Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn da lå det to ruller snus i fryseren :) Var i Sverige i dag, kjøpte en rull Skruf Tranebær og en rull Skruf Orginal portion. Rasket også med meg en boks Skruf stærk white portion.

1 hel rull skruf tranebær? :O Syke, syke mann :dontgetit:

Endret av S0ppel
Lenke til kommentar

Siden folk ikke tror på at ekstra sterk løs finnes kan jeg fortelle hvor man får tak i denne i Oslo. Ta t-banen til enten lambertseter eller munkelia, gå opp gangveiene. Der vil du se en narvesen kiosk. Hvis jeg husker alt riktig ligger den på de to borteste radene til venstre nest øverst i skapet i begge kioskene. Forskjellen på boksen er at den er farget gull og at den ikke har dåse på toppen. Til dere som ville ha en forklaring på åssen denne snusen var så er den ganske lik som general løs i de meste bortsett fra styrke. Det skal nevnes at dette er den sykeste snusen jeg har prøvd og at jeg blir kvalm hvis jeg baker en svær en.

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til Swedish Match for å spørre om dem har gitt ut General Ekstra Sterk Løs og fikk dettte som svar:

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!

Egentligen berättar vi aldrig om lanseringsplaner. Men titta i butik nästa vecka…

Med vänlig hälsning

Mikael Arnebert

Informationschef

Media Relations & PR, North Europe

Corporate Communications

Swedish Match AB

118 85 Stockholm

Tel 08 - 658 02 10

Mobil 070 - 529 02 10

-------------------------------------------------------------

Det vil jo si at den hvertfall skal komme!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg sendte mail til Swedish Match for å spørre om dem har gitt ut General Ekstra Sterk Løs og fikk dettte som svar:

---------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!

Egentligen berättar vi aldrig om lanseringsplaner. Men titta i butik nästa vecka…

Med vänlig hälsning

Mikael Arnebert

Informationschef

Media Relations & PR, North Europe

Corporate Communications

Swedish Match AB

118 85 Stockholm

Tel 08 - 658 02 10

Mobil 070 - 529 02 10

-------------------------------------------------------------

Det vil jo si at den hvertfall skal komme!

Picture, or it didnt happen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at å fake en email slik at den ser ut til å være fra en adresse den så absolutt ikke er ifra, er meget enkelt med PHP.

Gjerne at jeg er paranoid, men jeg tror ikke på det før jeg får se det fra en skikkelig kilde (redigerbar Wikipedia og mail er ikke skikkelig imo).

EDIT: Catbread ble medlem av forumet igår (med få innlegg, naturligvis), Fredrikf ble medlem 13/10-08 (med henholdsvis få innlegg) og kellebjelle ble medlem 16/10-08 (med litt mer innlegg, dog).

Sannsynligvis ingen sammenheng, bare til informasjon..

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...