Gå til innhold

Fifa09: qweacs uoffisielle Gamer.no-liga!


Erlendz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tapte 2-1 mot kiran1209

 

Rett skal være rett, endte 3-1 til meg. Første målet var tullete, men sånt skjer jo. Ellers syns jeg vi var rimelig jevne.

 

Glemte det siste målet. Du hadde mange flere skudd, men jeg kom til flere sjanser der jeg aldri fikk avsluttet.

Blir med på kamp om 20-25 min Deathshoot

 

Jeg er kjent for å sløse ja, har fryktelig lav treffprosent. Syns dog keeperne er gode 1vs1, samtidig som jeg ikke har så stor ro.

 

Håper flere logger seg på ikveld!

Lenke til kommentar
Qweac, kan du ikke ha en midlertidlig tabell i førsteposten? Med antall kamper spilt; vunnet, uavgjort, tap, og med mål for og mot

 

Tror det ville blitt vanskelig. Vet ikke om jeg har tilgang til informasjon om målene engang. Det blir uansett vanskelig å holde den oppdatert. Spesielt siden jeg må skrive inn alt manuelt fra spillet hver gang jeg skal oppdatere. :p Får se om jeg ikke skriver inn en midlertidig tabell etter hver endte frist.

Lenke til kommentar

Hvis noen føler for å legge ut en midlertidig tabell her skal jeg selvsagt putte den inn i førstepost. :)

 

Endre hvor mange plasser det er når ligaen er spilt ferdig? Skjønner ikke helt hva du mener nå. Det er 20 plasser, men det er jo ikke snakk om mer enn 19 kamper. Vet ikke om jeg engang har mulighet til å endre dette tallet mens ligaen går. Får uansett se hvor mange som kommer de neste dagene. Hvis det ikke blir fullt de neste dagene kan jeg sikkert la være å ta inn flere uavhengig av plassene. Dersom det lar seg gjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...