Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

10kr fra og til gjør ikke no stor forskjell nei, men så må du jo se det store bildet. Hvis en bil til 1.000.000kr koster 10kr mer er det jo ingenting, mens hvis noe som koster 20kr koster 10kr mer er det straks mye verre. 10kr i begge tilfellene, men det er forholdet som har noe å si.

 

For de som snuser mye kan 10kr fort bli til 1000kr ekstra.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10kr fra og til gjør ikke no stor forskjell nei, men så må du jo se det store bildet. Hvis en bil til 1.000.000kr koster 10kr mer er det jo ingenting, mens hvis noe som koster 20kr koster 10kr mer er det straks mye verre. 10kr i begge tilfellene, men det er forholdet som har noe å si.

 

For de som snuser mye kan 10kr fort bli til 1000kr ekstra.

Så må du og tenke på at du ikke kjøper en ny bil en gang i uka.

Lenke til kommentar

Takk, Iiluminati. Det jeg prøvde å si.

 

På kort sikt så utgjør det ikke noen forskjell på en boks nei, men jeg pleier selv å kjøpe hele tårn, altså ti bokser, og da er det 100 kr ekstra med en gang. Og det tar ikke akkurat lang tid å få unna det tårnet før et nytt må kjøpes.

 

Nei, jeg har overhodet ikke noe stabil økonomi, som sikkert mange andre her har. Men jeg har sagt hva jeg syns om økningen.

Lenke til kommentar

Jeg personlig kjøper rundt 2 bokser i uka. Hvis boksen koster 60kr blir det 120kr i uka.. 120x52= 6240

 

Hvis jeg kjøper hver boks for 70kr blir det 140x52= 7280.

 

1000 kroner fra eller til er ikke store forskjellen, men det er likevel noe. Spesielt når man ofte finner bokser till rundt 80 riksdaler.

Lenke til kommentar

hmm, lurer på å slutte jeg, har 1 boks med skruf løs og en halv boks med n&j igjen... grunnen er rett og slett fordi jeg ikke får noe effekt av det lenger, så ser ikke poenget lenger, mulig jeg bare tar en pause... får se, i tilleg er tannkjøttet mitt blitt en del redusert så gjør seg godt med en pause :p

kommer muligens til å stikke innom tråden fra tid til anne dog, se om det kommer noen fancy nyheter xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er det vanlig at det lukter snus når man tisser? :p

Når jeg bruker General sin lukter det tobakk, når jeg bruker mocca lukter det mint eller lakris.

 

Er dette normalt? :p

Visst du snuser med penis, så er det vel normalt, men at det lukter snus av tisset ditt, vet jeg ikke.

 

Mocca sin snus lukter mint/lakris for det er en smakstilsetning som gjør det.

General sin snus skal lukte tobakk, for det er tobakk uten smaksstoffer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...