Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 word. Snusa general mye før, men gikk lei og prøvde nye typer som hold mine krav. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skruf løs, det er tingen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skruf løs, det er tingen . 10 poeng til din overlegne geniale hjerne. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er tretten. Big surprise. Men jeg er såpass tøff at jeg dømmer skruf orginal for fjortis snus. Den er sikkert sterk og god, men jeg holder meg til litt mer klassisk stil, snuser general. Og ikke en boks i året som jeg har med ut med venner, nei. Sitter gjerne og snuser aleine i mørket jeg. Er vel egentlig kun da jeg snuser, i og med at jeg aldri er utenfor rommet, unntatt i helgene . Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Var det sarkasme, eller hva du egentlig mener Moget?. Er ikke lett å forstå noen ganger . Endret 25. januar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ble litt provosert av den skruf shitten. og da dror jeg en liten tale. Er ikke noe glad i skurf selv, og dømmer den som en helsikkes " Jeg snuser for og være tøff ", også skrev jeg på litt ekstra for og faktisk vise folk at jeg, som ikke engang er fjortis, ikke snuser for og være tøff, pluss at jeg tørr å dømme skruf for fjortis snus. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ble litt provosert av den skruf shitten. og da dror jeg en liten tale. Er ikke noe glad i skurf selv, og dømmer den som en helsikkes " Jeg snuser for og være tøff ", også skrev jeg på litt ekstra for og faktisk vise folk at jeg, som ikke engang er fjortis, ikke snuser for og være tøff, pluss at jeg tørr å dømme skruf for fjortis snus. Hva er det her for noe vås? Hvorfor er det så viktig for deg å erklære for hele verden at du ikke snuser for å være tøff? Og hvorfor skal du ha retten til å erklære et snusmerke "fjortissnus" bare fordi du ikke liker, og heller vil gå for "den mer klassiske stilen"? Hva er så denne "mer klassiske stilen" du fabler om i den posten din lenger opp her? At du dyrker, kutter og tilbereder din egen snus? Det er personlige preferanser om smak og styrke som bestemmer ens valg av snus, og ingen person har rett til å rakke ned på noens personlige preferanser, det er umulig å komme opp med gode argumenter for det, fordi det handler om nettopp personlige preferanser. Ta deg sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Damn it Iceman, du tok fra meg gleden. The score is settled. Endret 25. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er personlige preferanser om smak og styrke som bestemmer ens valg av snus, og ingen person har rett til å rakke ned på noens personlige preferanser, det er umulig å komme opp med gode argumenter for det, fordi det handler om nettopp personlige preferanser. Ta deg sammen. I surrender. Og Iceman; Du er vel en av de rundt fem drittslengerene på forumet. På tide og finne på noe gøy? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er personlige preferanser om smak og styrke som bestemmer ens valg av snus, og ingen person har rett til å rakke ned på noens personlige preferanser, det er umulig å komme opp med gode argumenter for det, fordi det handler om nettopp personlige preferanser. Ta deg sammen. I surrender. Og Iceman; Du er vel en av de rundt fem drittslengerene på forumet. På tide og finne på noe gøy? Jeg er en riktig så hyggelig fyr, men jeg takler ikke bullshit, og jeg tar ikke fanger. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Trodde du tok fanger jeg Iceman, blir litt skuffet nå. Men hva i helvete? Jeg har ikke postet i snustråden siden det var v4, og nå er det trettenåringer som snuser?! Hva skjer? Er dere virkelig så dumme? Dere har jo ikke fått hår rundt tissen engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men hva i helvete? Jeg har ikke postet i snustråden siden det var v4, og nå er det trettenåringer som snuser?!Hva skjer? Er dere virkelig så dumme? Tidene forandrer seg vetu, alt er jo ikke gammeldags lenger. No offence. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du er vel en av de rundt fem drittslengerene på forumet. På tide og finne på noe gøy? Hehe, du hadde ikke noe bedre å komme med, nei. Det som er mer fjortis er når man prøver å dømme ulike snustyper nord og ned ved å gi de et såkalt fjortisstempel. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Med fare for å gå enda mer off-topic, hvorfor lage en stor sak ut av snus preferanser. Det er da litt ironisk at du som 13 åring lager en dundrende tale om at du er 13 men du er voksen nok til å vite hva som er barnslig snus, eller var det bare jeg som syntes det var litt selvmotsigende . Skruf smaker veldig godt, det samme gjør general og mange andre snus typer, snuser ett merke til jeg blir dritt lei så bytter jeg en stund, som de fleste gjør . Can't we all be friends Endret 25. januar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er vi ikke venner da Keylar ? Gleder meg så enormt til Skruf Stärk White Portion. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker både, general løs, general ekstra sterk portion, skruf orginal og skruf sterk portion. Har egentlig ikke testa så mange. Men husker at jeg kjøpte meg en Catch Liorice (?) engang. Men den falt ikke ikke i smak. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Er vi ikke venner da Keylar ? Gleder meg så enormt til Skruf Stärk White Portion. Selvfølgelig er vi venner! Bamseklem?. Noen som har smakt General Ekstra sterk forøvrig?. Endret 25. januar 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er vi ikke venner da Keylar ? Gleder meg så enormt til Skruf Stärk White Portion. Selvfølgelig er vi venner! Bamseklem?. Noen som har smakt General Ekstra sterk forøvrig?. Ja, som jeg skrev over her. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan var styrken på den i forhold til general/general sterk?. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Det er fakta at det rundt om kring er "kulere" å snuse Skruf enn f.eks General. Men det gjør ikke snusen til fjortissnus, det gjør folkene til idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg