onelove Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei, Jeg har bygd meg pc og merket fra dag 1 at lcd poster'n jeg fikk med på HK mitt blinker i takt med pc'n jobber. Hva kommer det av? Dette er spec'sn: Asus Striker II Formula nForce-780i SLI DDR2, ATX, 775, GbLAN, 3x PCIe 2.0 16x Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI-I/HDCP INTEL Core2 Quad Q6600 2400MHz 775 8MB INTEL Core2 Quad Q6600 2400MHz LGA775 8MB Cache 4Core FSB1066 65nm boxed CPU Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB, DDR2, 2x2GB(KIT), DHX, E.P.P, with FAN Samsung Harddisk 500.0GB 7200RPM SATAII 3.0Gbps 3.5" NoiseGuard SilentSeek 16MB NCQ HD501LJ Nexus XiR-2300 AM2 og 775 CPU heatpipe kjøler <15dB(A), Heat Pipes, Socket 775 og AM2 OCZ 600W StealthXStream Strømforsyning 20+4+8pin, 115-230v, PowerWhisper Optiarc AS-7200S DVD±RW 20x - SATA Intern, Sølv, Bulk Tenkte det kunne komme av at strømforsyninga ikke er stor nokk men det gir vel ingen mening. Har også hatt noe problem med Graffik under spilling av Crysis, det kommer stripper med glipper av video. Ellers funger den max. Har også sendt mail til asus men for over en måned siden uten svar så håper på å få litt svar her. http://i.neoseeker.com/neo_image/156503/ar...oster_thumb.jpg Takker for alle svar^^ Lenke til kommentar
loif Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Heisann, jeg hadde det samme problemet med mitt asus striker extreme. Mener jeg fjerna asus probe for å fikse problemet, er noe med programmet som får lcdpanelet bak til å gå på og av som det føler for. Endret 10. oktober 2008 av loif Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, Jeg har bygd meg pc og merket fra dag 1 at lcd poster'n jeg fikk med på HK mitt blinker i takt med pc'n jobber. Min første tanke er at dette er noe den faktisk skal?! Akkurat som LED lyset til harddisken foran på maskinen. Om dette ikke er tilfelle kan du sjekke om du har koblet den skikkelig til og om det er noen løse strømknontakter i maskinen. Lenke til kommentar
onelove Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei, Jeg har bygd meg pc og merket fra dag 1 at lcd poster'n jeg fikk med på HK mitt blinker i takt med pc'n jobber. Min første tanke er at dette er noe den faktisk skal?! Akkurat som LED lyset til harddisken foran på maskinen. Om dette ikke er tilfelle kan du sjekke om du har koblet den skikkelig til og om det er noen løse strømknontakter i maskinen. hmmm =/ den blinker ikke jevnt med hdd led i det hele tatt. så jeg regner med det er noe feil =/ Avinstalerte netoop pc probe II og tok en reboot men uten resultat. Var en liten tur innom mammoz idag og forhørte meg med dem, og det de kunne si var DE HAR IKKE PEILING. MEGET ANOYING at den blinker. ops, glemte å si at den lyser i et sett når maskinen skal avsluttes eller er slått av. da blinker den ikke i det hele tatt. noen flere forslag til hva jeg kan gjøre? har jeg noen grunn til å være bekymret? Lenke til kommentar
loif Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Ingen grunn til bekymring, er bare en eller annet exefil som kjører når du booter windows. Dette er på grunn av en av programma til asus. Skikkelig merkelig, men ikkeno problem. Husker jeg hata det da jeg så på film NB, sjekk etter et program som kjører som kalles ASUS ACPI. Dette kan du sjekke ved å gå i oppgavebehandlern og på prosesser der. Tar du å stopper den prosessen skal problemet være løst. Endret 11. oktober 2008 av loif Lenke til kommentar
onelove Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ingen grunn til bekymring, er bare en eller annet exefil som kjører når du booter windows.Dette er på grunn av en av programma til asus. Skikkelig merkelig, men ikkeno problem. Husker jeg hata det da jeg så på film NB, sjekk etter et program som kjører som kalles ASUS ACPI. Dette kan du sjekke ved å gå i oppgavebehandlern og på prosesser der. Tar du å stopper den prosessen skal problemet være løst. Thnx ^^ slipper jeg blinkingen Er det noe jeg kan laste ned en oppdatering til for å fixe eller? ***Nå sier LCD poster "CODE INIT" wtf? ok, har jeg i det hele tatt bruk for posteren? den viser bare klokkeslett som ikke stemmer uansett hvor mange ganger jeg stiller den inn. Den er rett i 1 time så hopper den på minuter. Har også lagt merke til at når posteren blinker så hopper den unna 1-2 sec så regner med kanshe noe bugg med selveste POSTERN? Tenkte jeg skulle prøve å ringe asus og spørre de om de har en løsning. Endret 13. oktober 2008 av onelove Lenke til kommentar
loif Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 nope trenger den ikke, men den er fin å ha viss maskinen ikke booter og du vil vite hva som er galt. Ellers er det bare å plugge den ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå