Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til...

 

Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende.

 

(kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus)

 

Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe

Lenke til kommentar
Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til...

 

Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende.

 

(kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus)

 

Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe

 

 

Føler det samme! Jeg er så vant til å være Liverpool, at jeg automatisk blir verre når jeg velger andre lag. Har brent meg på det online.. Ikke helt hjelpesløs med random lag, men noe :)

Lenke til kommentar
Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til...

 

Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende.

 

(kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus)

 

Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe

 

Justerte masse på Milan nå, leda 1-0 mot Real til 90 minutt og da kom den jævla scoringa hans sånn at det ble 1-1, var surt men bedre ihvertfall,)

Føler det samme! Jeg er så vant til å være Liverpool, at jeg automatisk blir verre når jeg velger andre lag. Har brent meg på det online.. Ikke helt hjelpesløs med random lag, men noe :)

Lenke til kommentar

Sjekket nettopp ligaen. Veldig mange som ikke har 4 kamper enda. Jeg telte ikke, men vil tippe det er litt i underkant av 10stk som står i fare for øyeblikket. Ligaen kan med andre ord nesten bli halvert dersom de som ikke oppfylte kravet blir fjernet. Hva synes folket om dette? Er 4 kamper for strengt? Når det er så få som ser ut til å klare målet ser det nesten ut som det.

 

Skal vi senke kravet til 3 kamper? Skal vi senke kravet til 2 kamper? Hvis kravet senkes til 3 kamper kan vi jo sette minst 6 kamper innen neste søndag. Hvis kravet senkes til minst 2 kamper blir det jo bare 4 kamper til neste søndag. Noe som er veldig lite! Hva mener dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...