Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å redusere minstekravet hver uke til 3 kamper. Først og fremst fordi ganske mange ikke klarte 4. For det andre fordi mange mistet kamper pga. de som ble kastet ut. Altså, hvis du har spilt mot noen som ble kastet ut mistet du den kampen. Med andre ord ville veien opp til 8 kamper neste søndag blitt lang for mange.

 

6stk har blitt kastet ut.

 

Førstepost er nå oppdatert. Inkludert midlertidig ligatabell. :)

 

Edit: Legg merke til ny frist.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mrmee, PSN: gryteklut svarte heller ikke. og er inen adre å spille med og jeg må stikke om en 15-20 min. si ifra her veldig snart om noen kan.

 

Virker som det er litt fra og til når man får beskjed at andre er opptatt med kamper eller om skjermen bare står og henger. jaja du fikk spilt mot meg til slutt. Var ikke akkurat noen toppkamp fra min side må jeg si. blæh...

Lenke til kommentar

Ja, det skjer av og til at det ikke blir sett invite. Men ja, vi fikk spille til slutt, hehe. Du var god i 45 min, men etter det var det enveiskjøring ja :p

 

(trust47) Bayern Munich 5 - 0 Inter (gryteklut)

 

EDIT: da trenger jeg 2 kamper til. men eneste som er online som jeg kan spille mot er zindr3 og han svarer ikke på meldinger på PSN eller invites i FIFA, ikke her på forumet heller. Da gir jeg opp for i dag, kanskje mer sent i kveld. Ihvertfall, håper at det er to som er klare for å spille sent i kveld eller i morgen noen tid :) Snakkes!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Kontoen min har visst blitt resatt på et vis, og jeg er dermed ikke med i ligaen lenger...

 

Så dumt da! :\ Du var jo en av de som konkurrerte i teten også! Siden dette skjedde har sikkert mange mistet kamper også. Dersom noen ikke får nok kamper pga at de har mistet en de har spilt mot fredes må de si fra. :)

 

Kommer hjem til playstationen min i morgen. Skal ta den ukentlige vedlikeholdingen da.

Lenke til kommentar

Forumnick: fubar84

PSN: kiran1209

Lag: Liverpool

 

Forumnick: Deathshoot

PSN: ipwn4fun

Lag: ManUtd

 

Forumnick: Sindre smile.gif

PSN: z1ndr3

Lag: Real Madrid

 

Forumnick: Mavado

PSN: stefan_89

Lag: Arsenal

 

 

Forumnick: engavif

PSN: kristian19

Lag: Vålerenga

 

 

Forumnick: olekolstad

PSN: matchopus

Lag: Milan

 

 

Forumnick: Blax

PSN: blaxxie

Lag: Juventus

 

 

Så jeg spør, er minst 2 av dere med i kveld eller?

 

EDIT: beklager dobbelpost

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Er det fortsatt ingen som jeg kan få spille mot? Er jo ingen som jeg ikke har spilt som poster her og ser ut til å ha muligheten, så hva skal jeg gjøre?

 

Godt spørsmål. Nesten alle jeg har spilt mot har jeg utfordret via spillet uten avtale. Tror det er bedre å finne match der enn å bruke denne tråden. Skulle jo tro at flere andre er ute etter flere kamper, men ut fra denne tråden virker det nesten som om en stor del av medlemmene i ligaen ikke er aktive lenger. Kan jo selvsagt hende de er det i selve spillet. Det vet jeg ikke noe om siden jeg er bortreist. Det finner jeg uansett ut når jeg kommer hjem i morgen.

 

Det blir jo vanskelig for de som vil nå 6 kamper å gjøre det når mange ikke er aktive. Virker nesten håpløst dette! Ser for meg at vi nesten ikke er noen som har 6 kamper når jeg sjekker innom i morgen kveld. Problemet er bare å skille de som faktisk har prøvd fra de som ikke har prøvd.

 

Tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...