Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
EDIT: Catbread ble medlem av forumet igår (med få innlegg, naturligvis), Fredrikf ble medlem 13/10-08 (med henholdsvis få innlegg) og kellebjelle ble medlem 16/10-08 (med litt mer innlegg, dog).

Sannsynligvis ingen sammenheng, bare til informasjon..

Jeg tror virkelig ikke de joiner forumet, også skrive i snustråden for å lure oss, og om en person har lite innlegg eller ikke, har jo ikke noe å si.

De kan ha like mye rett og kan gi like mye konkret fakta slik som du kan, tror du begynner å bli småparanoid, for det du skriver der har virkelig ingen sammenheng.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekka på jobb i dag, og joda, det hadde vært en kar innom fra Swedish Match og prata om General Ekstra Sterk løs. Men den var visst ikke kommet ennå.

edit: Vil bare legge til at jeg var en av de som sa at nyheten sannsynligvis bare var bull ;)

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Høh, en liga drittunger som har gått sammen for å lure oss til å tro at Ekstra Sterk Løs finnes.

Tror det ikke før jeg får se det.

Jeg er riktignok ung, men å påstå dette blir bare teit. Bare pga. at du ikke har sett denne snusen betyr ikke det at den ikke finnes. Jeg finner det på grensen til støtende med slike innlegg når jeg bare prøver å gi et seriøst tips. Som sagt før vet jeg at de har den på Narvesen på munkelia og lambertseter, har ikke sett etter på andre steder men det er mulig de har fått den inn på andre narvesen kiosker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nu skruf sterk løs innkjøpt idag, iallefall det som sto på boksen.

Bilde i spoiler for de som undrer:

Lenke til kommentar

Det som er en god form for underholdning for meg da. Det er å se på at både Zodiiac og han S0ppel drite seg rett ut. Hahaha, disse gutta har rett og slett driti seg rett ned på leggen og smurt det utover.

Det er jo slike folk som gjør detta forumet morsomt! =) Zodiiac nevnte jo at han bøyer seg i støvet hvis det er sant men. Det holder nesten ikke etter disse ¨drittunge¨ kommentarene. Dust

føh faan håhåh

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Må vel teste denne General Ekstra Sterk Løs da, bare håper den ikke har like elendige gjørmeforhold som general orginal.

Lenke til kommentar

Jeg har også sett skruf sterk løs i norge, nermere bestemt en esso bensinstasjon på sæter. Skruf har sikkert valgt å selge denne i norge for å hindre at skruf snusere skal gå over til ekstra sterk løs. Kjenner jeg denne tråden rett er det vel ingen som tror på dette heller.

PS: Zodiac= EID

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Edit: Ikke bry dere om wikipedia, det kan vi endre på senere...

Mye bullshit som står på wikipedia også da, ikke alt er rett.

Jeg har også sett skruf sterk løs i norge, nermere bestemt en esso bensinstasjon på sæter. Skruf har sikkert valgt å selge denne i norge for å hindre at skruf snusere skal gå over til ekstra sterk løs. Kjenner jeg denne tråden rett er det vel ingen som tror på dette heller.

...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det var det jeg visste!

Personlig syns jeg det er teit at de bytter navnet til skruf sterk løs, når den ikke er sterkere enn vanlig skruf løs. But hey, that's just my opinion!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...