Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Nei, noen divisjoner blir det ikke med det første. Skjønner ikke hvorfor så mange tror det er løsningen på alle problemer i verden. :)

 

Det er nok med en divisjon. Den vi har er ikke engang full! Det blir som sagt tidligere litt vel ambisiøst å planlegge to divisjoner uten at det i det hele tatt har blitt gjennomført en eneste sesong i spillet tidligere her på forumet.

 

Edit: Dersom denne sesongen går bra unna uten store problemer er det jo en mulighet å utvide til neste sesong i ligaen. Altså, utvide slik at dersom det er flere som vil være med når denne ligaen er ferdig, så må de begynne i divisjon 2.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra matcher ipwn4fun, takk. Selve ligamatchen endte 1-1, jeg burde nok ha vunnet den da jeg hadde 11 mot 10 en lang stund. Men skal si jeg sliter mot Ronaldo! Altfor rask... :p

 

Gode kamper, ja.. ! Jeg klikka når jeg lxsm vant den ikke rangerte kampen, derimot vant du begge rangerte kampene xD ! .. Legger vi sammen resultatene til alle kampene, så ble det : 7 - 8 til deg..

Lenke til kommentar
Bra matcher ipwn4fun, takk. Selve ligamatchen endte 1-1, jeg burde nok ha vunnet den da jeg hadde 11 mot 10 en lang stund. Men skal si jeg sliter mot Ronaldo! Altfor rask... :p

 

Gode kamper, ja.. ! Jeg klikka når jeg lxsm vant den ikke rangerte kampen, derimot vant du begge rangerte kampene xD ! .. Legger vi sammen resultatene til alle kampene, så ble det : 7 - 8 til deg..

 

Skal ikke unnskylde meg, men jeg blir litt lettere apatisk når det er ikke-rangert, og prøver ikke mitt beste da. Derimot blir jeg fly forbanna om jeg taper rangerte (men bare i ett sekund eller to, sverger. . . ) og er derfor 100 % fokusert da. Men som jeg også viste mot deg, SUGER jeg alene mot keeper, helt sykt egentlig. Håper vi kan ta noen flere matcher etterhvert, alltid morsomme!

Lenke til kommentar

Vi begynner å bli noen nå. Er 7 plasser igjen. :) Siden jeg har satt frist med 4 kamper innen søndag regner jeg med at jeg stenger ligaen for flere folk når vi kommer litt uti uka her. Det uavhengig av hvor mange vi er. Er jo bare å bytte passord...

 

engavif: Blir mye lettere for meg å lime resultatene inn i førstepost hvis dere skriver de i samme form som jeg har gjort der. :)

Lenke til kommentar

Noen har sagt at de ikke klarte å melde seg inn i ligaen før i dag. Vil anta at det skyldtes at EA-serverne var nede elns. Jeg kommer meg i hvertfall inn nå. Kan hende problemet kun er for de som skal melde seg inn. Hadde vært fint dersom noen som ikke kom seg inn før i dag kunne prøvd nå. Og gjerne gitt tilbakemelding på om det fungerer eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Noen har sagt at de ikke klarte å melde seg inn i ligaen før i dag. Vil anta at det skyldtes at EA-serverne var nede elns. Jeg kommer meg i hvertfall inn nå. Kan hende problemet kun er for de som skal melde seg inn. Hadde vært fint dersom noen som ikke kom seg inn før i dag kunne prøvd nå. Og gjerne gitt tilbakemelding på om det fungerer eller ikke. :)

 

Kommer meg heller ikke inn enda!!

Psn: machopus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...