Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Hei! Har snust General løs og Ettan løs om hverandre i over et halvt år nå. Er ikke akkurat lei, men kunne tenke meg å prøve en løssnus med et hint av lakris. Styrke bryr meg midt på pungen, og hvordan den er å bake har ikke mye å si. Noen forslag?

Heisann, i førstepost er det en rekke anmeldelser av snus, kanskje du finner en du har lyst å prøve ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Snusprisene er latterlige nå til dags. Jeg var på shell her om dagen og så at general løs går for 79 riksdaler, mot 61kr på rema 1000.

Det eneste du skal handle på Shell er bensin og aviser.

 

Handler du mat selv? Kjøper du sjokolade, grandis, brus eller andre dagligvarer på bensinstasjon? Det aller meste koster enten dobbelt så mye eller så får du det i halvparten så stor pakke. Man handler kun der om man er i knipe på natta når alt annet er stengt eller på fylla. Trodde dette var allmennkunnskap?

Lenke til kommentar

Det er vel streng talt det, men bensinstasjonene må vel nesten gå med tap pga rektumprisene de har. Nå er ikke jeg noe finansgeni, men synes godt de kunne senke ihvertfall snusprisene med et par hakk. Det er som om jeg får et whitespirit klyster med barberblad hver gang jeg går inn der og ser på prisene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...