Erlendz Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, du burde vunnet den. Fikk jo en utvist med et uhell i begynnelsen av kampen. Etter det slet jeg. Spilte superdefansivt, men klarte da ro i land uavgjort. Trodde en stund at jeg skulle klare å vinne, men det hadde uansett vært for urettferdig... Er fornøyd! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er litt usikker på om jeg skal være fornøyd eller ikke, men det er vel definisjonen på uavgjort så det går vel bra Takk for kampen! 3 kamper mer må jeg få til før søndag da, håper det er folk som er klar for det i morgen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hehe, er vel det. Veldig spennende kamp var det i hvertfall. Takk for kampen, ja! Regner med det ikke blir noe problem å finne folk som vil spille i helga. Det er mange som trenger flere kamper... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Spennende og litt frustrerende, men det er jo fotball! Ok høres bra ut Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kommer nok ikke til å greie 4-kamperskravet til i dag. Ser ut til at jeg har tid på litt for ukurante tidspunkt, så det er vel bedre å tuppe meg ut av ligaen i så fall. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du har vell til søndag hardkjerne? Er nok en del som spiller i helgen så du rekker det Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 hardkjerne: Du har jo som engavif sier til søndagen. Det burde ikke være noe problem... Skjønner ikke hva som er vitsen med å melde seg på dersom man ikke klarer første frist engang. 4 kamper på en uke er ikke så mye. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har forsøkt å fiske etter motstandere i denne tråden, men når en har jobb og annet som skal skje endel kvelder i uken blir det tydeligvis vanskelig å få det til. Får se om jeg får til noen kamper nå i helgen. Er det mange andre som har få kamper eller er det bare meg? Virker som om det er noen få som er aktive, mens resten er vanskelig å nå online (i alle fall ut i fra aktiviteten i denne tråden). Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er ganske mange som trenger kamper. Sist jeg sjekket var det 3stk som ikke hadde en eneste kamp! Selv har jeg spilt 5 kamper, men skal ha 8 i løpet av helga. Skal som nevnt tidligere i tråden bort neste uke, så må nesten nå 8 kamper denne helgen. Har ikke hatt noen problemer med å finne motstand når jeg har prøvd, så det skal ikke være spesielt vanskelig. Vi kan jo avtale at vi tar en kamp i løpet av helgen, hardkjerne? Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) (kiran1209) Liverpool 1 - 4 Vålerenga (kristian19) *skjemmes* Neida, du var veldig effektiv kristian19, og spilte ball i hatt med meg. Med ENGA!! Endret 17. oktober 2008 av fubar84 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hehe. Scoret på mulighetene mine. Du hadde ballen klart mest. Men en bra kamp. Bare Enga hadde spilt sånn i virkeligheten! Endret 17. oktober 2008 av engavif Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hardkjerne, jeg er sikkert med i morgen. For sure før søndag Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg frykter Enga nå... Lenke til kommentar
engavif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha! Ikke gjør det a! Det som gjør meg bra at andre undervurderer Enga. Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hehe. Scoret på mulighetene mine. Du hadde ballen klart mest. Men en bra kamp. Bare Enga hadde spilt sånn i virkeligheten! Hehe. Jeg har sett at du har gjort det bra tidligere, så det var ihvertfall ingen undervurdering av deg. Men jeg var litt nervøs gjennom hele kampen, for det er såpass stor forskjell på evnene til spillerne at jeg ikke burde tape. Ære være deg Har selv slått Werder Bremen med Brann, og det var min herligste seier, men det er vanskelig med "små" lag. Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg frykter Enga nå... Den største evnen forutenom effektiviteten hans var evnen til å omstille seg fra forsvar til angrep. Klikk-klakk og plutselig var han gjennom med en mann. Var ihvertfall umulig å presse konstant med X, ikke at det burde gjøres heller...blir vel heller misbrukt! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hehe. Scoret på mulighetene mine. Du hadde ballen klart mest. Men en bra kamp. Bare Enga hadde spilt sånn i virkeligheten! Hehe. Jeg har sett at du har gjort det bra tidligere, så det var ihvertfall ingen undervurdering av deg. Men jeg var litt nervøs gjennom hele kampen, for det er såpass stor forskjell på evnene til spillerne at jeg ikke burde tape. Ære være deg Har selv slått Werder Bremen med Brann, og det var min herligste seier, men det er vanskelig med "små" lag. Ja det er vanskelig å spille med "små" lag. Men det er mye kulerer å vinne med disse lagene. Jeg frykter Enga nå... Den største evnen forutenom effektiviteten hans var evnen til å omstille seg fra forsvar til angrep. Klikk-klakk og plutselig var han gjennom med en mann. Var ihvertfall umulig å presse konstant med X, ikke at det burde gjøres heller...blir vel heller misbrukt! Hehe. Sitter her å rødmer! Får skryt av spillet mitt. Takker. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kristian, my clubmate, jeg skal forhåpentligvis ikke tape så heftig da Med å ta kampen om 15-20 min? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hehe. Kan ikke akkurat nå desverre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg stikker ut i kveld sånn 8, noen med på kamp før da? trenger de, har bare den ene fra i går mot qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå