Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er såvidt jeg har forstått et vanlig problem dette. Det skjer veldig ofte hos meg når jeg skal spille kamper på nettet. Det uavhengig om det er ligakamper eller ikke. Tror muligens det vil hjelpe å åpne porter. Eventuelt veksle på hvem som inviterer. Fikk ikke til å spille med Mavado nettopp.

 

Edit: En invite kan du akseptere med å trykke på høyre analogstikke. Da får du opp en ny meny der dette gjøres.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

*puh*, ble nettopp to kamper. Spilte først mot gryteklut/mrmee. Vant 2 - 0. Var egentlig en ganske kjedelig kamp med lite sjanser. Mye spill på midten. Rett etter at jeg var ferdig mot han ble jeg invitert av stefan89. Han presset stort sett hele kampen, men klarte å lure meg til 2 - 2. Mye pga en stor keepertabbe av hans keeper.

 

Da fikk i hvertfall begge som klaget over at de ikke fikk det til spilt. :)

 

Takk for kampene!

 

Edit: Har oppdatert førstepost med alle mine kamper. Send meg, som sagt tidligere, gjerne resultater hvis dere vil ha de postet. Helst i samme format som jeg har postet dem, slik at jeg bare kan lime det rett inn.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
*puh*, ble nettopp to kamper. Spilte først mot gryteklut/mrmee. Vant 2 - 0. Var egentlig en ganske kjedelig kamp med lite sjanser. Mye spill på midten. Rett etter at jeg var ferdig mot han ble jeg invitert av stefan89. Han presset stort sett hele kampen, men klarte å lure meg til 2 - 2. Mye pga en stor keepertabbe av hans keeper.

 

Da fikk i hvertfall begge som klaget over at de ikke fikk det til spilt. :)

 

Takk for kampene!

 

Edit: Har oppdatert førstepost med alle mine kamper. Send meg, som sagt tidligere, gjerne resultater hvis dere vil ha de postet. Helst i samme format som jeg har postet dem, slik at jeg bare kan lime det rett inn.

 

Hehe, du skulle sett ansiktet mitt når Almunia automatisk kom ut, for så og stoppe helt når han var en meter unna ballen :p

 

Men, men.. har ikke helt hatt flaksen med meg på disse liga kampene ennå. Men det var en utrolig morsom kamp! :D

Lenke til kommentar

Er det mulig å spille flere kamper mot det samme laget? Spilte akkurat mot hardkjerne og etter kampen så skulle jeg se på profilen hans. Da sto det at jeg kunne invetere han til en ligakamp. Så er det mulig? Eller får jeg bare omjeg trykker på den knappen at jeg allerede har spilt mot han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...