frentix Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fortell meg hvorfor dere hater white portion da! Jeg kan bare snakke for meg selv , men grunnen til at jeg vanligvis holder meg borte fra det , er at det blir for tørt og hardt. Dessuten syns jeg det er lite smak i f.eks. General sterk og Røda lacket. Onyx er et lite unntak for meg (for den er vel egentlig white selv om den er svartfarget) fordi den virker fuktigere og har kraftig smak. Man må bare huske å kna posen litt før man putter den inn så den ikke er firkanta. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Kjøpte meg min aller første snusboks idag. Har bommet endel snus av diverse kompiser i det siste og har funnet ut at jeg liker det godt. Foretrekker at snusen renner minst mulig og har egentlig ikke noe peiling i forhold til nikotin siden jeg har snust forskjellige typer og ikke helt klarer å sammenligne fra gang til gang. Endte på Skruf porson, den med grønn stripe. Ble valgt enkelt og greit fordi jeg vet den renner lite og fordi den får meg til å slappe av. Er 18 og ikke utsatt for gruppepress av noe slag, men er kanskje litt hyggelig å bomme litt tilbake når man har snylta i lang tid? Tror det tar litt tid før jeg blir en ordentlig fast snuser, men tar nok noen små poser på skolen hver dag så lenge boksen holder. Det er nok å ta av der for min del. Det er først og fremst følelsen av nikotin og ikke lukt, smak, eller det å ha noe opp leppa. Snus er rett og slett en liten ekstra kos jeg ikke har opplevd før i en stressende hverdag. Endret 13. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg mener General Onyx reklamerer for "black portions, in starformation", så mulig onyx er den perfekte snusen egentlig ; ) Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det fins ikke noe snus man ikke blir avhengig av, da? Som fortsatt gjør deg avslappet? Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Var en tur i Sverige for to uker siden nærmere bestemt på Nordby(rett ved grensa). Der så jeg en plakat der de reklamerte for et tårn snus fra 149,-. Hadde dessverre ikke tid til å dra å kjøpe. Noen som vet hvilken snus det er? Kronan? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 GR = GøteborgsRapè. Og bare så alle vet det, det uttales rapÈ ikke rape(voldtekt). Nyhus nå må du gi deg Det er sant at det ikke er rape, men det er ikke rapè, men rapé, altså den fnutten skal opp og ikke ned Bare for å pirke litt. Men Prima fint er også en fin nybegynner snus Sigurd: Det er nok level Eller LD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Haha, same shit, different wrapping Ethernet Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Men nyhus, hvordan er det med deg? Du har vel prøvd Pall Mall? Fort lei? Jeg gidder ikke mer av den nå etter 1 boks. Selv om den var en ganske grei snus (i starten?), så ble jeg lei. Lenke til kommentar
snusking Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det fins ikke noe snus man ikke blir avhengig av, da? Som fortsatt gjør deg avslappet? Finnes jo nikton og tobakksfri snus, men skal visstnok være farlig for tennene og du får jo ikkenoe rus regner jeg med Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har prøvd en boks Pall Mall ja. Synes den var overraskende god, men har ikke kjøpt mer enn en boks av den enda. Så om jeg blir lei eller ikke vet jeg ikke helt. Men det er en snustype jeg kommer til å kjøpe mer av. Lenke til kommentar
snusking Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går det ann å dele en porsjonsnus og ta innholdet i et sigarettpapir og røyke det ? Hadde vært gøy å prøve Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bare å prøve det vel Lenke til kommentar
evn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har prøvd å tenne på en prell, lukter helvette, minner om røyklukt iallefall.. Tipper du får en liten effekt.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjøpte en boks med RL i dag Den er lett som faen og baker asss Men ikke så sterk da Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 røda lacket er fin for nybegynnere som skal lære å bake, men det smaker jo dritt. minner meg om en blanding av dårlig snus og plastelina. får grøsninger bare av tanken på den ass. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, smakte ikke så bra, men jeg er ganske god til og bake, så da var denne sykt lett Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fortell meg hvorfor dere hater white portion da! Jeg kan bare snakke for meg selv , men grunnen til at jeg vanligvis holder meg borte fra det , er at det blir for tørt og hardt. Dessuten syns jeg det er lite smak i f.eks. General sterk og Røda lacket. Onyx er et lite unntak for meg (for den er vel egentlig white selv om den er svartfarget) fordi den virker fuktigere og har kraftig smak. Man må bare huske å kna posen litt før man putter den inn så den ikke er firkanta. Enig, så enig. Kan ikke forstå hvordan folk foretrekker dette fremfor vanlig. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet hvor mye general sterk koster på 7-11? Lenke til kommentar
daniel1812 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet hvor mye general sterk koster på 7-11? det blir vel rundt 65 kr? Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan er general sterk i lengden a? Blir man lei etter en boks eller kan man ta den en stund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg