Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For guds skyld, ikke begynn med general.. Renner alt for mye for at en nybegynner skal ha glede av den.:new_woot:

Haha.. Riktig. Jeg begynte med general. Spydde den første gangen p.g.a. at jeg svelget for mye.

 

Jeg begynte med general porsjon, og de første 8-10 prisene var jævlige, for å si det mildt..Jeg er glad den tiden er over ihvertfall. Lær av mine feil og begynn med røde lacket ellernoe, har hørt det skal være mye bedre.

Lenke til kommentar

Snus er digg det, men kan ikke si det blir så ofte. En eller to ganger i uka kanskje, og da er det alltid skruf sterk portion så pleier å få rimelig grei effekt.

 

Men hvorfor snuser dere egentlig? Er det fordi dere ikke klarer å slutte og dermed må snuse eller fordi det er godt?

Endret av Vielleicht
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Klarer og slutte visst jeg vil, man må ha viljestyrke for det.

Men jeg snuser for at det får meg til og virkelig slappe av, ingenting er som å sige ned i sofaen på en fredags kveld med en saftig prell ettan og en iskald pils i hånda.

 

Så jeg snuser fordi det er godt og det får meg til å slappe av.

Lenke til kommentar

Nå er dette noen år siden, og var kanskje ikke helt 10 priser, men jeg tok 10 som et rimelig eksempel siden det er 24 poser i en boks og det var godt under en boks.

 

Jeg fortsatte fordi jeg kinda likte den lille svimmelheten selv om jeg nesten tryna i trappa noen ganger osv..mulig det er noe rart med meg men :p

Lenke til kommentar

Betaler 59,50 nå på coop mega (skruf portion). Den har vel steget ca. en femmer. Jeg bruker 1 boks på 2 dager.

 

2,50 ekstra per dag er noe jeg overlever , så jeg tar det ikke så alvorlig enda. Men det blir nok verre etterhvert.

 

Det var en som etterlyste en løssnus med lakrisaroma et par sider tilbake. Offroad har (så vidt jeg vet) en med lakrissmak, men man må kanskje over grensen for å hamstre den?

Lenke til kommentar
For guds skyld, ikke begynn med general.. Renner alt for mye for at en nybegynner skal ha glede av den.:new_woot:

Haha.. Riktig. Jeg begynte med general. Spydde den første gangen p.g.a. at jeg svelget for mye.

 

Jeg begynte med general porsjon, og de første 8-10 prisene var jævlige, for å si det mildt..Jeg er glad den tiden er over ihvertfall. Lær av mine feil og begynn med røde lacket ellernoe, har hørt det skal være mye bedre.

Jeg mente at jeg begynte med general løs. Jeg har aldri hatt problemer med potion før jeg ble avhengi heller. så jeg skjønner ikke helt det der. Jeg begriper heller aldri hvorfor du fortsetter hvis du syntes de 10 første prisene var forjævlig.

 

Om man drikker seg spydrita på alkohol, vil man jo prøve igjen.. men da smaker ikke drikken forjævlig heller da.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Er det vanlig at det lukter snus når man tisser? :p

Når jeg bruker General sin lukter det tobakk, når jeg bruker mocca lukter det mint eller lakris.

 

Er dette normalt? :p

Selvfølgelig er det normalt, det du snuser må jo ut av kroppen det også, som alt annet du spiser drikker (f.eks. kaffe), og du driter jo ikke akkurat snus. (:

 

Mitt urin lukter ofte snus, merker det når jeg står og pisser på skolen. :p

 

EDIT: Ser at det blir litt rart formulert, siden du faktisk verken spiser eller drikker snus... Men dere skjønte tegninga.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar

ja, trur d e nåke rundt der ja:P ein kompis av meg som jobbe på narvesen har sagt att dei har fått inn ei kasse med skruf white. men dei har ikkje låv å åpne den før februar.. viss han er heldig får han ein boks å teste ut ei veke før:P han må smake alle snusane for å hjelpe kunder som vil smake nye snuser:P dele erfaringer:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...