philiphs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? Brunost, boller, brødskiv, tyggis. Er bare å prøve seg frem Takk Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ettan smuldrer fort opp og smaker jarlsberg. General har en litt teaktig smak / aroma, men den er helt nydelig, lett og bake og sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ettan smuldrer fort opp og smaker jarlsberg. General har en litt teaktig smak / aroma, men den er helt nydelig, lett og bake og sitter som et skudd. Ettan har en nydelig aroma, noe som general ikke har imo. Personlig lemper jeg ettan, da sitter den bedre og lengre. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 General - Livet er ikke det samme ut. NEI. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ettan smuldrer fort opp og smaker jarlsberg. General har en litt teaktig smak / aroma, men den er helt nydelig, lett og bake og sitter som et skudd. Ettan har en nydelig aroma, noe som general ikke har imo. Personlig lemper jeg ettan, da sitter den bedre og lengre. Jeg synes ettan lukter gjødsel Lenke til kommentar
Exztra Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skruf løs er jo den beste løs snusen. Bra effekt, god smak og sitter som ett skudd Lenke til kommentar
frentix Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ettan smuldrer fort opp og smaker jarlsberg. General har en litt teaktig smak / aroma, men den er helt nydelig, lett og bake og sitter som et skudd. Ettan har en nydelig aroma, noe som general ikke har imo. Personlig lemper jeg ettan, da sitter den bedre og lengre. Jeg synes ettan lukter gjødsel Løs versjonen er jo bare nydelig. Porsjonsvarianten lukter ikke godt syns jeg , minner litt om noe som har ligget for lenge utover best før datoen. Noen som har fått testet Thunder enda? Ikke at jeg er ute etter effekt , men noen nye bra smaker hadde gjort seg. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vurderer å kjøpe montecristo portion som kose snus for helgen? Er den god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Vurderer å kjøpe montecristo portion som kose snus for helgen? Er den god? Jeg syns den er middelmådig, god snus, men ekstremt uttørkede poser. Visst du finner løs, ta heller den. Endret 24. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tok heller og spretet en boks grovsnus løs.. Like greit det Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har merket i det siste at jeg får sykt vondt i tankjøttet når jeg putter en løs general oppi leppa. Har det nå på begge sider. Er det noen andre som har det samme? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja. Det kalles kreft. Neida, har hatt det mange ganger. Går over etterhvert, viss du bruker litt mindre. Hvis du er newb skjer det også. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja. Det kalles kreft. Neida, har hatt det mange ganger. Går over etterhvert, viss du bruker litt mindre. Hvis du er newb skjer det også. Det går over etter ca 1 min, når jeg har puttet den oppi da Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja. Det kalles kreft. Neida, har hatt det mange ganger. Går over etterhvert, viss du bruker litt mindre. Hvis du er newb skjer det også. Det går over etter ca 1 min, når jeg har puttet den oppi da Typisk syndrom på at du har kreft i venstre lilletå.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) HAha, så morro du er. Not Endret 24. januar 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Kevin1337 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har noen hatt "Slimhinnebetennelse/infeksjon"? Er det sånn at du kjenner en (veldig)liten klump i kjeften ved siden av strengen? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ettan smuldrer fort opp og smaker jarlsberg. General har en litt teaktig smak / aroma, men den er helt nydelig, lett og bake og sitter som et skudd. Ettan har en nydelig aroma, noe som general ikke har imo. Personlig lemper jeg ettan, da sitter den bedre og lengre. Jeg synes ettan lukter gjødsel Gjødsel? seriøst? Du kan godt si at en snus lukter eller smaker dynge men direkte gjødsel er det vell ingen snus som gjør. *spikker videre på flisene* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Schjellin: Du er sår på tannkjøttet fordi du snuser. Hold deg snusfri en stund så forsvinner det nok. Kevin1337: Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg