Exztra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Snusprisene er latterlige nå til dags. Jeg var på shell her om dagen og så at general løs går for 79 riksdaler, mot 61kr på rema 1000. Det eneste du skal handle på Shell er bensin og aviser. Handler du mat selv? Kjøper du sjokolade, grandis, brus eller andre dagligvarer på bensinstasjon? Det aller meste koster enten dobbelt så mye eller så får du det i halvparten så stor pakke. Man handler kun der om man er i knipe på natta når alt annet er stengt eller på fylla. Trodde dette var allmennkunnskap? Noen bensinstasjoner har utrolig god service og har utrolig ferske snus. Vil heller betale 10 kr ekstra en gang i blant enn å kjøpe en boks som ikke er ferske på rema eller ica. Også klart vis det er søndag, da har vi ikke så mye annet valg vis du er tom for snus Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er ikke stress og slutte for deg med god selvtillit. Det måtte jeg få tilføye Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg var på statoil i går, og der kostet det 80 kr for en eske! Edit: Endret 7. januar 2009 av GibsonLesPaul Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte skruf løs idag og glede meg til og chille med litt løs, men da jeg prøvde den var det smuldrete som bare pokker. Ble irritert, klarer ikke ha den i lengere en 10 minutter. HVor mye er prisen på løssnus nå egentlig? Betalte 60 for skruf løs, er ikke det veldig billig? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jo. Kanskje den var for gammel elns, siden den var dårlig. Vet det ikke er lov, så kanskje ikke.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det var ikke veldig mye nei. Forøvrig er jeg enig i 10 kr ekstra for en boks som har blitt oppbevart på riktig måte. Her i byen har vi en sjappe som selger snus, de er ganske billige, men de oppbevarer snusen på hylla, ja i 20+ C. Ikke snakk om noe kjøleskap. Helt umulig å kjøpe løs der. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Snusprisene er latterlige nå til dags. Jeg var på shell her om dagen og så at general løs går for 79 riksdaler, mot 61kr på rema 1000. Det eneste du skal handle på Shell er bensin og aviser. Handler du mat selv? Kjøper du sjokolade, grandis, brus eller andre dagligvarer på bensinstasjon? Det aller meste koster enten dobbelt så mye eller så får du det i halvparten så stor pakke. Man handler kun der om man er i knipe på natta når alt annet er stengt eller på fylla. Trodde dette var allmennkunnskap? Noen bensinstasjoner har utrolig god service og har utrolig ferske snus. Vil heller betale 10 kr ekstra en gang i blant enn å kjøpe en boks som ikke er ferske på rema eller ica. Også klart vis det er søndag, da har vi ikke så mye annet valg vis du er tom for snus Om porsjonssnusen er fersk eller ikke har strengt tatt ikke så mye å si hvis den har vært avkjølt. Og porsjon smaker ikke spesielt forskjellig hvis den er ufersk. Verre med løs, men det snuser jeg så lite av. Dessuten så bevarer de snusen på Statoilen rett der med BI på et lager (ikke avkjølt mao), og jeg ville ikke satset på at den var helt fersk. Nei, betaler heller 10 kroner mindre for en snusboks, fersk eller ei. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kamerat av meg kom fra sjappa nå (Bunnpris) og betalte 73.50 for en Skruf Løs Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Snuser heldigvis såpass lite for tida at jeg kan gi faen i hva det koster. Sjekker for øvrig aldri prisen før jeg står og skal betale heller. Må ha det anyway Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skjønner ikke stresset med prisene jeg altså. Jeg har aldri betalt under 72 kroner for ei dåse med løs... Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg skjønner ikke stresset med prisene jeg altså. Jeg har aldri betalt under 72 kroner for ei dåse med løs... Da har du blitt grundig lurt. (Skjønt, med de nye snusprisene har du gjort et kupp) Endret 8. januar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skjønner ikke stresset med prisene jeg altså. Jeg har aldri betalt under 72 kroner for ei dåse med løs... Da har du blitt grundig lurt. (Skjønt, ikke med de nye snusprisene) kor har du kjøpt snusen din då? berre på invandrersjapper eller? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg kjøper snus på rema 1000 og ica. (61 og 63 norske kroner for en boks med general løs) Hvis jeg er utenbys kjøper jeg på den første og beste butikken/bensinstasjonen/kiosken/innvandrersjappa jeg finner. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Statoil og innvandrersjapper. Men bryr meg flekken om snusen koster 60 eller 72. Når du har godt med kroner så gjør det lite fra eller til Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som har "godt med kroner" som deg her, skrytepave. Jeg for min del syns det utgjør en ganske stor rolle, da jeg akkurat har råd til å kjøpe snusen min Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Haha, en sånn pakkis sjappe her hvor jeg bor selger snus for 100,- Det er mye, ville aldri betal 100,- for en snusboks når jeg vet om andre steder som selger for 110(for 2). Tror butikken stenges snart uansett altfor dyre priser. De tjener bare på snus og sigg men nå kjøper ingen der Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mulig at jeg stiller et dumt spørsmål nå.. Men hvorfor økes snusprisene stadig? Er det fordi regjeringen vil at norge skal være uten snusere, eller fordi de skal ha mer penger i kassen ellernoe? (Som om vi ikke har nok penger i kassen..) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 I følge staten er det for å hindre at folk skal bruke tobakk(røyk har også gått opp), men i realiteten er det for å tjene mer penger. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 snus boksen på de 2 meny butikkene jeg har vært innom selger for litt under 60 kroner (portion) syns ikke det er så dyrt. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som har "godt med kroner" som deg her, skrytepave. Jeg for min del syns det utgjør en ganske stor rolle, da jeg akkurat har råd til å kjøpe snusen min 10 kroner fra eller til gjør vell ikke forskjell på fattig og rik? Skal du ha deg en snusboks så bryr du deg ikke om hvor du kjøper den, så lenge den har stått i et kjøleskap hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg