zellpropell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 alle som bestiller spillet får:) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 alle som bestiller spillet får:) Serr? Da kommer det nok en bestilling inn hos dere senere i dag. Drøy markedsføring. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fortsatt ikke noe mer om når betanøklene kommer? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Fortsatt ikke noe mer om når betanøklene kommer? Tror ingen vet eksakt. Sitter å spammer F5 @ eurogamer her. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 alle som bestiller spillet får:) Serr? Da kommer det nok en bestilling inn hos dere senere i dag. Drøy markedsføring. hehe. fått av activision, ikke noe grunn til at vi skal sitte på de når vi kan gi de ut til de som skal ha spillet:) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...hread_id=126730 The giveaway will start at an unspecified time "later today". Most probably after 15.30 GMT to 18.30 GMT. Make of this what you will, but likely this morning won't be it. Endret 13. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) det har ingenting og si om man bruker en eksisterende acount? har komt meg inpå en som eg hadde lagt for en stund siden, tror det var rundt COD4 betaen. Endret 13. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...hread_id=126730 The giveaway will start at an unspecified time "later today". Most probably after 15.30 GMT to 18.30 GMT. Make of this what you will, but likely this morning won't be it. Huff, må ha Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jaja...regner med det kommer opp her så fort de legger de ut Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som kan oversette til norske tider? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er faktisk ganske stor mulighet for og få, dem har 20 tusen keys dem skal gji bort. gjelder bare om og sitte ved pcn når dem blir lagt ut! skal ikkje forlate pcn i dag! Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som kan oversette til norske tider? CET som vi benytter oss av ligger to timer foran GMT. Altså, når klokken er 15.30 GMT er den 17.30 CET. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Noen som kan oversette til norske tider? CET som vi benytter oss av ligger to timer foran GMT. Altså, når klokken er 15.30 GMT er den 17.30 CET. hmm, mulig det blir 17.30 ja Endret 13. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Noen som kan oversette til norske tider? CET som vi benytter oss av ligger to timer foran GMT. Altså, når klokken er 15.30 GMT er den 17.30 CET. Er det ikke noe tilsvarende GMT+1 vi kjører? Edit: Jepp, CET = UCT+1 hvor UCT = GMT. Endret 13. oktober 2008 av Tchernobog Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som kan oversette til norske tider? CET som vi benytter oss av ligger to timer foran GMT. Altså, når klokken er 15.30 GMT er den 17.30 CET. Er det ikke noe tilsvarende GMT+1 vi kjører? Jeg kan heller ikke forstå noe annet, vi ligger jo 1 time foran UK. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er faktisk ganske stor mulighet for og få, dem har 20 tusen keys dem skal gji bort. gjelder bare om og sitte ved pcn når dem blir lagt ut! skal ikkje forlate pcn i dag! Samme her!! Håper bare ikke at serverne kræsjer eller noe sånt pga flere tusen nerder som sitter og hamrer febrilsk på F5! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 er faktisk ganske stor mulighet for og få, dem har 20 tusen keys dem skal gji bort. gjelder bare om og sitte ved pcn når dem blir lagt ut! skal ikkje forlate pcn i dag! Samme her!! Håper bare ikke at serverne kræsjer eller noe sånt pga flere tusen nerder som sitter og hamrer febrilsk på F5! Kan bli problemer der ja, men siden de har 20 000(?) keys så tror jeg det skal gå greit å raske med seg en! Om man ikke får tak i beta-key, så er det jo bare å forhåndsbestille spillet hos Absoluttspill.no, og man er sikret Personlig tenkte jeg å spille betaen for å bestemme meg for om jeg skal kjøpe fullversjonen eller ikke, så er rimelig lysten på en kode! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo så ekstremt mange som får tilgang at de like gjerne kunne åpnet for alle. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er jo så ekstremt mange som får tilgang at de like gjerne kunne åpnet for alle. Enig. Men kanskje de ikke har forberedt nok server-kapasitet elns. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan bli problemer der ja, men siden de har 20 000(?) keys så tror jeg det skal gå greit å raske med seg en! Om man ikke får tak i beta-key, så er det jo bare å forhåndsbestille spillet hos Absoluttspill.no, og man er sikret Personlig tenkte jeg å spille betaen for å bestemme meg for om jeg skal kjøpe fullversjonen eller ikke, så er rimelig lysten på en kode! Det var vel ca samme antall nøkler ifjor på CoD4, og de forsvant ekstremt fort. Er fordel å være på hugget om man ønsker å slippe og trygle på forumet i etterkant :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå