AstroChicken Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Sekundanten min i dagens oktoberfest. Tanken bak komponeringen var å ramme inn det nesten vinkelrette taket mot himmelen i øvre høyrehjørnet. Som en følge av dette blir husveggene og gateplanet til diagonaler. Virker disse idéene, eller blir dere sittende med hodet på skeive på grunn av gateplanet? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det siste Lenke til kommentar
KNB Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Med en gang eg åpnet bildet så føltes det ut som hodet mitt ble vridd Beklager, men dette fungerte ikke for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Blir så bekker på hodet ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Synes det var flott, gjorde ingenting at det var "skjevt" men ville kanskje retta det littegrann mer opp så det ikke ble fullt så skjevt om du skjønner. Endret 11. oktober 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Taket,din tråd i bildet er for anonymt til å holde bildet fotografisk. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Sikkert ett bra bilde det der, men jeg gidder ikke å vri hode mitt 45grader for å se det. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) on-t: synes dette ble litt mislykka dessverre, av den ene grunn at diagonalen er for svak, og resten av bildet er veldig tungt. skjønner hva du har tenkt, da. Endret 11. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg var jo ganske klar over at dette ikke var et særlig givende bilde, men ville ha tilbakemeldig på om komponeringen var noe å utforske mer. Det ser ut som flertallet ikke synes det, så blir nok neppe det. Endret 11. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 En trollepost og tilhørende svar er blitt fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå