sigurd90 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sånn da lå det to ruller snus i fryseren Var i Sverige i dag, kjøpte en rull Skruf Tranebær og en rull Skruf Orginal portion. Rasket også med meg en boks Skruf stærk white portion. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Sånn da lå det to ruller snus i fryseren Var i Sverige i dag, kjøpte en rull Skruf Tranebær og en rull Skruf Orginal portion. Rasket også med meg en boks Skruf stærk white portion. 1 hel rull skruf tranebær? :O Syke, syke mann Endret 26. januar 2009 av S0ppel Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 En pose med tranebær blir etterhvert som å ha en kosmetikkbutikk i kjeften. Ó gud for en forferdelig snus. Sigurd90, håper du har prøvd denne før og var veeldig fornøyd. For din egen skyld Lenke til kommentar
audiox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som har prøvd å ta snus under forhuden? Har hørt at det er sunt Lenke til kommentar
Fredrikef Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Siden folk ikke tror på at ekstra sterk løs finnes kan jeg fortelle hvor man får tak i denne i Oslo. Ta t-banen til enten lambertseter eller munkelia, gå opp gangveiene. Der vil du se en narvesen kiosk. Hvis jeg husker alt riktig ligger den på de to borteste radene til venstre nest øverst i skapet i begge kioskene. Forskjellen på boksen er at den er farget gull og at den ikke har dåse på toppen. Til dere som ville ha en forklaring på åssen denne snusen var så er den ganske lik som general løs i de meste bortsett fra styrke. Det skal nevnes at dette er den sykeste snusen jeg har prøvd og at jeg blir kvalm hvis jeg baker en svær en. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Still don't believe this. But i want Endret 27. januar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Fredrikef Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvis du bor i oslo kan du jo bare ta turen å se med egne øyne da. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det står også på Wikipedia at de finnes en General Ekstra sterk løs.. http://no.wikipedia.org/wiki/General_(snus) Ikke at det behøver å stemme men det står da der. Så den forresten på en Rema 1000 - butikk. Skal prøve å få kjøpt den i morgen! Endret 27. januar 2009 av kellebjelle Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke på at General Ekstrs Sterk Løs finnes før jeg får se det. Skal nok sjekke butikkhyllene ekstra godt fra nå av siden det er fortsatt et lite håp om at den finnes. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høh, en liga drittunger som har gått sammen for å lure oss til å tro at Ekstra Sterk Løs finnes. Tror det ikke før jeg får se det. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jee..Du har sikkert rett Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Prince snus, finnes den ennå? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg sendte mail til Swedish Match for å spørre om dem har gitt ut General Ekstra Sterk Løs og fikk dettte som svar: --------------------------------------------------------------------------------------------- Hej! Egentligen berättar vi aldrig om lanseringsplaner. Men titta i butik nästa vecka… Med vänlig hälsning Mikael Arnebert Informationschef Media Relations & PR, North Europe Corporate Communications Swedish Match AB 118 85 Stockholm Tel 08 - 658 02 10 Mobil 070 - 529 02 10 ------------------------------------------------------------- Det vil jo si at den hvertfall skal komme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Var i Sverige i dag, kjøpte en rull Skruf Tranebær Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 *snip* Dette blir jo rene julekvelden! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror det fortsatt ikke før jeg får se det, er ikke så vanskelig å fake en email (screens kunne jo hjulpet, men fortsatt fakeable). Selvfølgelig, jeg bøyer meg i støvet hvis alt dette viser seg å være sant, men inntil da stiller jeg meg skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg sendte mail til Swedish Match for å spørre om dem har gitt ut General Ekstra Sterk Løs og fikk dettte som svar: --------------------------------------------------------------------------------------------- Hej! Egentligen berättar vi aldrig om lanseringsplaner. Men titta i butik nästa vecka… Med vänlig hälsning Mikael Arnebert Informationschef Media Relations & PR, North Europe Corporate Communications Swedish Match AB 118 85 Stockholm Tel 08 - 658 02 10 Mobil 070 - 529 02 10 ------------------------------------------------------------- Det vil jo si at den hvertfall skal komme! Picture, or it didnt happen. Endret 27. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Nå skal det nevnes at å fake en email slik at den ser ut til å være fra en adresse den så absolutt ikke er ifra, er meget enkelt med PHP. Gjerne at jeg er paranoid, men jeg tror ikke på det før jeg får se det fra en skikkelig kilde (redigerbar Wikipedia og mail er ikke skikkelig imo). EDIT: Catbread ble medlem av forumet igår (med få innlegg, naturligvis), Fredrikf ble medlem 13/10-08 (med henholdsvis få innlegg) og kellebjelle ble medlem 16/10-08 (med litt mer innlegg, dog). Sannsynligvis ingen sammenheng, bare til informasjon.. Endret 27. januar 2009 av Zodiiac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg