bzzlink Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg trenger litt hjelp til å sette sammen en kjøre fort playlist. Du vet sånn musikk som får hornene i panna til å bli litt spissere, høyrefoten til å bli tung. Og skulle det dukke opp blålys i speilet så har man bare lyst til å tråkke på den høyre pedalen istedenfor den i midten... Om du slenger med en youtubelink til en smakebit av sangen er det bra, men ikke noe must. Sjanger er jeg også helt åpen på. Her er listen så langt, og det holder jo ikke langt, så håper på noen tips. akkompagneres gjerne med at man skriker "I am a driving God!"Sum 41 - Fat Lip Madonna - What it feels like for a girl Body Count ft. Ice T - Cop Killah Danzig - Mother Rolling Stones - Paint it Black Metallica - Seek & Destroy Endret 11. oktober 2008 av bzzlink Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Paul Oakenfold - Switch on Crystal Method - Weapons of mass destruction Andy hunter - come on Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Deep Purple - Highway Star Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Arctic Monkeys - A View from the Afternoon The Beatles - Helter Skelter Black Sabbath - Supernaut Deep Purple - Speed King King Crimson - The Great Deciever MC5 - Kick Out The Jams The Who - My Generation Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 oh yes her var det mye godsaker song2 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går jo forresten an å sjekke tracklisten til NFS, ellerno. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Forza 1 & 2 soundtrackene har utrolig mye bra kjøremusikk. Need For Speed har vel også noe bra Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Selvsagt Judas Priest - Breaking The Law. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Rise Against - Savior (i fare for å gå helt vekk fra sjangerne her) merker i alle fal at høyrefoten løper løpsk av denne Endret 13. oktober 2008 av dePt Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Motorhead - Speedfreak Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 AC/DC - Highway to Hell Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Deep Purple - Highway Starr The Clash - Should I Stay or Should I go The Clash - Complete Control The Ramones - Blitzkrieg Bop Elvis Presley - Hard-headed woman Steppenwolf - Born To Be Wild Bruce Springsteen - Thunder Road Bruce Springsteen - Born to Run Bruce Springsteen - Out in the street The Beatles - Helter Skelter King Crimson - 21st Century Schizoid man Velvet Underground - I’m waiting for my man Når jeg går skrur jeg I hvert fall automatisk opp tempoet når jeg hører disse låtene på mp3-spilleren, men om de funker i bil vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå