Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår at folk foretrekker CoD 4 framfor Cod 5 BETA med kun 3 brett og maks level 11. Hva hadde dere venta egentlig?

 

Positivt overrasket så langt.

 

Det blir vel gjerne det at folk sammenligner COD:WaW betaen, med COD4 betaen, som kom i fjor. I mine øyne, så fremstår fremdeles COD4, grunnet Morderne krigføring (Som var noe nytt og fresht innenfor COD serien) som det beste. Men COD:WaW virker meget bra, så langt.

Lenke til kommentar
Forstår at folk foretrekker CoD 4 framfor Cod 5 BETA med kun 3 brett og maks level 11. Hva hadde dere venta egentlig?

 

Positivt overrasket så langt.

 

Det blir vel gjerne det at folk sammenligner COD:WaW betaen, med COD4 betaen, som kom i fjor. I mine øyne, så fremstår fremdeles COD4, grunnet Morderne krigføring (Som var noe nytt og fresht innenfor COD serien) som det beste. Men COD:WaW virker meget bra, så langt.

 

Det er jo en mer rettferdig sammenligning. Men etter så mye CoD4 så husker folk virkelig hvordan det var å sitte med en Cod 4 Beta da den kom? Jeg syntes også med Cod 4 Beta at det var noe nytt, men om den betaen var så mye bedre enn Cod 5 beta veit jeg ikke nå lenger. Jeg er bortskjemt med fullversjonen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...