Erlendz Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Bestemte meg for å redusere minstekravet hver uke til 3 kamper. Først og fremst fordi ganske mange ikke klarte 4. For det andre fordi mange mistet kamper pga. de som ble kastet ut. Altså, hvis du har spilt mot noen som ble kastet ut mistet du den kampen. Med andre ord ville veien opp til 8 kamper neste søndag blitt lang for mange. 6stk har blitt kastet ut. Førstepost er nå oppdatert. Inkludert midlertidig ligatabell. Edit: Legg merke til ny frist. Endret 19. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Alberti83 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 vil gjerne være med på ligaen. så si ifra om noen lag blir ledig! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Ingen flere får være med denne sesongen. Den er nemlig i full gang. Hvordan går det forresten folkens? Blir det spilt noen kamper? Synes det ser ut som om det er lite aktivitet i ligaen ut fra denne posten. Gjelder det samme i selve spillet? Er folk lei av Fifa nå? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nope, klar for flere kamper i helga jeg Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trenger tre kamper til søndag, men når folk er pålogget. Burde de ikke da SVARE når andre sender request om match? Skjer jo hele tiden, altså.. det skjer ingenting fordi motstanderen ikke svarer! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan jo hende de er midt i en kamp eller noe. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er online nå, hvis noen vil ta en kamp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ok stikker snart så trenger minst en kamp i dag for å klare 3 til før søndag. Mrmee, kamp? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 zindr3 svarer ikke på invite. mrmee, kamp? noen? trenger det snart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 mrmee, PSN: gryteklut svarte heller ikke. og er inen adre å spille med og jeg må stikke om en 15-20 min. si ifra her veldig snart om noen kan. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 mrmee, PSN: gryteklut svarte heller ikke. og er inen adre å spille med og jeg må stikke om en 15-20 min. si ifra her veldig snart om noen kan. Virker som det er litt fra og til når man får beskjed at andre er opptatt med kamper eller om skjermen bare står og henger. jaja du fikk spilt mot meg til slutt. Var ikke akkurat noen toppkamp fra min side må jeg si. blæh... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ja, det skjer av og til at det ikke blir sett invite. Men ja, vi fikk spille til slutt, hehe. Du var god i 45 min, men etter det var det enveiskjøring ja (trust47) Bayern Munich 5 - 0 Inter (gryteklut) EDIT: da trenger jeg 2 kamper til. men eneste som er online som jeg kan spille mot er zindr3 og han svarer ikke på meldinger på PSN eller invites i FIFA, ikke her på forumet heller. Da gir jeg opp for i dag, kanskje mer sent i kveld. Ihvertfall, håper at det er to som er klare for å spille sent i kveld eller i morgen noen tid Snakkes! Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Kontoen min har visst blitt resatt på et vis, og jeg er dermed ikke med i ligaen lenger... Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen jeg ikke har møtt som vil spille i dag? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Kontoen min har visst blitt resatt på et vis, og jeg er dermed ikke med i ligaen lenger... Så dumt da! :\ Du var jo en av de som konkurrerte i teten også! Siden dette skjedde har sikkert mange mistet kamper også. Dersom noen ikke får nok kamper pga at de har mistet en de har spilt mot fredes må de si fra. Kommer hjem til playstationen min i morgen. Skal ta den ukentlige vedlikeholdingen da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det fortsatt ingen som jeg kan få spille mot? Er jo ingen som jeg ikke har spilt som poster her og ser ut til å ha muligheten, så hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Forumnick: fubar84 PSN: kiran1209 Lag: Liverpool Forumnick: Deathshoot PSN: ipwn4fun Lag: ManUtd Forumnick: Sindre smile.gif PSN: z1ndr3 Lag: Real Madrid Forumnick: Mavado PSN: stefan_89 Lag: Arsenal Forumnick: engavif PSN: kristian19 Lag: Vålerenga Forumnick: olekolstad PSN: matchopus Lag: Milan Forumnick: Blax PSN: blaxxie Lag: Juventus Så jeg spør, er minst 2 av dere med i kveld eller? EDIT: beklager dobbelpost Endret 26. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det fortsatt ingen som jeg kan få spille mot? Er jo ingen som jeg ikke har spilt som poster her og ser ut til å ha muligheten, så hva skal jeg gjøre? Godt spørsmål. Nesten alle jeg har spilt mot har jeg utfordret via spillet uten avtale. Tror det er bedre å finne match der enn å bruke denne tråden. Skulle jo tro at flere andre er ute etter flere kamper, men ut fra denne tråden virker det nesten som om en stor del av medlemmene i ligaen ikke er aktive lenger. Kan jo selvsagt hende de er det i selve spillet. Det vet jeg ikke noe om siden jeg er bortreist. Det finner jeg uansett ut når jeg kommer hjem i morgen. Det blir jo vanskelig for de som vil nå 6 kamper å gjøre det når mange ikke er aktive. Virker nesten håpløst dette! Ser for meg at vi nesten ikke er noen som har 6 kamper når jeg sjekker innom i morgen kveld. Problemet er bare å skille de som faktisk har prøvd fra de som ikke har prøvd. Tips? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet ikke. Altså, stefan_89 var på i går. Svarte ikke på PSN og det var jo ingenting her heller. Ehm, sindre spurte jeg også ikke så lenge siden (fredag) og fikk ikke svar. Ser de ikke på nå heller. Nei, jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå