boffeeen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk kode fra callofduty.com I HAS BETA LOLOLOLLO hvordan? var du registrert der før? for jeg regga der nå og linket kontoene men jeg fikk ikke nå Fikk det med en gang jeg hadde linke accountene Hvor mange points har du? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bare sånn at det er sagt - jeg kan ta imot en key fra hvemsomhelst hvis dere føler at dere får en for mye.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor mange points har du? Hvor mange har du? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Viste ikke at det fantes en beta før jeg sjekka forumet nå.. hum.. Kjipt at det er for sent, men men Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor mange points har du? Hvor mange har du? 2500 ca. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er vel ikke tilfeldigvis noen som har en kode til overs? Send meg PM hvis Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 2500 ca. Jeg har 3099, men har ikke fått noen kode. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har vært medlem på charlie oscar delta i over et år, men fikk ikke merga kontoen min, så har 99 poeng jeg.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg har vært medlem på charlie oscar delta i over et år, men fikk ikke merga kontoen min, så har 99 poeng jeg.. klikk Endret 11. oktober 2008 av Lande Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Står at det fungerte, men jeg sitter fortsatt bare niognitti poeng. Hater sånne systemer som ikke fungerer! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bah, skulle fått med meg dette tidlige! Ingen mulighet for meg nå? :\ Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Om du har fått "VIP" status fra Callofduty.com (Preordered eller migrert kontoen fra charlieoscardelta.com), så får du BETA-keyen din på "profil-settingen" din.. .Skulle inn og endre på på profilen min, og trykket på "Edit" profil.. Der stod det "VIP-Beta key", og en kode som da var min "andre" beta key. (Nei, jeg har ikke den lengre. Ga den vekk til min lille-bror). Endret 11. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Om du har fått "VIP" status fra Callofduty.com (Preordered eller migrert kontoen fra charlieoscardelta.com), så får du BETA-keyen din på "profil-settingen" din.. .Skulle inn og endre på på profilen min, og trykket på "Edit" profil.. Der stod det "VIP-Beta key", og en kode som da var min "andre" beta key. (Nei, jeg har ikke den lengre. Ga den vekk til min lille-bror). Jeg har gjort det, men har ikke fått. Er det garantert at alle får, tror du? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Om du har fått "VIP" status fra Callofduty.com (Preordered eller migrert kontoen fra charlieoscardelta.com), så får du BETA-keyen din på "profil-settingen" din.. .Skulle inn og endre på på profilen min, og trykket på "Edit" profil.. Der stod det "VIP-Beta key", og en kode som da var min "andre" beta key. (Nei, jeg har ikke den lengre. Ga den vekk til min lille-bror). Jeg har gjort det, men har ikke fått. Er det garantert at alle får, tror du? Det skulle nok i teorien være det.. Men om det i praksis er det, vet jeg ikke.. Leser om flere "VIP"er som ikke har fått Betaen sin på callofduty.com. Kanskje jeg var heldig. Tror det beste er at du bare holder et lite øye med den siden, og sjekker profilen din, fra tid til annen. Edit: Her følger uttalelsen til JD (Activison/Treyarch Community Manager) "While the vast majority of VIP's have successfully received their codes and are downloading the BETA, it appears as though there are still some of you who have not. For this, I offer my sincerest apologies. We are still here and are fervently working to get you your BETA tokens. I know you've been waiting a long time for this BETA, and the thought of more waiting is killing you, but we are trying to track down this web glitch and rectify the problem. So I ask you to bear with us and please be patient." Endret 11. oktober 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skrik ut om det er noen som har fått lurt til seg 2 keys, og som vil gi bort en key til meg Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har noen en ekstra beta nøkkel!? I needz teh beta plz! Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fremdeles ingen som har fått fra den franske siden? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ingenting her vertfall, har vel fulle innboksen i fransk spam i morgo tippe eg... Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 kanskje vi burde registrert oss med en fransk e-post adresse som vi kunne lagd i forkant. Noe som [email protected] (Eller hva enn de bruker etter . i frankrike) Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis noen har en key send til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå