GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prøvde å sniffe porsjonsnus på fylla engang, var ikke en sææærlig god ide. Kom en fyr med snuff(snus man sniffer) til meg på skolen i dag, og spurte om jeg ville kjøpe. Var hypp på det før men vet ikke om jeg gidder og sniffe snus Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Prøvde å sniffe porsjonsnus på fylla engang, var ikke en sææærlig god ide. Kom en fyr med snuff(snus man sniffer) til meg på skolen i dag, og spurte om jeg ville kjøpe. Var hypp på det før men vet ikke om jeg gidder og sniffe snus Du sniffer vell strengt tatt ikke snus, men snuff? : p Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hæhæ. Snuff høres bare jævlig ut Har noen bokser med snus her nå da, skruf porsjon, skruf tranebær, general mini portion og ettan løs, men er fryktelig lei alt egentlig. Ettan er nydelig, men i lengden blir man lei, skruf tranebær er jævlig etter den andre boksen og skruf portion smaker som bark om du snuser en to bokser på to dager. Men sitter med en Skruf prell i kjeften, fornøyd nok Forresten, tok en boks med hockey-pulver og gnidde under overleppa mi så jeg ble sår, så bakte jeg meg en god ettan prell ANBEFALES! 1 Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ekstra ster ser diggest ut, syns nå jeg. Den ser mye sterkere ut. White portion kjennes ut som do-papir under leppa Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Takk o store moget, var hypp på og finne ut en måte RL kunne bli sterkere på Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ekstra ster ser diggest ut, syns nå jeg. Den ser mye sterkere ut. White portion kjennes ut som do-papir under leppa Agree Ekstra sterk skal handles inn i helga : ) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bruker du fire bokser i uken sparer du 14.560 kroner i året Bruker du to bokser i uken sparer du 7.280 kroner årlig Pris for en snusboks satt til 70 kroner. (Hentet fra Dine Penger) Dette er første gang jeg har tenkt på å slutte med snus.. det går faktisk en god del penger i snus.... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bruker du fire bokser i uken sparer du 14.560 kroner i åretBruker du to bokser i uken sparer du 7.280 kroner årlig Pris for en snusboks satt til 70 kroner. (Hentet fra Dine Penger) Dette er første gang jeg har tenkt på å slutte med snus.. det går faktisk en god del penger i snus.... Ble positivt overasket jeg av den, trodde det var mye mer med mitt forbruk : p Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bruker du fire bokser i uken sparer du 14.560 kroner i åretBruker du to bokser i uken sparer du 7.280 kroner årlig Pris for en snusboks satt til 70 kroner. (Hentet fra Dine Penger) Dette er første gang jeg har tenkt på å slutte med snus.. det går faktisk en god del penger i snus.... Jajo, økonomiske årsaker er ofte god grunn til og slutte. takk og lov for at familien min er "rike" =D 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Bruker du fire bokser i uken sparer du 14.560 kroner i åretBruker du to bokser i uken sparer du 7.280 kroner årlig Pris for en snusboks satt til 70 kroner. (Hentet fra Dine Penger) Huh ? Er det ikke omvendt ? EDIT: så feil Endret 13. oktober 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bruker du fire bokser i uken sparer du 14.560 kroner i åretBruker du to bokser i uken sparer du 7.280 kroner årlig Pris for en snusboks satt til 70 kroner. (Hentet fra Dine Penger) Huh ? Er det ikke omvendt ? EDIT: så feil Feil så feil 0= 1 Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal til Sverige til uka, og er på utkikk etter en billig portion å kjøpe tårn av. Har litt lyst på offroad original portion, noen som har noe forhold til den og eventuelt kan fortelle om den er god? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal til Sverige til uka, og er på utkikk etter en billig portion å kjøpe tårn av. Har litt lyst på offroad original portion, noen som har noe forhold til den og eventuelt kan fortelle om den er god? Huff. Offroad = blææ. Billig tårn? Kronan ala 149 kr ? elns.. 1 Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er det noen som vet om no' skikkelig sterk løs snus? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er det noen som vet om no' skikkelig sterk løs snus? NJ, om den er og få tak i.. eeeh, Grovsnus og Skruf Sterk ? Men du må til sverige for skrufen i løs. 1 Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal til Sverige til uka, og er på utkikk etter en billig portion å kjøpe tårn av. Har litt lyst på offroad original portion, noen som har noe forhold til den og eventuelt kan fortelle om den er god? Huff. Offroad = blææ. Billig tårn? Kronan ala 149 kr ? elns.. Hva er så galt med den? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skal til Sverige til uka, og er på utkikk etter en billig portion å kjøpe tårn av. Har litt lyst på offroad original portion, noen som har noe forhold til den og eventuelt kan fortelle om den er god? Huff. Offroad = blææ. Billig tårn? Kronan ala 149 kr ? elns.. Hva er så galt med den? Etter hva jeg har hørt (og erfart) er det rællesnus. Men selvfølgelig, forskjellig fra person til person.. 1 Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det sånn som .. General ca? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er det sånn som .. General ca? Nei, han sier det er ræva, ikke perfekt Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Onyx er bra prell, det ; ) Black portion i Star Formation, det er DIGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg