Landeplagen Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 ingen som forstår ironien med å bitche heletiden etter betanøkler, 48 timer gold and so on??? Jeg bare tulla. Regner med Ganam gjorde det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 2500 ca. Jeg har 3099, men har ikke fått noen kode. Ikke noe å skryte av det, jeg har 7224! Jeg har 7449 Jeg merget kontoen min fra charlieoscardelta.com sia for lenge siden og fikk mail callofduty.com med betakey idag det er jo ikke noe jeg har 36374 og er General fikk Beta key idag btw... Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fint hvis noen skulle ha en betakey til overs hilsen unrealeddie,cod4 veteran Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nokon som har fått frå den franske sida endå eller.:? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke noen kode fra den franske siden her vertfall Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ikke her heller. To dager siden:( Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hey, gutta, Eurogamer får keys om noen dager! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=257365 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Håper Eurogamer blir løsningen, fikk COD4 beta-key i fjor så håper på det beste. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tusen takk for tipset laland. Du er nå frelst Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://www.eurogamer.net/forum_thread_post...730&start=0 Og en faq til hvordan vi får nøkler! Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Takk laland, satser på ein COD 5 nøkkel nå. *skal spamme F5 for refresh i morra* Endret 12. oktober 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hey, gutta, Eurogamer får keys om noen dager! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=257365 Har bruker der fra før, men jeg får ikke logget inn.Får bare en blank hvit side når jeg logger inn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er på skolen da, så hvis noen fikk en ekstra nøkkel - vær grei med ham som viste dere veien! (Hvis dere får en ekstra som dere gir til meg og jeg får min egen alikevel så kommer jeg ikke til å bruke den jeg fikk! ) Hey, gutta, Eurogamer får keys om noen dager! http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=257365 Har bruker der fra før, men jeg får ikke logget inn.Får bare en blank hvit side når jeg logger inn. You're doing it wrong. Prøv å bytte nettleser? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kom inn nå og greier. Brukeren eksisterer enda Bare litt synd at jeg ikke er hjemme før 16-16:30 i morgen da Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk denne mailen hos absoluttspill.no: Din kode for å få tilgang til Call of Duty: World at War goodies er: ******************** For å få tilgang til alle godsakene må du registere koden og en gyldig e-postadresse på www.firsttofight.callofduty.com Du vil få direkte tilgang til desktop tema til PC,X360 eller PS3 og senere motta en E-post fra Activision med info om Beta og hvordan du får tak i det eksklusive våpenet, M1A1. Husk at her vil det være begrenset tilgjengelighet, så det lønner seg å være så tidlig ute som mulig! I tillegg fikk jeg denne fra COD teamet etter jeg hadde fyllt inn koden på websidene deres: Thank you for pre-ordering Call of Duty: World at War.You can download your exclusive PS3 or Xbox 360 theme by entering the following code on your console: ********************** As a bonus you will be one of the select few users to be invited to the Call of Duty: World at War BETA trial for Xbox 360 or PC, depending on the platform you registered on the site. Plus you will have exclusive access to unlock the M1A1 carbine in multiplayer on the day of release! Keep checking your email regualry for the secret codes, and again thanks for pre-ordering. Spørsmålet mitt kan kanskje fremstå som litt unødvendig, men jeg spør for det; betyr dette at jeg i klartekst kan vente inn en beta-key i min inbox med det første, eller må jeg registrere meg flere plasser først? Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Regner med at du vil få beta keyen på mail nå snart ja Athelas. Btw, jeg skal prøve å snappe med meg en betakey på eurogamer selv om jeg har en fra før av, så kan dere som ikke får smiske med meg :!: Bestilte også collectors edition idag, ganske kul pakke. Med 1 ukes dobbel XP tilogmed Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Synes du skal la være å stjele nøkler fra Eurogamer når du har fra før. Blir bare idiotisk. Greit nok at du skaffer til kamerater og sånt, men å hente nøkler bare for å ha dem er direkte idiotisk. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Synes du skal la være å stjele nøkler fra Eurogamer når du har fra før. Blir bare idiotisk. Greit nok at du skaffer til kamerater og sånt, men å hente nøkler bare for å ha dem er direkte idiotisk. Slapp av litt før du går bajas, har jo tenkt å gi den videre til noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå