E-wok Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis ikke jeg får nå! Tror egentlig at jeg egentlig har en kode liggende på min bruker fra charlieoscardelta der jeg hustla så sinnsykt mye points og skrev en del posts på forumet og var generelt dritflink, men seff så funker det ikke å retrieve den kontoen over til callofduty.com slik som sleipeboffen og en del av dere andre fikk til Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis ikke jeg får nå! Tror egentlig at jeg egentlig har en kode liggende på min bruker fra charlieoscardelta der jeg hustla så sinnsykt mye points og skrev en del posts på forumet og var generelt dritflink, men seff så funker det ikke å retrieve den kontoen over til callofduty.com slik som sleipeboffen og en del av dere andre fikk til Samme her. Kjipt system... Takker til de som gjorde oss oppmerksom på Eurogamer! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når er betaen? håper den blir open engang slik som COD 4 betaen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Betaen begynnte før helga, men dere trenger ikke å stresse med og få tak i key, bare spill COD4 istede klisslikt, bare andre våpen, unasett så synes jeg COD4 MP var bedre... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ah, ja koser meg med COD4 enda her, men hadde vert gøy og testet 5en Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Held det og vere registrert på eurogamer eller må ein finne betaoppmeldinga ein plass, for det var ikkje lett innpå den sida der. Meldte meg opp til cod4 betaen på eurogamer i fjor, men hukse ikkje framgangsmåten no. Lenke til kommentar
Uytrew Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Du må være registrert, og så kommer det opp en artikkel på hovedsiden når beta-nøklene skal deles ut. Veien videre blir sikkert beskrevet der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 håper ikkje det er for seint og registrere seg senere i dag, er på jobb og det funker ikkje og registrere seg nå -.- Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=26 Det er ganske sannsynlig at CoD5 nøklene blir å finne på den adressen etterpå. Det er den neste ID'en i rekka som ikke er brukt. (Bytt til id=25 fks, så ser du) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Nice, då får eg vente å sjå.. har plutseleg ein heil dag å slå ihjel sia suppegjøkane ikkje klara å lande eit fly i lett tåke.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) edit: hvordan kan jeg skaffe meg en key? var med på cod4 betaen Endret 13. oktober 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 O, happy, iPhone og internett er konge! Hvis noen poster her når vi kan få keys, da blir Laland en glad laks! :-) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 O, happy, iPhone og internett er konge! Hvis noen poster her når vi kan få keys, da blir Laland en glad laks! :-) iPhone er gay... Men keys til COD5 mottas med stor takknemelighet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=26 Det er ganske sannsynlig at CoD5 nøklene blir å finne på den adressen etterpå. Det er den neste ID'en i rekka som ikke er brukt. (Bytt til id=25 fks, så ser du) Bytt det siste til 27.. Da står det "test".. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sitter selv og oppdaterer hvert 5. minutt her Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hm...var litt "spooky" den nr 27... Kanskje de hopper over en ID for å være snik? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, det kan godt hende de gjør. Sikkert bare en autoincrement i databasen. For alt vi vet kan den få id 50, så det er vel bedre å følge med på Giveaways boxen for å være på den sikre siden ;-P Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 har et excel dokument med 300 keys som gir theme,våpen ved release og beta til x360/pc:) *gni inn* men disse er selvfølgelig til kunder:) fikk testa betaen selv i går. og uten å si noe mer så ville jeg kalle det en WW2 mod til cod4, men det trenger ikke være noe negativt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Baaah Zellpropell! Ingen merker vel om det er 299 keys eller noe? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 har et excel dokument med 300 keys som gir theme,våpen ved release og beta til x360/pc:) *gni inn* men disse er selvfølgelig til kunder:) fikk testa betaen selv i går. og uten å si noe mer så ville jeg kalle det en WW2 mod til cod4, men det trenger ikke være noe negativt. Heyy...hva med web-kunder da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå