kewell79 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dere som har fått en key: har dere fått på mail eller Live innboksen deres? Fikk min Beta-key fra Gamestop pr. Mail. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 *arg* Har ikke fått noen nøkkel på noen av mailene jeg registrerte når det var i underkant av 7000 igjen.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Slapp av. Ingen har fått fra den siden enda, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 du kan få kode på Callofduty.com hvis du har vært lenge aktiv på charlieoscardelta.com så kan du linke de to kontoene dine og få VIP status, jeg har det nå men fikk ikke noe kode på denne runden, men kommer snart en ny runde med koder som jeg får da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Venter på kode fra den franske siden og eurogamer. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 du kan få kode på Callofduty.comhvis du har vært lenge aktiv på charlieoscardelta.com så kan du linke de to kontoene dine og få VIP status, jeg har det nå men fikk ikke noe kode på denne runden, men kommer snart en ny runde med koder som jeg får da. Vel hadde det fungert så... Jeg får ikke logget inn på den nye siden, men får heller ikke registrert ny konto på mailen min fordi jeg allerede er registrert. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk kode fra callofduty.com I HAS BETA LOLOLOLLO Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk kode fra callofduty.com I HAS BETA LOLOLOLLO Djevel! haha, noen som har fått fra den franske siden enda? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva betyr "Tous les tokens sont réservés pour l'instant."? Virker litt tomt nå... Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva betyr "Tous les tokens sont réservés pour l'instant."? Virker litt tomt nå... Alle symboler er reservert for øyeblikket Fikk jeg fra Google Translator, men vil tro det betyr alle beta-kodene istedet for ''Symbolene'' Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nice å gi ut 20.000 da... Til hele verden... Mens jeg sover! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Når jeg tenker meg om så deles det sikkert ut enda flere om ikke mange dager. Akkurat dette som skjedde da COD4-betaen kom, og da kom det mange, mange flere koder etterhvert.. Så vi får vel håpe på det. Er jo god markedsføring. Blir jo en del prat om dette.. EDIT: Jammen faen da, skal ikke postene lizm gli sammen nå da? Litt sånn anti-dobbelposting? Endret 11. oktober 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Når jeg tenker meg om så deles det sikkert ut enda flere om ikke mange dager. Akkurat dette som skjedde da COD4-betaen kom, og da kom det mange, mange flere koder etterhvert.. Så vi får vel håpe på det. Er jo god markedsføring. Blir jo en del prat om dette.. EDIT: Jammen faen da, skal ikke postene lizm gli sammen nå da? Litt sånn anti-dobbelposting? Jeg har registrert meg med tre e-poster, får jeg 2 eller 3 kan du få den ene Endret 11. oktober 2008 av Xiwi Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har registrert meg med tre e-poster, får jeg 2 eller 3 kan du få den ene Jeg sier ikke nei til en hvis du får tre Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har registrert meg med tre e-poster, får jeg 2 eller 3 kan du få den ene Jeg sier ikke nei til en hvis du får tre Da er dere to de 2 første jeg ser etter vis jeg får 3 koder Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Til alle dere som sitter der uten beta; fortvil ikke. SPILLET ER NEMLIG AWESOME Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er vel egentlig derfor vi er fortvilet.. Hadde det vært crap hadde vi jo ikke gått glipp av noe! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er det fortsatt noen sider som har beta key left? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk kode fra callofduty.com I HAS BETA LOLOLOLLO hvordan? var du registrert der før? for jeg regga der nå og linket kontoene men jeg fikk ikke nå du kan få kode på Callofduty.comhvis du har vært lenge aktiv på charlieoscardelta.com så kan du linke de to kontoene dine og få VIP status, jeg har det nå men fikk ikke noe kode på denne runden, men kommer snart en ny runde med koder som jeg får da. Vel hadde det fungert så... Jeg får ikke logget inn på den nye siden, men får heller ikke registrert ny konto på mailen min fordi jeg allerede er registrert. så logg inn med det registrerte emailen da. og link med Charlieoscardelta.com mailen din (ikke logg inn på cod.com med den) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hva annet kan man forvente fra franskmenn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå