fredrick4 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hei! jeg skal ha intel prosessor og skal ha radeon 4670 så tenkte jeg at det var smart å kjøp et hovedkort som har mulighet for crossfire, men jeg finner ingen som det står crossfire på. så spørsmåle er om det er nåkk at det er 2 stk PCI Express kontakta som for eks denne link vil den fungere i crossfire? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja og nei! Intel P35 brikkesett HAR Crossfire støtte men denne er søppel. 1x spor er 16x hastighet mens nr 2 er bare 4x. For å gjøre det hele verre så er spor nr 2 via Sørbrua også, så skjermkortene dine vil ofte yte DÅRLIGERE enn ett singel kort på P35. Skal du ha Crossfire til Intel så er Intel sine brikkesett som gjelder. X38/X48 er kremen av kaka og det beste for fremtiden, mens P45 er det litt "Billigere" alternativet. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 X38 hovedkortene er veldig billige og gode X48 er kun for entusiaster og det er lite forskjell mellom X38 og X48... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå