Gå til innhold

Kjøpe brukt xbox 360


Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å kjøpe meg ein xbox.

 

Men saken er den at eg ikkje svømmer i pengar så eg skal kjøpe brukt.

Har hatt litt kontakt med en fyr, og han tilbudte meg å kjøpe en xbox 360 premium (20gb) + to handkontrollar og GTA IV for 1500kr. Er det en god pris?

 

Den er kjøpt tidlig i 2008, han har kvittering og den får eg med.

 

Kan få med nokre av desse spela mot ein litt høgare pris:

Fifa 08

Bioshock

Euro 2008

Battlefield bad comany

Burnout paradise

Pirates of the caribbean at worlds end

Alone in the dark

Bioshock

Call of duty 4

Mass effect

 

Er det noken av dei som er verdt å spele?

 

 

 

 

Ein anna ting eg lurer på er: Har spilt half-life spilla til pc og digga dei. Finst det noke sånt til xbox 360. Altså eit fps spill med ikkje berre skyting men litt tenking og utfordring.

 

 

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Red rings of death er feilmeldingen xbox gir fra seg ved feil, hvor der den lyser tre kvart av hele ringen er den alvorligste. De andre er noe med at skjermkabelen ikke er godt nokk i og sånt.

 

 

Gta IV Verdt og kjøpe, flott spill. Ikke like go sjel som i SA men mye flottere grafikk

 

Fifa 08 Likte dette spillet veldig godt, men er kanskje ikke verdt så mye ettersom fifa 09 er kommet, liker du fotballspill?

 

Bioshock En kompis is in love with it, til pc riktinokk. Er litt sånn triller og finne ut ting spill. Flott grafikk og kule personer

 

Euro 2008 vet ikke

 

Battlefield bad comany kunne vært lengre men er morsomt og spille, frostbite er kult. Har ikke prøvd den live

 

Burnout paradise ikke prøvd

 

Pirates of the caribbean at worlds end ikke prøvd

 

Alone in the dark ikke prøvd

 

Bioshock to stykker er lite visst

 

Call of duty 4 veldig bra spill, har bare spillt det på pc men er et utrolig flott og artig spill.

 

Mass effect ikke prøvd

post-155102-1223718838_thumb.jpg

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Mass Effect er et genialt ActionRPG spill, historien er fengende (om du liker Sci-Fi that is) Og grafikken er strålende, kan love deg at du får mange timer med moro om du liker slike spill.

 

Burnout Paradise er også egentlig ganske moro, er som de eldre Burnout spillene der du skal gjøre stunts osv, har du spilt noen av dem så skjønner du hva du skal, men formelen fungerer og det er absolutt verdt en liten kikk på, gøy over live! Og nå som MC'er er med i spillet også (gratis nedlastning og greier!) så har du enda mer å bruke tiden din på

 

Hadde tatt Fifa09 over Fifa08/Euro08 ettersom det trossalt er oppdatert spillbarhet og fixes i fifa09.

 

BF:BC traff meg ikke akkurat så veldig godt, synes kontrollene var litt knotete osv, sikkert gøy over live om du har noen venner som spiller det, men singleplayer historien er vel liten så der er det ikke mye å hente om du ikke har planer om å spille over live.

 

BioShock er ett fantastisk spill, har små horror-tendenser men ikke så store at det blir et horror-spill, veldig god historie som er fengende om du liker Sci-Fi igjen.

 

Call Of Duty 4 er vel det multiplayer spillet som herier på live fortiden, umulig å ikke like den multiplayer formelen de har laget, singelplayeren er kort men helt grei, men om man skal ha spillet så er det pga multiplayer delen.

 

GTA4 tja hva skal man si som ikke har blitt sagt, det er vel mitt favoritt GTA siden GTA1, og det er en god stund siden. Det er storyen som gjør spillet så godt, multiplayeren kunne vært bedre men den har absolutt sine høydepunkter når man får et party på 4-5 venner over live.

 

Hellers vill jeg legge til at du burde ta en titt på Rock Band, det er et spill jeg bruker mesteparten av min tid på xbox'en med. Har du spilt Guitar Hero 1 og 2 så er det de samme utviklerene som står bak Rock Band (Harmonix) og det er et veldig gjennomført spill der du kan spille gitar, bass, trommer og vokal samtidig. Og det er en hel haug av sanger man kan downloade og vil være over 500 sanger i slutten av året.

 

Og i november kommer Rock Band 2, og alle de sangene du har valgt å kjøpe over live vil fungere på Rock Band 2 også så du har ingenting å tape!

Lenke til kommentar

Ja, skal ta en titt på Bioshock og masseffect. Er ikkje stor fan av sci-fi, men viss historien er god er eg solgt :)

 

Fifa 09 har eg, på data. Men det er ganske deprimerande å spille på dataen så kanskje eg kjøper det til xbox og. Har sett litt på gears of war, assassin's creed og splinter cell: DA. Er det gode spill?

 

I tillegg er FarCry 2 en selvfølge, sida eg koste meg godt med det første.

 

Men har enda ikkje fått tilbakemelding på pakke-prisen eg har fått. Er det en god deal?

Lenke til kommentar

Eg blir berre så suur!

Verste eg veit er folk som ikkje klare å lage ei annonse.

 

"Xbox 360 med 3 spill selges"

Huff, det burde nesten vore tittelen ikkje sjølve annonsa..

 

Kva slags xbox er det? Kva heiter spela? Riper i cd-ane? Kor gammal er xboxen? Er den i god stand? Har du vore borti problemet rrod? Er xboxen original? Altså om den er flasha/chippa etc.

 

Eit par ting er faktisk litt viktige å informere om når ein skal lage ei annonse.

Måtte berre få det ut.. :ermm:

Lenke til kommentar
En ting til: Det følger med to trådløse kontrollar? Er det då slik at eg må bytte batteri kvar gang det blir oppbrukt? Det er jo rimelig talentlaust viss dei ikkje går an å lade..

 

Du må nesten høyre med selgaren. Nokon selger kontrollar med ledning, og nokon går an å lade opp, medan andre igjen ikkje er oppladbare.

Lenke til kommentar

orginalt må du bytte batterier men du kan alltids kjøpe sånne batteripakker

 

Eks: http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86640 (nb du må kjøpe lader)

 

Eks: http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86639

 

Eks: http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=86626

 

 

kjøp feks bare eksempel 2 og 1 og lad hver sin tur eller kjøp, eksempel 1 og 3 og lad begge samtidlig. eller kjøp 2 av eksempel 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...