Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Noen som har smakt General Ekstra sterk forøvrig?.

Hvordan var styrken på den i forhold til general/general sterk?.

Ja, kjøpte meg to bokser for ikke så veldig lenge siden.

I forhold til vanlig general pose, så merket jeg enorm effekt.

Med sine 15mg nikotin så ga den ett realt smell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan var styrken på den i forhold til general/general sterk?.

General sterk har jeg ikke smakt. Men forhold til Skruf Stark, så kjente jeg at det faktisk svei litt i leppa. Og den er ganske deilig, men den har en litt sånn små kvalmende effekt. Men etterhvert så går det over. Så jeg vil absolutt anbefale deg den vist du liker general.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, er ikke så veldig glad i sterk snus til morgen kaffen men sånn etter middag er det godt med noe som kjennes.

Da er du akkurat som meg. Jeg liker ikke å ha en sterk snus rett etter jeg har stått opp. Men når jeg begynner å bli våken utpå dagen så er det bare herlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det er fakta at det rundt om kring er "kulere" å snuse Skruf enn f.eks General. Men det gjør ikke snusen til fjortissnus, det gjør folkene til idioter.

Å snuse generelt er ikke kult i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det er fakta at det rundt om kring er "kulere" å snuse Skruf enn f.eks General. Men det gjør ikke snusen til fjortissnus, det gjør folkene til idioter.

Å snuse generelt er ikke kult i det hele tatt.

Er kult som i "cool" og "chill", brukt i termene avslappende.

DET er smartass ;)

Lenke til kommentar

Når du som snuser stadig vekk forklarer at du ikke gjør det for å være kul, hvorfor?

Eneste forklaringen jeg finner er at du ikke vil bli "sett ned på" av folk i denne tråden, og dermed oppnå en slags ikke-eksisterende status.

Er det ikke egentlig det som er å gjøre noe for og være kul?

Samme som å danke rundt med alder, er omtrent ingen her som bryr seg om hvor gammel du er, er det vel?

Og å kalle et snusmerke for fjortis, og samtidig vise hvor kul du er som snuser noe mer "klassisk" som General, blir litt selvmotsigende.

Personlig snuser jeg ikke så mye Skruf, ikke fordi jeg har noe som helst i mot at mange unge snuser det, men fordi jeg har andre personlige favoritter.

Jeg tviler også sterkt på at fjortiser snuser Skruf fordi det er så sabla kult, heller fordi dem synes det er den beste. Den uttalelsen har jeg min vennegjeng som grunnlag for, som består utelukkende av folk under 18, hvor mesteparten snuser Skruf; kun fordi dem synes det er den beste, ikke for å være kule.

Meh, jeg er trøtt, hvis jeg gjentar meg selv og lignende, forgive me.

EDIT: For å komme litt på on-topic-sporet igjen; Noen som vet om Grovsnus av noen som helst type (løs, porsjon, svart porsjon osv) selges her til lands?

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

Grovsnus løs selges overalt her i landet, men for å få portion må du desverre over grensa. Grovsnus portion er en av mine all-time top 3 favoritt portions snuser. Synes den er sinnsykt god, men har ikke prøvd black eller white portion enda.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som har lagt merke til ekstra sterken med gull lokk? Det er den nye general ekstra sterk løs. Helt fantastisk snus, så sterk at jeg nesten blir dårlig av den. Når det kommer til bakingen ligger den vel noe rundt en ettan. ANBEFALES

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...