ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 kommer opp melding da at du har spilt ferdig mot han. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Som det står i førstepost er det kun en kamp mot hvert lag/bruker i serien. Du kan med andre ord ikke spille flere mot noen når du allerede har spilt en. Dere kan selvsagt spille så mange dere vil utenfor ligaen. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som vil spille? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tapte 2-1 mot kiran1209 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tapte 2-1 mot kiran1209 Det Var Synd, men jeg kommer på om 30 minutter, lader opp begge kontrollene Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tapte 2-1 mot kiran1209 Rett skal være rett, endte 3-1 til meg. Første målet var tullete, men sånt skjer jo. Ellers syns jeg vi var rimelig jevne. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tapte 2-1 mot kiran1209 Rett skal være rett, endte 3-1 til meg. Første målet var tullete, men sånt skjer jo. Ellers syns jeg vi var rimelig jevne. Glemte det siste målet. Du hadde mange flere skudd, men jeg kom til flere sjanser der jeg aldri fikk avsluttet. Blir med på kamp om 20-25 min Deathshoot Lenke til kommentar
fubar84 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tapte 2-1 mot kiran1209 Rett skal være rett, endte 3-1 til meg. Første målet var tullete, men sånt skjer jo. Ellers syns jeg vi var rimelig jevne. Glemte det siste målet. Du hadde mange flere skudd, men jeg kom til flere sjanser der jeg aldri fikk avsluttet. Blir med på kamp om 20-25 min Deathshoot Jeg er kjent for å sløse ja, har fryktelig lav treffprosent. Syns dog keeperne er gode 1vs1, samtidig som jeg ikke har så stor ro. Håper flere logger seg på ikveld! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kommer på nå! . Ja? Står at jeg må logge inn i ea serverne.. Aldri skjedd noe sånt før.. Skal prøve å fiske dette Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg og sindre har spilt.. Stillinga ble jevnt 1-1 .. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Qweac, kan du ikke ha en midlertidlig tabell i førsteposten? Med antall kamper spilt; vunnet, uavgjort, tap, og med mål for og mot Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Qweac, kan du ikke ha en midlertidlig tabell i førsteposten? Med antall kamper spilt; vunnet, uavgjort, tap, og med mål for og mot Bli med å spille en rangert kamp? Møt meg i en My country lobbien Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Qweac, kan du ikke ha en midlertidlig tabell i førsteposten? Med antall kamper spilt; vunnet, uavgjort, tap, og med mål for og mot Tror det ville blitt vanskelig. Vet ikke om jeg har tilgang til informasjon om målene engang. Det blir uansett vanskelig å holde den oppdatert. Spesielt siden jeg må skrive inn alt manuelt fra spillet hver gang jeg skal oppdatere. Får se om jeg ikke skriver inn en midlertidig tabell etter hver endte frist. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det kan du gjøre Tror du kan endre hvor mange plasser det er når ligaen er spilt ferdig. Blir det 20 kommer vi aldri til å bli ferdig. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis noen føler for å legge ut en midlertidig tabell her skal jeg selvsagt putte den inn i førstepost. Endre hvor mange plasser det er når ligaen er spilt ferdig? Skjønner ikke helt hva du mener nå. Det er 20 plasser, men det er jo ikke snakk om mer enn 19 kamper. Vet ikke om jeg engang har mulighet til å endre dette tallet mens ligaen går. Får uansett se hvor mange som kommer de neste dagene. Hvis det ikke blir fullt de neste dagene kan jeg sikkert la være å ta inn flere uavhengig av plassene. Dersom det lar seg gjøre... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis det gåt burde du sette det ned og heller ha divisjoner. Det er alltid noen som ikke spiller ferdig eller nesten ikke spiller selv om dem melder seg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå