakker for meg, men jeg er sikker på at resten av snusteamet også er enige i dette.

 

SÅ VÆR SÅ SNILL! Kutt ut fanboy snakket. Fra nå av vil jeg rapportere usakelige innlegg

 

edit: No names, men jeg tror dere det gjelder skjønner det selv.

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
1.Min logikk taler mot det du skriver, for det er nå slik at jeg kjenner mer av en Sterk Løs-prell enn av en Sterk Porsjon-porsjon.

Og jeg har alltid sett for meg at det er pga. mengden gram.

 

2. Hvis mengden nikotin ikke avhenger av mengden gram, hvorfor er det da slik at nikotinnivået er skrevet som x mg/g, altså x milligram per gram?

1. Mulig det er smak og behag, løs renner som regel mye fortere enn pose.

 

2. Mente dog at mengden nikotin er skrevet : mg/g

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
1.Min logikk taler mot det du skriver, for det er nå slik at jeg kjenner mer av en Sterk Løs-prell enn av en Sterk Porsjon-porsjon.

Og jeg har alltid sett for meg at det er pga. mengden gram.

 

2. Hvis mengden nikotin ikke avhenger av mengden gram, hvorfor er det da slik at nikotinnivået er skrevet som x mg/g, altså x milligram per gram?

1. Mulig det er smak og behag, løs renner som regel mye fortere enn pose.

 

2. Mente dog at mengden nikotin er skrevet : mg/g

Mulig jeg misforstår deg, men hva er det du mener?

Mener du at du får like mye nikotin i deg uansett hvor stor du baker en prell, eller ikke?

 

Er ganske gøy å vite dette, så slipper jeg å tenke at "shit, denne prellen blir for liten, neppe om jeg kjenner noe spesielt av den".

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...