olsen1993 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) jeg svarte rett men fikk ikke. noen andre som kan sende meg?? Endret 14. oktober 2008 av olsen1993 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har fått fra Gamer? Jeg sendte inn mail, men har ikke fått noe tilbake enda. Men ser nå at alle ble revet bort på 45 min, så jeg kan være heldig... Hvis du har en til overs ser jeg helst at du sender den til meg ;-) *stryke på* Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Vis det er noen som har en kode ekstra så kan jeg gjerne kjøpe den for en EndWar vip demo key som jeg "fikk" av brukeren MrLG etter jeg egentlig skulle bytte den mot en LPG planet kode som jeg ikke hadde, men jeg klarte alikevell å få koden siden MrLG sendte koden først, og så ga jeg totalt faen i alle PMene jeg fikk fra han siden, får snart en key til Resistance 2 betaen også, så vis noen er snille nok til å bytte så er det bare å sende en melding. Har sendt deg melding Lande Fixed Må bare warne alle mot å bytte noe som helst med denne brukeren, han burde blitt bannet fra dette forumet. Endret 14. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vis det er noen som har en kode ekstra så kan jeg gjerne kjøpe den for en EndWar vip demo key som jeg "fikk" av brukeren MrLG etter jeg egentlig skulle bytte den mot en LPG planet kode som jeg ikke hadde, men jeg klarte alikevell å få koden siden MrLG sendte koden først, og så ga jeg totalt faen i alle PMene jeg fikk fra han siden, får snart en key til Resistance 2 betaen også, så vis noen er snille nok til å bytte så er det bare å sende en melding. Har sendt deg melding Lande Fixed Må bare warne alle mot å bytte noe som helst med denne brukeren, han burde blitt bannet fra dette forumet. For en drittsekk Lenke til kommentar
olsen1993 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som kan sende meg en kode? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sånne folk burde blitt straffet med mer enn banning, men sålangt burde det virkelig gjøres.. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Byttehandler gjerne min CoD5-key bort for noe mer spennende til PC. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som kan sende meg en kode? Få slutt på denne masinga di nå da Jeg sender deg en beta-nøkkel jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tar mere enn gjerne imot en betakey Var med på CoD4betaen og spilte veldig masse. Ekstra gøy hvis den som gir meg også vil spille med meg ;] Kan eventuelt bytte noe tilbake, kom med forslag! Lenke til kommentar
Craap Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha, du ble eid? Men andre som får denne feilmeldingen når man trykker download? "Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later. Status code: 80153004" Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vil også ha en nøkkel.. Så, til deg som sitter med opptil flere til overs: Vær så snill å gi dem i fra deg ! ...til meg f.eks.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 noen som kan sende meg en kode? Få slutt på denne masinga di nå da Jeg sender deg en beta-nøkkel jeg. Du har ikkje tilfeldigvis fleire? Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har en extra betakey som jeg gjerne bytter mot noe Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har en extra betakey som jeg gjerne bytter mot noe sendt pm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingen som har no' beta keys eller annet til PS3, så kan vi bytte? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tar gjerne en nøkkel dersom noen har liggende (360) Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hmmf... Enda ikke fått meg key. Skulle få en av en bruker her, men den kom aldri. Og har ikke fått epost fra gamer. Trodde jeg hadde nådd fristen. Edit: Fikk akkurat fra gamer! Endret 14. oktober 2008 av Clævs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg også. Kan byttes mot et xbox360-headset f.eks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå