Zodihax Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gled dere.. Den er rågod Synd det bare er vanlig white portion som kommer her til lands, i alle fall inntil videre. Jeg har ingenting til overs for Skruf Orginal Porsjon, renner fort, smaker drit og er generelt en dårlig snus (imho), så tviler på at white portion blir noe bedre. Skruf Sterk White Portion derimot... Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skruf original porsjon renner fort? Jeg tok nettopp ut en påsa av den etter å ha hatt den i kjeften i over en time. På den tia hadde jeg drikki cola og spist godteri imens ... Lenke til kommentar
huggy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Skruf orginal renner ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Gled dere.. Den er rågod Herlig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Skruf orginal renner ikke i det hele tatt. All snus renner før eller siden. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Erfaringsmessig renner den fort. Men selvsagt, kan være jeg har en unormal erfaring med den. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Erfaringsmessig renner den fort. Men selvsagt, kan være jeg har en unormal erfaring med den. Ja, det må være din erfaring med den Jeg mener at Skruf orginal er den som renner garantert minst.. Kan glatt ha den under leppa i 2 timer uten å kjenne noe renning.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Selv synes jeg skruf generelt renner lite, mye fordi porsjonene er så forbanna tørre. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Selv synes jeg skruf generelt renner lite, mye fordi porsjonene er så forbanna tørre. Ja, det at de er så tørre er nok ett pluss for de fleste.. Mye bedre med tørre enn våte sånn som General porsjon og Kronan.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Personlig liker jeg litt fuktig pose snus, syns det er rett og slett kjedelig og snuse en snus du ikke kjenner smak av. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 sitter her nå og chillern med poker på facebook, en skruf under leppa og chill musikk:D Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ny porsjonssnus i morra! Bør jeg prøve noe nytt? Har prøvd general og skruf original og sterk.. Tror faktisk jeg skal kjøpe General i morra.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da har jeg testet litt og holdt meg unna for en stund; Det betyr, MINI REPORTASJE Noen dager før nyttårsaften fikk jeg skoa på meg og stakk på "puchen" på hamar, hvor snusen forøvrig er smelldyr. (samme pris på porsjon som løs) Da var jeg på jakt etter grovsnus. Uheldigvis for meg så måtte jeg gå 2 km fram og tilbake tre ganger før kiosken åpnet. Når den først var handlet stakk jeg til venninna mi, for da skulle vi på maxi og shoppe o0 Hvertfall, jeg tok ei klype og begynte og bake. Den er vanskelig og bake, men fortvil ikke, den er fullt mulig og bake om du bruker litt tid på det. Husker selv at jeg var "redd" for og handle den inn i tilfelle jeg sugde i og bake den, men det gikk helt greit. Den var smellgod, det var det første jeg tenkte. Så lukta jeg på den, og skal jeg være helt ærlig, så synes jeg ALL snus lukter dritt. Den satt godt, og ble der bare i femten minutter (familien min kom på besøk) Men når vi var på kjøpesenteret så skulle hu venninna mi prøve noen klær, og da var det frem med godsakene og inn med ei kanon kule. Ble litt lei, men den var god, hvertfall til dusjing. Nyttårsaften var nydelig. Typen til storesøstra til venninna mi hadde med seg ei dåse med Lucky Strike White Porsjon. Den hadde jo jeg ikke vært så keen på og sløse bort kroner på for og prøve den, men endelig kunne jeg bomme en pris. Den var god! Å fy faen. Den var helt nydelig. Tok en god stund før den rant, men desverre, safta var forferdelig når den først kom. Jeg var storfornøyd med disse to snusene. Jeg har ikke snuset siden nyttårsaften nå, bare røyket en tjuepakke og to bokser oliver twist. Men i dag skal jeg sprette en boks med grovsnus. (Tom for general) Mine gode nikotinslaver, skruf porsjon er den beste porsjon snusen om man tenker på saft og smak. Den renner veldig lite og er god å mild i smaken.. General løs..... Jeg elsker deg. Kan ikke si mer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Prøv ettan portion visst du får tak i den, nydelig pose snus. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan er den i forhold til General og skruf original? ;P Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Prøv ettan portion visst du får tak i den, nydelig pose snus. Er det bare jeg som synes at ettan portion både lukter og smaker litt som knekkebrød? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Knekkebrød er jo godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvordan er den i forhold til General og skruf original? ;P Syns den er god, ikke for kraftig og ikke for svak. God og grei snus. Prøv ettan portion visst du får tak i den, nydelig pose snus. Er det bare jeg som synes at ettan portion både lukter og smaker litt som knekkebrød? Er jo ett fåtall av snus som virkelig lukter godt. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Men renner den fort i forhold til general og skruf? General renner jo ganske fort, mens skruf må du ha en stund før den renner Og hvordan er smaken? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, sier ikke at knekkebrød ikke er godt Har ikke snust den på lenge, men er vel på tide med en ny boks nå, blir smålei av bare å snuse general løs hele tiden, er godt med et lite avbrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg