Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Jeg hadde sex for 3-4 uker siden, og tok angrepille ca 36 timer etterpå. fikk mensen omtrent en uke etterpå, men har hørt det kan vere bare blødning/bivirkning av angrepillen. no skulle jeg hatt mensen for noen dager siden, men har ikke fått den... den pleier å komme helt presis. kan jeg være gravid? jeg hadde sex første dag etter jeg var ferdig med mensen, og helsesøster sa at det var veldig usannsynlig med tanke på at det var den perioden i syklusen. uansett, burde jeg ta en test? er så utrolig nervøs. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mensen kommer nok etterhvert.. Det at du er veldig stressa over det kan bare utsette den enda mer, sånn har det vært med meg et par ganger. Men det er ikke verre enn å ta en test hvis du engster deg for det så mye! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er gutt så det er sagt. Men det kan jo være mange grunner til at du ikke har hatt mensen enda da. La oss ta maraton stjerne Grete Waits (tror det var det hun het). Lærern min sa at hun ikke hadde at mensen før hun la opp med løpingen på grunn av mye trening. Kan jo også være hvor mye du spiser og rett og slett stress. Har riktig nok ingen personlig erfaring neturlig nok, men dette er hva jeg har hørt. En annen tinmg jeg fikk høre idag, sorry men dette kan skremme deg. Er at en sædcelle kan overleve "inni" deg over lengre tid. og derfor befrukte deg senere, men dette er nok høyst sjeldent iogmed at angrpillepakker er beregnet for 2 uker og da skal du være ganske så sikker, eller så er du mer sikker hvis du tar til neste menstrasjon. P-piller er ikke 100%, ligger på omtrent 98% (om jeg ikke tar feil.) Grunner til at den ikke er 100% kan også rett og slett være feil bruk også. Skjønner at graviditetstest kan være skremmende, men hvorfor ikke bare ta en(og kanskje en om noen uker?). Må da være bedre å finne det ut så fort som mulig? Etter min mening tror jeg neppe du er gravid. Trekk pusten dypt, også ønsker jeg deg lykke til uansett hva som skjer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Angrepille virker opptil 72 timer etter samleie. Større sjangs for befruktning dess lengre man venter før man tar den. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Å ta en test kan jo umulig skade uansett. På den måten får du helt sikkert roet deg ned også! Høres jo ikke ut som om du er gravid... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Denne tråden hører vel egentlig bedre til i Helse-kategorien. Så flytter tråden dit, og lar en peker/link ligge igjen i denne kategorien. Snorre *Tråd flyttes* Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei. Jeg hadde sex for 3-4 uker siden, og tok angrepille ca 36 timer etterpå. fikk mensen omtrent en uke etterpå, men har hørt det kan vere bare blødning/bivirkning av angrepillen. no skulle jeg hatt mensen for noen dager siden, men har ikke fått den... den pleier å komme helt presis.kan jeg være gravid? jeg hadde sex første dag etter jeg var ferdig med mensen, og helsesøster sa at det var veldig usannsynlig med tanke på at det var den perioden i syklusen. uansett, burde jeg ta en test? er så utrolig nervøs. Hei. Hvis du er veldig usikker, kjøp en graviditetstest. 99% Sikker. Graviditet er ikke noe du kan løpe ifra. Vaio Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Syklusen din kan være være endret pga. angrepillen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tok en test. Resultat: Ikke gravid jippi ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ta en test igjen om 2-3 uker for å være sikker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Høres jo ikke ut som om du er gravid... Nå har trådstarter fått svaret sitt, men hvordan kan du si at hun ikke "høres" gravid ut? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Utifra det hun fortalte så virket hun for meg som en ikke-gravid jente. Mulig jeg kan utdype senere, men har ikke tid akkurat nå Ting som foregår i mitt hode kan ta mange linjer å utbrodere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå