Erlendz Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Nei, noen divisjoner blir det ikke med det første. Skjønner ikke hvorfor så mange tror det er løsningen på alle problemer i verden. Det er nok med en divisjon. Den vi har er ikke engang full! Det blir som sagt tidligere litt vel ambisiøst å planlegge to divisjoner uten at det i det hele tatt har blitt gjennomført en eneste sesong i spillet tidligere her på forumet. Edit: Dersom denne sesongen går bra unna uten store problemer er det jo en mulighet å utvide til neste sesong i ligaen. Altså, utvide slik at dersom det er flere som vil være med når denne ligaen er ferdig, så må de begynne i divisjon 2. Endret 12. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bra matcher ipwn4fun, takk. Selve ligamatchen endte 1-1, jeg burde nok ha vunnet den da jeg hadde 11 mot 10 en lang stund. Men skal si jeg sliter mot Ronaldo! Altfor rask... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bra matcher ipwn4fun, takk. Selve ligamatchen endte 1-1, jeg burde nok ha vunnet den da jeg hadde 11 mot 10 en lang stund. Men skal si jeg sliter mot Ronaldo! Altfor rask... Gode kamper, ja.. ! Jeg klikka når jeg lxsm vant den ikke rangerte kampen, derimot vant du begge rangerte kampene xD ! .. Legger vi sammen resultatene til alle kampene, så ble det : 7 - 8 til deg.. Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bra matcher ipwn4fun, takk. Selve ligamatchen endte 1-1, jeg burde nok ha vunnet den da jeg hadde 11 mot 10 en lang stund. Men skal si jeg sliter mot Ronaldo! Altfor rask... Gode kamper, ja.. ! Jeg klikka når jeg lxsm vant den ikke rangerte kampen, derimot vant du begge rangerte kampene xD ! .. Legger vi sammen resultatene til alle kampene, så ble det : 7 - 8 til deg.. Skal ikke unnskylde meg, men jeg blir litt lettere apatisk når det er ikke-rangert, og prøver ikke mitt beste da. Derimot blir jeg fly forbanna om jeg taper rangerte (men bare i ett sekund eller to, sverger. . . ) og er derfor 100 % fokusert da. Men som jeg også viste mot deg, SUGER jeg alene mot keeper, helt sykt egentlig. Håper vi kan ta noen flere matcher etterhvert, alltid morsomme! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er klar for kamp, noen andre? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har nå spilt 2 kamper. Første kampen var mot hardkjerne. Da vant jeg 1-0. Andre kampen var mot stefan_89. Da tapte jeg 3-1. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Vi begynner å bli noen nå. Er 7 plasser igjen. Siden jeg har satt frist med 4 kamper innen søndag regner jeg med at jeg stenger ligaen for flere folk når vi kommer litt uti uka her. Det uavhengig av hvor mange vi er. Er jo bare å bytte passord... engavif: Blir mye lettere for meg å lime resultatene inn i førstepost hvis dere skriver de i samme form som jeg har gjort der. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Sånn? (hardkjerne) Boca Juniors 0 - 1 Vålerenga (kristian19) (kristian19) Vålerenga 1 - 3 Liverpool (stefan_89) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Topp! Er nok arbeid med å oppdatere førstepost nå og da fra før av, så er veldig greit om dere andre følger engavif sitt eksempel hvis dere vil poste kampresultater! Lenke til kommentar
engavif Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hey hey! Skulle bare mangle at jeg skreiv inn mine egene resultater. Tross alt du som har startet dette og det er jeg kjempe fornøyd med. Om jeg kan hjelpe med noe annet for at det skal bli en bedre liga eller nå så er det bare å spørre! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Er med! PSN: blaxxie Lag: Juventus Endret 14. oktober 2008 av Blax Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen har sagt at de ikke klarte å melde seg inn i ligaen før i dag. Vil anta at det skyldtes at EA-serverne var nede elns. Jeg kommer meg i hvertfall inn nå. Kan hende problemet kun er for de som skal melde seg inn. Hadde vært fint dersom noen som ikke kom seg inn før i dag kunne prøvd nå. Og gjerne gitt tilbakemelding på om det fungerer eller ikke. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Forumnick: Dunedain PSN: Dunedain Lag: Spain Skal prøve å få spilt litt kl 9. EDIT: Noen som vil spille kl9? Endret 14. oktober 2008 av Dunedain Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Så du kom deg inn? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg blir gjerne med om det er plass =) PSN: lilleru Lag: Barcelona Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg får ikke til å melde meg inn iallefall.. Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen har sagt at de ikke klarte å melde seg inn i ligaen før i dag. Vil anta at det skyldtes at EA-serverne var nede elns. Jeg kommer meg i hvertfall inn nå. Kan hende problemet kun er for de som skal melde seg inn. Hadde vært fint dersom noen som ikke kom seg inn før i dag kunne prøvd nå. Og gjerne gitt tilbakemelding på om det fungerer eller ikke. Kommer meg heller ikke inn enda!! Psn: machopus Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmmm, merkelige greier. Er det noen forslag til hva årsaken kan være? Lenke til kommentar
engavif Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Spilte en kamp mot Dunedain idag. (Dunedain) Nederland 0 - 2 Vålerenga (kristian19) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som er med nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå