Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er general sterk i lengden a? Blir man lei etter en boks eller kan man ta den en stund?

General Sterk er og forblir favorittsnusen min!

Denne er den eneste snusen jeg har klart å snuse i lengden!

Ekstra sterk og Onyx funker også fett ; - )

-Evn

Lenke til kommentar

Mener Nyhus og en annen sa at vi burde velge andre snustyper, slik at de ikke forsvant fra markedet. Men nå har det seg sikkert slik at halvparten av folket her inne er under 18, (inkludert meg), og da nytter det ikke å komme inn i en butikk å spørre om de har det, også fortsette spørrerunden.. må nesten bare gå inn å være sikker på hva man skal ha, og siden de har skruf orginal de fleste steder, er det den det blir kjøpt mest av av de fleste under 18 ;)

Logisk forklaring?

BTW; kjøpte en skruf orginal i går, men den var jo så tørr at det ser ut som hvit porsjon. Skruf har vell ikke kommet med noe nytt? :p

Kjøpte en General løs i samme slengen.. skal sjekke i kveld om den er like tørr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Fresh fra butikken en boks Skruf Sterk Portion, skriver muligens en anmeldelse om den senere.

Off Topic:

Dere som skriver anmeldelser, skriv med Objektivitet (upartiskhet), ikke subjektivt (partisk.)

Syns personlig det blir litt for dumt og gi 10/10 til en snusboks fordi du elsker den.

Lenke til kommentar
Fresh fra butikken en boks Skruf Sterk Portion, skriver muligens en anmeldelse om den senere.

Off Topic:

Dere som skriver anmeldelser, skriv med Objektivitet (upartiskhet), ikke subjektivt (partisk.)

Syns personlig det blir litt for dumt og gi 10/10 til en snusboks fordi du elsker den.

Jeg baserer anmeldelsene mine på hva jeg syntes om dem, så vis jeg digger boksen får den 10 av 10

Men prøver jo og komme med forklaring på hvorfor jeg liker dem så mye da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Bare lurte, RL sugde i effekt men har lyst på ekstra sterk og RL siden den var så lett og bake. Så lurte på om det gikk ann og bake over en porsjon. Men tror jeg gir pokkker i det:)

Blir litt vanskelig tror jeg, ta ut innholdet av portion snusen, og bland med RL, og se om den gir noe effekt.

Lenke til kommentar
Bare lurte, RL sugde i effekt men har lyst på ekstra sterk og RL siden den var så lett og bake. Så lurte på om det gikk ann og bake over en porsjon. Men tror jeg gir pokkker i det:)

Blir litt vanskelig tror jeg, ta ut innholdet av portion snusen, og bland med RL, og se om den gir noe effekt.

Nei, men det kunne sikkert også funke :)

Men tenkte bare og legge porsjons snusen i hånda og bake rundt den :)

Lenke til kommentar

Kan du forklare meg poenget? Samme med kanel på snusen (var det ikke deg?) må ha smakt grusomt..

Anywho! Mot all forventing likte jeg faktisk Claq Qui, syntes den var utrolig god i forhånd til orginalen. Muligheter for at dette er en snus jeg kan snuse ett par dåser av for å få litt aveksling ;p

Lenke til kommentar

Kan du forklare meg poenget? Samme med kanel på snusen (var det ikke deg?) må ha smakt grusomt..

Anywho! Mot all forventing likte jeg faktisk Claq Qui, syntes den var utrolig god i forhånd til orginalen. Muligheter for at dette er en snus jeg kan snuse ett par dåser av for å få litt aveksling ;p

Kanel funket dårlig, kastet den.

Jeg likte så godt å bake RL, men den er så svak, så jeg lurte på om man kunne kombinere Ekstra Sterk Porsjon og RL Bake :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...