Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Porsjon snus går som regel mye fortere enn vanlig snus, men har porsjon lenger i enn løs av og til. Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, porsjonsnus har en fin tendens til å ikke renne. Ihvertfall N&J. Tror aldri jeg kommer til å gå tilbake til løs snus. Når det er sagt så føler jeg kanskje at porsjon eter seg mer opp i overleppen enn løs, mens løs tok bort mer av tannkjøttet rundt tennene siden den ofte ligger over kanten av tannkjøttet til tannen. Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Anbefaler alle og prøve Offroad American Wintergreen Lond cut og Porsjon Min ny favoritt snus, elsker smaken. Blir aldri lei. Hvor har du fått tak i den? Har hatt lyst til å prøve den en stund, men klarer ikke å få tak i den... Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som har prøvd Camel Frost? Kjøpte den i new york. Sinnsykt digg mintsmak, catch er liksom blanding av mint og tobakk som smaker helt jævlig, men camel frost smaker rett og slett bare tyggis! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som har prøvd Camel Frost? Kjøpte den i new york. Sinnsykt digg mintsmak, catch er liksom blanding av mint og tobakk som smaker helt jævlig, men camel frost smaker rett og slett bare tyggis! Snus som smaker tyggis. Kan ikke helt si jeg likte / mislikte den Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har desverre ikke prøvd Camel Frost, men hva koster snusen i USA for tiden? Hørte for et års tid siden at den lå på noen skarve dollar boksen Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Den tigginga var ment som tull, for de som tolka det feil.. Går ikke og spørr en person om å få en HEL snusask vettu, det er for drøyt. Grunnen til at jeg ikke vil låne penger av noen er fordi jeg skylder muttern 1500,- så er kjipt å låne noe mer av andre. Men, synes mange av dere snuser utrolig mye!: p En-2 esker daglig må da bli veldig dyrt i lengden? Selv prøver jeg å holde på en eske en hel uke, og det går somregel fint. Men, skal sies at jeg ikke har noen fast inntekt heller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Å snuse en,to esker om dagen er dyrt, har sjefen på jobben snuser 1,5 boks om dagen, det er nesten 800kr i uka! = 41000kr i året. Så ja, det er mye penger, personlig snuser jeg en til to bokser i uka, det er rundt 4000 kr i året. (I følge regnemetoden min) Endret 19. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Anbefaler alle og prøve Offroad American Wintergreen Lond cut og Porsjon Min ny favoritt snus, elsker smaken. Blir aldri lei. Hvor har du fått tak i den? Har hatt lyst til å prøve den en stund, men klarer ikke å få tak i den... Ligger en sjappe like ved skolen min Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De som bor i hamar, pucken ved Storhamar selger Offroad snus. Den koster like mye som løs da. Jævla sjappe, skal ha 12 kroner dyrere snus på porsjonen. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes den offroaden er kvalmende jeg! Værste snusen jeg har vært borti, etter gøteborgs rapè! den flyter jo ut i hele kjeften, og umulig å bake den-.- Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er uenig i at göteborgs rapè er en dårlig snus, det er faktisk den mest velsmakende snusen etter general i mine øyne. Skulle bare ønske di solgte den her :/ Lenke til kommentar
drz Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 göteborgs rapè er god så lenge jeg ikke snuser den fast, det er vel min konklusjon. foretrekker skruf og ettan. Må nevnes at en jeg gikk i klasse med har lagt til skruf i navnet sitt. så han heter *Fornavn* skruf *etternavn*. Sendte inn og fikk byttet, litt sykt egentlig. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den tigginga var ment som tull, for de som tolka det feil.. Går ikke og spørr en person om å få en HEL snusask vettu, det er for drøyt. Grunnen til at jeg ikke vil låne penger av noen er fordi jeg skylder muttern 1500,- så er kjipt å låne noe mer av andre. haha *tigger etter snus* *får dårlige tilbemeldinger * *later som om det var kødd* Lenke til kommentar
ladiram Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Anbefaler alle og prøve Offroad American Wintergreen Lond cut og Porsjon Min ny favoritt snus, elsker smaken. Blir aldri lei. Hvor har du fått tak i den? Har hatt lyst til å prøve den en stund, men klarer ikke å få tak i den... Ligger en sjappe like ved skolen min ..og hvor ligger skolen din..? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 göteborgs rapè er god så lenge jeg ikke snuser den fast, det er vel min konklusjon. foretrekker skruf og ettan. Må nevnes at en jeg gikk i klasse med har lagt til skruf i navnet sitt. så han heter *Fornavn* skruf *etternavn*. Sendte inn og fikk byttet, litt sykt egentlig. HAHA! That is kickass! Må man være myndig for å bytte navn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Episk akkurat det der, tenk å hete Sindre Ettan En kompis av meg la til "so good" i navnet sitt, Ruben So Good. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ingenting i veien med selvtilliten iallefall. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Synes den offroaden er kvalmende jeg! Værste snusen jeg har vært borti, etter gøteborgs rapè! den flyter jo ut i hele kjeften, og umulig å bake den-.- Man skal jo ikke bake den, da. Porsjon er litt søtere enn long cuten Men long cut er chillest Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Finnes Nick and Johnny løs fortsatt? Har lett både i Norge og Sverige, men finner den ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg