Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, da har jeg meldt meg ut av Diskusjonen 2 og en annen en fra forumet som het Norge eller noe. Skal bare være med her, og skal være så seriøs som mulig. PSN i signaturen, jeg er med :)

(Helst som Man Utd og)

 

(Men da ble det Bayern Munich siden det ikke var mulighet å være Utd :))

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har oppdatert førstepost med de siste medlemmene nå. Ser at flere av de som hadde problemer med å komme seg inn her om dagen har kommet seg inn nå. Regner derfor med at det som var problemet er løst nå. Ser også at jeg har gitt ut mange flere passord enn det har kommet folk. Noe som betyr at det sikkert er noen som bestemte seg for å droppe det hele, men at det sikkert også er noen som har planer om å joine i nær fremtid. Ser blant annet at du, tc47, ikke har kommet inn enda.

 

Nå er søndagen (og første frist) ganske nær, så jeg har bestemt meg for å ikke sende ut flere passord nå. Det selv om det er fire plasser igjen. Jeg vil derimot holde ligaen åpen ut dagen. Det vil si at de som har mottatt passord, men ikke joinet enda får mulighet til å bli med ut dagen i dag.

 

Det er forøvrig 3stk som ikke har spilt en eneste kamp enda. Jeg vil minne alle, men spesielt dere, om at alle skal ha spilt minst 4 kamper innen søndag. Hvis dette ikke er gjort blir dere kastet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...