Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Hvis ikke jeg får nå! :ph34r:

Tror egentlig at jeg egentlig har en kode liggende på min bruker fra charlieoscardelta der jeg hustla så sinnsykt mye points og skrev en del posts på forumet og var generelt dritflink, men seff så funker det ikke å retrieve den kontoen over til callofduty.com slik som sleipeboffen og en del av dere andre fikk til :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis ikke jeg får nå! :ph34r:

Tror egentlig at jeg egentlig har en kode liggende på min bruker fra charlieoscardelta der jeg hustla så sinnsykt mye points og skrev en del posts på forumet og var generelt dritflink, men seff så funker det ikke å retrieve den kontoen over til callofduty.com slik som sleipeboffen og en del av dere andre fikk til :thumbdown:

Samme her. Kjipt system...

Takker til de som gjorde oss oppmerksom på Eurogamer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Betaen begynnte før helga,

men dere trenger ikke å stresse med og få tak i key, bare spill COD4 istede klisslikt, bare andre våpen, unasett så synes jeg COD4 MP var bedre...

Lenke til kommentar

har et excel dokument med 300 keys som gir theme,våpen ved release og beta til x360/pc:) *gni inn*

men disse er selvfølgelig til kunder:)

fikk testa betaen selv i går. og uten å si noe mer så ville jeg kalle det en WW2 mod til cod4, men det trenger ikke være noe negativt.

Lenke til kommentar
har et excel dokument med 300 keys som gir theme,våpen ved release og beta til x360/pc:) *gni inn*

men disse er selvfølgelig til kunder:)

fikk testa betaen selv i går. og uten å si noe mer så ville jeg kalle det en WW2 mod til cod4, men det trenger ikke være noe negativt.

Heyy...hva med web-kunder da? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...