marama Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 syntes denne betaen var gørr.... digger cod4 multiplayer... men dette ver flere steg tilbake.. så d blir cod4 spilling på meg.. Lenke til kommentar
preppy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Wohoo Noen som vil spille? Legg meg til NÅ! er på om et kvarter. Noobs will be pwned. Endret 16. oktober 2008 av preppy Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Noen som har en beta key. hadde vært snilt hvis noen hadde en. Send PM Lenke til kommentar
preppy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hvist jeg får lastet ned betaen med koden får jeg også garantert brukt den? eller foretas det check i det jeg connecter til live i selve spillet? Endret 16. oktober 2008 av preppy Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvist jeg får lastet ned betaen med koden får jeg også garantert brukt den? eller foretas det check i det jeg connecter til live i selve spillet? Da får du garantert spilt ja. Du får ikke laste ned med en brukt kode Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Får meg Xbox 360 i morgen, hvis noen vil sende meg en PM så jeg får litt å spille på, hadde det vært veldig snilt! (: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har fått fatt på ein 8 digit kode, noen som har ein anelse om åssen eg skal skaffe meg ein 25 digit key via denne? Har ein kompis som gjerne skulle ha fått lastet ned betaen. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har fått fatt på ein 8 digit kode, noen som har ein anelse om åssen eg skal skaffe meg ein 25 digit key via denne? Har ein kompis som gjerne skulle ha fått lastet ned betaen. Er vel noe med å registrere seg på callofduty.com for å så få tilbake en beta-key på mail fra dem. Er det preorder det er snakk om her? Lenke til kommentar
preppy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvist jeg får lastet ned betaen med koden får jeg også garantert brukt den? eller foretas det check i det jeg connecter til live i selve spillet? Da får du garantert spilt ja. Du får ikke laste ned med en brukt kode Jeg fant ut av det. hehe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har fått fatt på ein 8 digit kode, noen som har ein anelse om åssen eg skal skaffe meg ein 25 digit key via denne? Har ein kompis som gjerne skulle ha fått lastet ned betaen. Er vel noe med å registrere seg på callofduty.com for å så få tilbake en beta-key på mail fra dem. Er det preorder det er snakk om her? Fikk ein 8 sifret kode fra Liquidant her på forumet, men han fik unlocket den reelle koden i ettertid, så problemet er fikset Så stor takk til Liquidant ihvertfall! Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hadde ikke gjort meg noe med en beta kode gutter^^ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Noen som har en beta-key til meg? Jeg spurte for noen dager siden, men da var det noen som tok koden min. Fint om de som evt. vil gi meg en kode sender den på PM... Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forhåndbestilte Cod Waw hos absoluttspill i går og da fikk jeg en kode som jeg har brukt for å registrere meg på den nettsiden jeg fikk oppgitt men jeg har enda ikke fått noe beta kode fra dem. Pleier det å ta en stund eller er den like rundt hjørne. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da har jeg endelig fått meg Xbox! Hvis noen vil gi meg en beta key, kunne det vært kjekt, har kun Viva Pinata og Forza 2 å spille, kunne tenkt meg et litt mer action-spill.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Kommer visst en oppdatering i morgen. Level cap blir 24, og man får et par nye playlists å rote med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var cap'en i CoD4 betaen? 21 elns? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) 16, hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 17. oktober 2008 av Arne Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var cap'en i CoD4 betaen? 21 elns? 11 nå, 24 i morgen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var cap'en i CoD4 betaen? 21 elns? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva var cap'en i CoD4 betaen? 21 elns? eh, sorry men tror det var noe rundt det samme som nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå