Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(monsterboy456) Spania 2 - 5 Barcelona (qweac)

 

Ikke vil reagere? Nei, vet ikke jeg. Kan høres ut som lagg, men er sikkert ikke det siden vi begge er norske. Vet at det ofte kan oppleves sånn når man ikke får til stort utpå banen. Altså, når motstanderen har det meste av spillet. Ikke at det var tilfellet i vår kamp.

 

Synes du var meget god på gjennombruddspasninger. Var vanskelig å stoppe deg når du først kom. Synes dog at jeg var nærmere mitt sjette mål enn du var ditt tredje.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva som gjør det. Syns uansett det er rimelig åpenbart at noe er feil.

22-13 eller noe sånt i målforskjell, der 10 av baklengsmålene har kommet i 2 kamper :)

 

Vil også gjerne benytte anledningen til å holde av Inter for neste liga. Han som kom og snappet dem foran nesa på meg gjør jo bare skam på uansett.

Lenke til kommentar

Drittkamper for min del idag, kanskje ikke så lurt å ta en så lang pause som jeg har gjort :p

 

Heldig som klarte uavgjort mot tc47, helt mot slutten og. Hater å slippe inn mål pga trykkefeil, som oftest der jeg desperat prøver å klarere og ballen går rett til motstander.

 

Mot monsterboy ble det tap 1-3, 10-8 i skudd til meg tyder vel på et stort problem med å sette sjanser. Skulle vel hatt ekspertisen til kristian19 akkurat der. Det første målet i mot mot monsterboy: har full kontroll bakover, men er borti pasingsknappen og forærer han et mål. Sykt irriterende! Fortjent tap tho.

 

Ellers må jeg takke for fine kamper med samtlige her, blir nok ikke med på neste turnering da det snart blir PES på meg. Ikke at det er feilfritt, men har nå snart gått så lei av FIFA. Det største irritasjonsmomentet oppsummerer fredes: "Altså. Hva faen er det som skjer når spillerne ikke vil reagere?" Et stort problem syns nå jeg, spesielt online men også ved singelplayer. Har vel sluppet inn 90% av målene mine pga dette. Og det at forsvarsspillere som har 30 meter å gå på for å ta igjen en løpeball i luften, stopper opp, osv, gjør det så utrolig tilfeldig!

 

Argh, litt syting fra min side, har spilt en del online idag og da oppleves det meste av "bugs".

 

Carry on :)

Endret av fubar84
Lenke til kommentar

(qweac) Barcelona 3 - 0 Boca Juniors (hardkjerne)

 

Takk for kampen! :)

 

Ser forresten ut som om ganske mange blir sparket ut på søndagskvelden. Alle kan selvsagt rekke det enda, men tviler på at alle gjør det. Er det noen som vet nøyaktig hva som skjer da? Greit nok at de ikke lenger er i ligaen, men alle kampene de har spilt blir vel ugyldige? Det vil si at dersom jeg har spilt mot noen som blir sparket, så mister jeg den kampen. Må jo nesten være sånn? Kjipt når folk mister resultatene sine selvsagt, men må jo nesten være slik...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...