Kevin1337 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Prøv å få med deg den nye sterke snusen "Thunder" da vel! Utrolige 16 mg nikotin, og du får den i løs! Er ikke sikker, men har ikke Skruf Sterk White kommet i Sverige? Skaff Probe og btw ^^ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Får se om jeg finner thunder^^ Tenkte jeg skulle teste strongcut også(aldri testa før) Mulig jeg kjøper et par bokser probe også, men blir litt kvalmenes i lengden så orker ikke et helt tårn med det:P Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Synes Probe Whiskey ihvertfall blir veldig ensformig og alt for søt for, så jeg klarer knapt en hel boks før jeg får lyst til å pælme den Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Strong cut får du i Norge. Kjøp Thunder, Probe og skruf stark løs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen forslag til noen nye merker jeg kan teste? Er ikke så ekstremt mange nye merker, men prøv Thunder, og Skruf Stärk White Portion/Original White Portion. Ellers vil jeg anbefale probe og Knox. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 1 uke uten snus i dag! blir nok ikke vanskelig å slutte nei... Kan ikke si jeg føler noe som helst abstinenser el whatever... eneste er at jeg tenker, ah nå har jeg ikke snusa på lenge hadde sikkert fått nikotin kicket som jeg fikk til å begynne med xD Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva er egentlig strong cut ? Kunne sikkert googla det men... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? Tyggis ? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei, tyggis er no-no, føles ikke som snus i det hele tatt. Jeg har prøvd med sjokolademuffins som man kjøper for 10 kroner i butikken, funker fett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? Brunost, boller, brødskiv, tyggis. Er bare å prøve seg frem Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nå holdt meg lenge uten snus, men har ikke helt klart å slutte å tenke på det. Er det noe jeg kan ha under leppa som gjør at jeg får litt følelsen av at det er snus der? Hva med.... Snus? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 faen, jeg ble så sykt lei av lucky strike white portion. Det minner om en dårligere utgave av skruf portion, som ikke holder i lengden. Heldigvis er boksen nå tom, og jeg har kjøpt 2 skruf portion og 3 skruf løs. DIGG Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Skruf er ganske deilig. Sendte pappa på butikken etter Skruf Løs og cola nå Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det beste som finnes er og ta en Skruf løs etter maten Lenke til kommentar
frentix Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei, tyggis er no-no, føles ikke som snus i det hele tatt. Jeg har prøvd med sjokolademuffins som man kjøper for 10 kroner i butikken, funker fett Kan ikke tro det er bra for tennene å ha sjokolademuffins oppi der ,, da kan man jo likegreit gå for den der nikotinfrie snusen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det beste som finnes er og ta en Skruf løs etter maten Evt. en nick. Priceless! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Skuffelse- Kompisen min glemte og plukke opp snusen min, så jeg måtte finne neon brukte snusposer, og en brukt pris for så og legge de i en gammel snus boks med litt eple i.. HUFF... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det beste som finnes er og ta en Skruf løs etter maten Evt. en nick. Priceless! Tør si at det eneste brukelige fra min kant etter maten er en saftig pris med general løs <3333 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Neh, en saftig pris Ettan er utrolig godt etter middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg