medlem-108338 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det forsent å få beta key eller? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Betakode hadde vært kult, ja Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Sjekk om dere har fått noen mail fra callofduty.com om dere er medlem der. Jeg fikk en ekstra kode der i dag (og den er allerede gitt bort) Ellers tror jeg at de som fikk kode brukte den fort som faen, og de som har noen ekstra sier ifra. Endret 14. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bytter et ubrukt xbox 360-headset mot en betakode Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 har masse koder, en kunde som spurte. Siden jeg regga for noen dager siden så var det ikke godt å si hvordan status var etter de 20k fra eurogamer. Hvis jeg forhåndsbestiller, får jeg kode da? Isåfall må jeg gjøre det med en gang Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 har masse koder, en kunde som spurte. Siden jeg regga for noen dager siden så var det ikke godt å si hvordan status var etter de 20k fra eurogamer. Hvis jeg forhåndsbestiller, får jeg kode da? Isåfall må jeg gjøre det med en gang på spaceworld.no står det at du får betakode om du forhåndbestiller... Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ærlig talt bare cod 4 med granatcam og bikkjer... pluss japser som preiker engelsk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det var ganske morsomt, men det er jo klin likt CoD4 bare ww2 og litt småtteri. Men kommer sikkert til å kjøpe det uansett kjenner ejg meg selv rett. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis noen har en betakode til overs kan dere pliiz gi den til meg ? Lenke til kommentar
troner87 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Forhåndsbestilte spillet, fikk kode for å registrere meg på call of duty sine sider, fikk tema-pakke-nøkkelen, men har fortsatt ikke fått beta nøkkel. Noe man må gjøre for å få den, annet enn å vente? (har registrert meg på callofduty.com ja) hrmf.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spawnsa suger, hunder er overpowered, bolt action trenger høyere damage og riflene må få one shot headshot. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spawnsa suger, hunder er overpowered, bolt action trenger høyere damage og riflene må få one shot headshot. Irriterer meg voldsomt over headshot, eller mangelen på de. Den rifla som skyter ett og ett skudd, at den ikke får headshots er beyond me. Hunder er sinnsykt irriterende da de tåler VELDIG mye. Spawnsa til COD4 sugde også, tilogmed i starten etter release. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Forhåndsbestilte spillet, fikk kode for å registrere meg på call of duty sine sider, fikk tema-pakke-nøkkelen, men har fortsatt ikke fått beta nøkkel. Noe man må gjøre for å få den, annet enn å vente? (har registrert meg på callofduty.com ja) hrmf.. er bare å vente på mail fra activision. og smøøre seg godt med tolmodighet:P Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Alle sjekk e-posten sin å se om dere har en key til meg.. MÅ ha det! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vil ha en Beta-key!? Jeg har en til overs... Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vil ha en Beta-key!? Jeg har en til overs... Gjerne. Øystein Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 CatoZ: PM på vei! takk Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har EN key til overs, da jeg kun har PS3 Send meg en PM! kanskje du er heldig.. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som vil ha en Beta-key!? Jeg har en til overs... Gjerne. Øystein Key sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå