ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tapte 5-0 mot Blax eller noe sånt. Klarer ikke noe nå. Spillerne vil jo ikke gå på og jeg klarer nesten ikke å vinne hodedueller. Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til... Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til... Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende. (kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Invite meg hvis vi skal spille Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til... Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende. (kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus) Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til... Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende. (kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus) Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe Føler det samme! Jeg er så vant til å være Liverpool, at jeg automatisk blir verre når jeg velger andre lag. Har brent meg på det online.. Ikke helt hjelpesløs med random lag, men noe Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som er inne og vil spille nå? Trenger 3 matcher til... Takk for matchene! Den første vet jeg ikke hvorfor ble disconnecta... Men den andre kampen er tellende. (kiran1209) Liverpool 5 - 2 Milan (machopus) Får ikke til noe jeg uten å være inter milan.. må trene mere med milan tror jeg, hehe Justerte masse på Milan nå, leda 1-0 mot Real til 90 minutt og da kom den jævla scoringa hans sånn at det ble 1-1, var surt men bedre ihvertfall,) Føler det samme! Jeg er så vant til å være Liverpool, at jeg automatisk blir verre når jeg velger andre lag. Har brent meg på det online.. Ikke helt hjelpesløs med random lag, men noe Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Slo Kristian19 (VÅLENGA?) 2-1. Lå under 1-0, scoret ett i det 84 og ett i det 90ende min! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Pent det siste målet ditt. Første målet mitt var en liten tabbe av keeperen min var litt rask til å gi fra meg ballen. Hehe. Du kunne fort tatt ledelsen med skudet i tverra. Og jeg kunne fort ha økt til 2-0 med mitt skudd i tverra. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, meget god kamp. Spennende! Kunne bikket begge veger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Trenger 2 kamper til. Hvem er med i kveld noen tid? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Sjekket nettopp ligaen. Veldig mange som ikke har 4 kamper enda. Jeg telte ikke, men vil tippe det er litt i underkant av 10stk som står i fare for øyeblikket. Ligaen kan med andre ord nesten bli halvert dersom de som ikke oppfylte kravet blir fjernet. Hva synes folket om dette? Er 4 kamper for strengt? Når det er så få som ser ut til å klare målet ser det nesten ut som det. Skal vi senke kravet til 3 kamper? Skal vi senke kravet til 2 kamper? Hvis kravet senkes til 3 kamper kan vi jo sette minst 6 kamper innen neste søndag. Hvis kravet senkes til minst 2 kamper blir det jo bare 4 kamper til neste søndag. Noe som er veldig lite! Hva mener dere? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg kan spille nå, hvis noen andre kan? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 3 er vel det beste qweac, selvom jeg bare har 2 akkurat nå. Hadde lyst å ta 2 (+) i går kveld men ingen var her. Skal vi ta våres This is Thomas? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) (trust47) Bayern Munich 2 - 0 Argentina (Edquist) noen andre med? da har jeg 4 til "søndagen" Endret 19. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 4 kamper skal da ikke være ett stort problem på 1 uke? Når det er en liga på 16. Men kanskje sette ned til 3 da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 engavif, ta kampen vår snart? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 engavif, ta kampen vår snart? Får vell nesten det! Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå