archongamer Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Er det en bug i det ene brettet? Folk løper jo under bakken og dreper motstandere, noe som tok vekk endel av gleden ved betaen. Og det er jo selvfølgelig på det beste brettet imo også. Endret 21. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er det en bug i det ene brettet?Folk løper jo under bakken og dreper motstandere, noe som tok vekk endel av gleden ved betaen. Jepp. Skjedde med meg og... Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 håper dem fikser opp i dette før det kommer ut! for det sykt irriterende! har sett på en kompis! men noen med en beta(A) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om det er noen som ønsker å dele/gi bort sin beta key så kunne jeg gjerne tenke meg å teste spillet Om det er en vennlig sjel der ute så ta gjerne kontakt på PM Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg har en beta key til overs, hvis noen vil ha en så er det bare å sende en PM. Edit: Har gitt den bort nå Endret 21. oktober 2008 av master_al Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke jenter lov å joine, siden du skriver "Sign up, gutta"? Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Wohoo! Betaen ankom innboksen idag! Dagen kunne ikke blitt bedre. Men har alle her fått den såpass sent som idag? De skrev vel i alle fall at de skulle sendes ut kl. 22.00 igår? Men uansett. Ble overlykkelig når jeg fikk se den gledelige meldingen på skolen idag! Kan ikke vente til å komme hjem. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke jenter lov å joine, siden du skriver "Sign up, gutta"? Tror det er flest gutter her på forumet. Jeg har vel bare sett 1 litt halvaktiv jente her i spillforumet, men det viste seg faktisk å være en gutt, så jeg vet ikke om det telles. Mr.Anki altså.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hvem har lyst på en beta kode ?? jeg har en beta kode liggende første mann som sender pm får koden Endret 21. oktober 2008 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hvem har lyst på en beta kode ?? jeg har en beta kode liggendeførste mann som sender pm får koden Jeg vil ha Edit: Var visst litt rask der og overså at det sto på PM. Endret 21. oktober 2008 av C-Style Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Yay! Fikk key! Men hvordan installerer jeg betaen? Er relativt nybakt når det gjelder 360 så Lenke til kommentar
safags Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 skriv inn koden i "reedem code" elns i marketplace så skal downloaden begynne. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis noen har en betakey, blir jeg takknemlig. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 VKQR6-R7VTW-V7YYK-4JF92-T73V6 Gogo! Og spre det gode humøret.. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) http://www.fileplanet.com/promotions/codwaw/ Vær raske boys! EDIT: Fikk min nå. Endret 22. oktober 2008 av WorThy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De som har brukt koden, og ikke vil spille lenger; er det mulig å bruke kodene deres hvis de sletter betaen eller noe? Eller er det bare sånn at man får laste betaen ned bare en gang med en kode? Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De som har brukt koden, og ikke vil spille lenger; er det mulig å bruke kodene deres hvis de sletter betaen eller noe? Eller er det bare sånn at man får laste betaen ned bare en gang med en kode? Tviler på at det funker KJGVF-94P83-VCFFJ-KX96T-XGJ9 Det mangler et tall på slutten av keyen, så får den som har mest lyst på den prøve seg frem :!: Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 De som har brukt koden, og ikke vil spille lenger; er det mulig å bruke kodene deres hvis de sletter betaen eller noe? Eller er det bare sånn at man får laste betaen ned bare en gang med en kode? Tviler på at det funker KJGVF-94P83-VCFFJ-KX96T-XGJ9 Det mangler et tall på slutten av keyen, så får den som har mest lyst på den prøve seg frem :!: Tallet er 8... Tnx m8... Noen ganger kan det være en fordel og våkne før klokka ringer også.. Jeg er en av de som alltid går glipp av beta tester, misset senest Resistance i går og Little Big Planet når den kom.. Tusen takk igjen... Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, bare hyggelig. Hvor mange forsøk trengte du? Lenke til kommentar
Craap Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Andre som opplever en helvetes lag i halvparten av spilla? Et lite tips er å trykke "x" før du trykker på "Find Games". Da har du sjansen til å bare velge games med hosts nær deg. Regner med at du kan gjøre søket helt ned til Nord-Europa/Norge. Det gjorde undere for meg. Jeg hadde bare en rød søyle i jeg vet ikke hvor mange games, men så fant jeg den funksjonen og har stort sett alltid fire grønne søyler nå. Skal prøve det, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå