Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forsøkt å fiske etter motstandere i denne tråden, men når en har jobb og annet som skal skje endel kvelder i uken blir det tydeligvis vanskelig å få det til.

 

Får se om jeg får til noen kamper nå i helgen.

 

Er det mange andre som har få kamper eller er det bare meg?

Virker som om det er noen få som er aktive, mens resten er vanskelig å nå online (i alle fall ut i fra aktiviteten i denne tråden).

Lenke til kommentar

Det er ganske mange som trenger kamper. Sist jeg sjekket var det 3stk som ikke hadde en eneste kamp! Selv har jeg spilt 5 kamper, men skal ha 8 i løpet av helga. Skal som nevnt tidligere i tråden bort neste uke, så må nesten nå 8 kamper denne helgen. Har ikke hatt noen problemer med å finne motstand når jeg har prøvd, så det skal ikke være spesielt vanskelig. Vi kan jo avtale at vi tar en kamp i løpet av helgen, hardkjerne? :)

Lenke til kommentar
Hehe. Scoret på mulighetene mine. Du hadde ballen klart mest. Men en bra kamp.

 

Bare Enga hadde spilt sånn i virkeligheten!

 

 

Hehe. Jeg har sett at du har gjort det bra tidligere, så det var ihvertfall ingen undervurdering av deg. Men jeg var litt nervøs gjennom hele kampen, for det er såpass stor forskjell på evnene til spillerne at jeg ikke burde tape. Ære være deg ;)

Har selv slått Werder Bremen med Brann, og det var min herligste seier, men det er vanskelig med "små" lag.

Lenke til kommentar
Jeg frykter Enga nå... :p

 

Den største evnen forutenom effektiviteten hans var evnen til å omstille seg fra forsvar til angrep. Klikk-klakk og plutselig var han gjennom med en mann. Var ihvertfall umulig å presse konstant med X, ikke at det burde gjøres heller...blir vel heller misbrukt! :)

Lenke til kommentar
Hehe. Scoret på mulighetene mine. Du hadde ballen klart mest. Men en bra kamp.

 

Bare Enga hadde spilt sånn i virkeligheten!

 

 

Hehe. Jeg har sett at du har gjort det bra tidligere, så det var ihvertfall ingen undervurdering av deg. Men jeg var litt nervøs gjennom hele kampen, for det er såpass stor forskjell på evnene til spillerne at jeg ikke burde tape. Ære være deg ;)

Har selv slått Werder Bremen med Brann, og det var min herligste seier, men det er vanskelig med "små" lag.

 

 

Ja det er vanskelig å spille med "små" lag. Men det er mye kulerer å vinne med disse lagene.

 

 

Jeg frykter Enga nå... :p

 

Den største evnen forutenom effektiviteten hans var evnen til å omstille seg fra forsvar til angrep. Klikk-klakk og plutselig var han gjennom med en mann. Var ihvertfall umulig å presse konstant med X, ikke at det burde gjøres heller...blir vel heller misbrukt! :)

 

 

Hehe. Sitter her å rødmer! Får skryt av spillet mitt. Takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...