claes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror ikke noen gidder å bytte en xbox 360 kode mot en PC kode når PC betaen er åpen for alle på callofduty.com... Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Tror ikke noen gidder å bytte en xbox 360 kode mot en PC kode når PC betaen er åpen for alle på callofduty.com... Haha, okei Har ikke sjekka akkurat det. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) hvordan skaffer jeg cod5 beta på pc?! edit: "the server at callofduty.com is taking too long to respond." kom inn nå, var nok bare litt mye pågang Endret 29. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
safags Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 så gromt og heldigvis så hadde jeg fremdeles mine skills fra COD4...så på første runden i går så fikk jeg 10 kills mer enn death...fornøyd med det på min første runde i COD:WOW:D Greveen: Elsker avataren din;) Åhh Hihi takker det var morsomt å høre! Prøvde det lit i går kveld. Morsomt det! Men ikke som forventet. Men det er jo COD underholdene nok! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 har startet og spille selv og syns det har litt sjarm. Nå man står sammen 8 stk. og ser alle veier for hundene kommer og alle åpner skudd samtidig...EPIC. Har man litt cod4-erfaring så lærer man fort i cod5=) Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hadde ingen store forhåpninger til det egentlig for det gikk tilbake til 2.verdenskrig, men ble utrolig overrasket! syntes det er bra, men hundene kan bli litt slitsomme! har noen sett det zombie mode greine? det ser litt artig ut, når flere står inni en bygning og man må holde zombiene utenfor huset! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tar gjerne imot en kode hvis noen har til overs . Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Føøøøfaen! Prøvde nettopp cod 5, og det var skikkelig bad! Har ganske up-to-date pc og det små lagga med all texturen på høyt! Men har texturen på automatisk nå da Skikkelig baaaad !!! Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har en BETA kode for PC. Førstemann som sender meg en PM med emnetittelen "Kakefisk" får den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har key jeg også til PC, men vil faen ikke ha den! pm om du vil ha Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har key til PC; 2925-S7CQ-W7PJ-QUJM-47QQ Koderekken er byttet om ... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Koderekken er byttet om ... Hva er vitsen? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 jeg fikk og til pc vil ha til xbox Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvis det fremdeles skulle være noen igjen som ikke har fått prøve betaen, så er den nå åpen for alle. CVG.com har skrevet om det her. Happy hunting. Lenke til kommentar
tomlez Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hello =) Kan jeg VÆÆR så snill få en kode vist noen har?(A) Beer på kneer! pliis send til [email protected] viss du vil gi:P Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Både Xbox og PC betaen er ute for alle nå tomlez. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har kode? Vet at den er åpen for alle, men samler på koder. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hehe Kodesamler hehhe Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Noen som har kode? Vet at den er åpen for alle, men samler på koder. Haha, her har du en ubrukt kode til PC-versjonen av betaen: 7P4C-X9S9-AJWC-3QWM-F133 Have fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå