Callisto Star Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvor legger dere bleia? Hos meg er det alltid på sia. Prøver å variere hvilken side for å ikke få sjev leppe, men tar oftest høyre da det føles mer behagelig der. Verste jeg veit er å ha den midt på. Det er ikke noe chill og de fleste ser ut som en rotte med det Første post på side 100 Endret 4. januar 2009 av Callisto Star Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Legger posesnusen på begge sider og noen ganger midt på. Grunnen til dette er at hos meg blir tannkjøttet veldig sårt visst det ligger på samme side hele tiden. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hvilken pris er det på General sin Onyx? Jeg legger den midt i. Endret 4. januar 2009 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mest midt i, men pleier å variere ganske mye mellom høre og venstre også. Men jeg liker best å ha den midt i. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har noen prøvd eple-skive i esken, sånn at den ikke blir tørr? suksess? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Seriøst, finnes det faktisk folk som bryr seg om sømmen til posesnusen ligger mot leppe eller tannkjøtt? Er jeg den eneste som ikke studerer snusen før jeg stapper den i munn, men bare tar den opp? Jeg har alltid snusen midt på leppa, å ha snus på sidene ser bare totalt idiot ut om en ikke bruker to, men å bruke to er helt idiot fordi det er sløseri. Om en ikke merker nikotinet med to snus om gangen, hva er poenget med å bruke to om gangen da? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Midt på, og gir blanke i hvilken vei 'sømmen' er. Smaker det samme uansett. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg liker å filosofere om alle mulige ting, og jeg har tenkt på sømmen. Selv foretrekker jeg sømmen på utsiden, noen ganger bryr jeg meg ikke, andre ganger tar jeg sømmen mot tannkjøttet for variasjon. Dette er riktig nok første gang tankene om temaet har forlatt hodet. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Når jeg nå tenker over det, er det muligens bedre å ha sømmen ut mot leppa, da den jo kan tenkes å "ripe opp" tannkjøttet litt om den ligger innover? Men ja, føler liksom at sømmen på posene er baksida av snusen, og da blir det liksom naturlig at fremsiden skal frem xD Endret 5. januar 2009 av AlltidRett Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Seriøst, finnes det faktisk folk som bryr seg om sømmen til posesnusen ligger mot leppe eller tannkjøtt? Er jeg den eneste som ikke studerer snusen før jeg stapper den i munn, men bare tar den opp?Jeg har alltid snusen midt på leppa, å ha snus på sidene ser bare totalt idiot ut om en ikke bruker to, men å bruke to er helt idiot fordi det er sløseri. Om en ikke merker nikotinet med to snus om gangen, hva er poenget med å bruke to om gangen da? For min del så synes jeg det er langt behageligere å bruke to porsjoner om gangen, godt mulig det er sløseri, men det er så mye mer symmetrisk. Dessuten synes jeg det er latterlig ubehagelig å ha en porsjon på midten som gnager på strengen. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Man får vel mer nikotin i seg om man tar 2? Har man snust en stund og ikke får effekt, bare metter suget, så blir det jo alikevel forskjell med 8 eller 16 mg nikotin Man får vel mer nikotin i seg om man tar 2? Har man snust en stund og ikke får effekt, bare metter suget, så blir det jo alikevel forskjell med 8 eller 16 mg nikotin Lenke til kommentar
FredrikBroo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Her er en bra link om nikotin og innhold i snusen:) - vel å merke inneholder det ikke skruf.. http://www.svensktsnus.se/konsument/Snus_pc.asp Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mitt inntrykk er at jeg merker nikotinen hardere i starten, og får en noe mer langvarig effekt ved bruk av to porsjoner fremfor en porsjon, men dette er en smakssak, og det varierer garantert fra person til person. Lenke til kommentar
affix Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hadde snusen på sia for lenge siden, men har hatt den på midten i over ett år nå. Syns den sitter mye bedre og renner mindre på midten. Strengen sitter fortsatt fint og, selvom leppa står litt utover. Snusen synes vel egentlig ganske lite på meg. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har alltid snusen midt på, som Iceman har jeg også ofte oppi to av gangen av samme grunn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 For min del så synes jeg det er langt behageligere å bruke to porsjoner om gangen, godt mulig det er sløseri, men det er så mye mer symmetrisk. Dessuten synes jeg det er latterlig ubehagelig å ha en porsjon på midten som gnager på strengen. Det er kun ubehagelig for strengen om en ikke pleier å snuse midt på. Og ja, jeg vet du liker bedre å bruke to, du vet jeg synes det er sløs, men likevel driver du og "lurer til deg" to og to porsjoner fra boksene min :| Man får vel mer nikotin i seg om man tar 2? Har man snust en stund og ikke får effekt, bare metter suget, så blir det jo alikevel forskjell med 8 eller 16 mg nikotin Om du drikker to glass brus i stedet for et, har du da fått i deg et glass ekstra eller ikke? Selvfølgelig får en i seg mer nikotin, men vi som har brukt snus i mange år merker ikke forskjellen, og da ser jeg ikke poenget i å bruke mer enn en om gangen. Med unntak av hva folk mener er behagelig selvfølgelig. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis en porsjon metter suget ditt burde du vel få mer nikotin en det som trengs for det, altså du får nikotin nok til at du kjenner det godt i huet, som jeg vil kalle forskjell Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 1. Jeg har ikke noe sug etter snus. 2. Jeg merker ikke forskjell fra en til to porsjoner om gangen selv om jeg får i meg dobbelt så mye nikotin. I motsetning til mange her inne er jeg langt fra førstegangssnuser. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 For min del så synes jeg det er langt behageligere å bruke to porsjoner om gangen, godt mulig det er sløseri, men det er så mye mer symmetrisk. Dessuten synes jeg det er latterlig ubehagelig å ha en porsjon på midten som gnager på strengen. Det er kun ubehagelig for strengen om en ikke pleier å snuse midt på. Og ja, jeg vet du liker bedre å bruke to, du vet jeg synes det er sløs, men likevel driver du og "lurer til deg" to og to porsjoner fra boksene min :| Ey, jeg har bare klart å lure til meg to porsjoner fra deg et par ganger, og hvem er hyggelig og støtter en fattig stakkar med livsnødvendigheter som snus, øl og sprit? Noe må jeg da gjøre riktig, tannlegen har fortsatt ikke oppdaget at jeg snuser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 å ha snus på sidene ser bare totalt idiot ut om en ikke bruker to, men å bruke to er helt idiot fordi det er sløseri. Teit utsagn på det første, en putter inn snusen der den liker å ha snusen, det er smak og behag. Noen snuser på høyre side, midt på, eller på venstre side. Snuser portion på siden av munnen, men bruker aldri to snus, det er waste imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg